Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 maj 2025 19:12

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: Sjælland
er der nogen gode råd til om man kan gøre noget for at mindske udtøring af slimhinder og diverse når man tripper på svampe?!?
sidst jeg tog svampe var det 1 g hawaii og 1 g amazone... mine øjne blev rimelig irriteret og tørre ligesom min næsebor, og mine hænder var meget, hm, klisteret er nok det bedste ord... der var bare ik rigtig nogen naturlig fugtighed mere. og så skal jeg spare jer for detaljerne om situationen syd for grænsen...

Dedikeret medlem

Geografisk sted: 3400
det er helt normalt, ved dog ikke hvad man kan gøre ved det.

Vil du æde svampe må du tage de små side effekter med.

Nyd det smukke i trippet i stedet for at irritere dig over det dårlige...

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sydjylland
HUH?! Det der har jeg sgu aldrig oplevet.. eller måske har jeg, men ikke lagt mærke til! Wierd [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: En lille sivhytte i Peru
Det har jeg aldrig oplevet - til gændgæld løber mine øjne ofte i vand når jeg tripper svampe!

In our memories

Geografisk sted: Periferien af Århus
jeg oplever altid at jeg skal pisse konstant... og mine læber blive ofte meget tørre (længe leve læbepomade)

Medlem

Geografisk sted: En lille sivhytte i Peru
Tjille > Jeg oplever også det at jeg skal pisse konstant - jeg regner dog med at det er fordi jeg altid er pisse tørstig og derfor hælder vand i mig konstant under et trip.
Måske er det sådan at psilocybin dehydrerer kroppen, og at jeg ikke oplever disse udtørringsbivirkninger fordi jeg hele tiden kompenserer for væsketabet ved at drikke masser af vand?
Så det at drikke vand kunne måske være løsningen på problemet [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: Sjælland
hm... ja, nu har jeg jo så taget de små side effekter med ind til nu, men man kan jo lige så godt prøve at minimere dem. men det kan da være jeg bare skal prøve at hælde en masse vand ned. vil ellers helst undgå at sq på toilettet hvis jeg er er rigtig blæst...

Moderator

Geografisk sted: Wiggie
jeg har heller aldrig haft de gener på svampe - men har altid tør mund når jeg tar speed

tilgængæld er jeg altid sulten når jeg tripper svampe

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sydjylland
Det er SJOVT!!, dog svært (jeg kan i hvert fald sjældent finde ud af at spise :P) på svampe [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Dedikeret medlem

men hvis man drikker for meget vand tørrer man sgu også ud .. det er bedre med tyggegummi og bolcher og vingummi... det smager også max bedre end ens egen mund.. men hvorfor det, når man kan drikke bajere hele vejen igennem .. så tænker man ikke en gang over det.

men syntes ikke at svampe giver den samme udtørrenede efffekt, som syre gør, det bliver jeg sgu godt nok tør i skuffen af og resten af kraniet..

men hash udtørrer også slim hinderne .. så hvis man er blæst og ryger sammentidigt siger det jo sig selv at man bliver rigtig rigtig tør i skuffen.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]