Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 14 jul 2025 00:32

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 13 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Midtjylland
Jeg har det sidste halve års tid lagt mærke til at flere og flere af mine kammerater som IKKE går til techno-fester, er begyndt at suge coke og det har selvfølgelig vækket min interesse. De snakker godt om effekten, men ved ikke rigtig andet. Jeg har været omkring her på siden og søgt, men der er måske ikke den store interesse for kokain!?

Men det jeg ville er egentlig om der er nogen der kan fortælle noget om skadesvirkningern, optimal optagelse og evt. HR?

På forhånd tak

PS. Jeg ved godt at der er stort afhængighedspotentiale forbundet med coke.

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Østjylland
Prøv at brug søgemaskinen, vil påstå det er blevet uddiskuteret mere end én gang! :)

Titel:
Kaospilot

Geografisk sted: (Inaktiv)
axia har ret - brug nu søgemaskinen, og stop med at forpeste boardet med spørgsmål som *er* besvaret :-)

Titel:
Dedikeret medlem

Uden tis - har søgt igennem lang tid, og tænkt det nok bare var mig der gjorde det forkert. Men hvis det er blevet diskuteret, er i så søde at give mig nogen bedre søgeord end dem jeg har brugt?!

Titel:
Kaospilot

Jeg søgte på "coke" og "kokain" under "Syntetiske.

Hvis man læser de topics igennem, kan man godt danne sig et overblik over de spørgsmål som du ønsker besvaret :)

EDIT:

Nu du har bragt det på bane, kunne det måske være en plan at samle alle relevante posts herinde, og lave den sticky. Mods?

Titel:
Dedikeret medlem

God ide, Jespar for tror ikke jeg er den eneste der synes det er lidt uoverskueligt ellers. Men det lykkedes mig da at finde noget af det nu!

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Odense
John Deer-->Cola ER lækkert, igen tvivl der. Tro mig, jeg er selv meget meget glad for det, og ved hvor nemt det er at blive FOR glad for det.

Effekten vil jeg beskrive som: smooth, lækker, coolness, humør-stigning, og energi.

Som så har jeg aldrig haft nedtur på efter coke, men som det også er blevet sagt herinde før, når posen er tom er det ret ØV ØV!

Overvej det lidt, og søg evt. lidt videre. Vil gerne være dig behjælpelig med at besvare dine spørgsmål :-)

Medlem

Geografisk sted: Gentofte
Go for it!. Coke er det fedeste stof! Det har kun gjort mit liv bedre, derudover har jeg fået bedre karakterer, mit forhold til venner og familie er blevet markant bedre og det er lykkedes mig at opnå store resultater med mit livs kald/sport badminton.
Jeg har desuden scoret mit livs kærlighed, der har lært mig nye sider af mig selv jeg aldrig troede jeg besad.:o
Ud af ingenting vandt jeg også kemi-olympiaden hvor første præmien var et krydstogt for to (selvfølgelig mig om min kæreste) og jeg har sådan set aldrig været lykkeligere :o 8)

Titel:
Kaospilot

Albert:

Hvor meget kokain tager du, og hvor tit?

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Østjylland
Lyder ikke som kokain har gjort det hele i alt fald.. kræver en vis person for at udføre alle de ting.. Men lækkert at høre det hele kører for dig Albert!

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Hehe... Freud syntes osse det var et mirakelmiddel der gjorde folmere normale når de havde taget det... men da han så var blevet godt og grundigt afhængig styrtede hans karierre næsten helt sammen og efter en kold tyrker laver han så psykoanalysen...

Titel:
Dedikeret medlem

Ja, Albert, lækkert at høre at det går dig så godt! Men mon coke skal have hele fortjenesten?! Synes selv du bør tage æren for det du har præsteret, måske godt hjulpet på vej af diverse substanser i den mørke undergrund :P

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Okay, nu har denne tråd vist kørt længe nok.

Johndeer: check søgemaskinen, check erowid, og check et par af de andre links som du finder i posten om retningslinier i dette forum. Hvis du derefter har nogle mere specifikke spørgsmål, er du velkommen til at vende tilbage med dem.

Denne tråd er hermed lukket.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 13 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]