Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 22:50

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Langeskov
så vidt jeg har kunne læse mig til sænker hash blodsukkeret, så jeg ved ikke om det har noget at gøre med det, men måske

Titel:
Dedikeret medlem

Vel det hjælper at spise sukkerindholdige ting, under sin hash rus hvis man har kvalme eller er svimmel...

Citat:
THC giver en øget trang til sukker. Det har ved forsøg på mennesker kunnet vises, at personer, der havde fået hashtabletter, valgte flere sukkerholdige spiser i løbet af en dag end personer, der ikke havde fået hash. Til dato ved vi ikke, hvordan THC fremkalder denne effekt, men det er fastslået, at det ikke sker ved en påvirkning af blodsukkeret eller organismens sukkeromsætning. Det interessante er at trangen til sukker kan udnyttes medicinsk. F.eks. har man i Danmark prøvet at give THC-tabletter til AIDS-syge personer i dårlig ernæringstilstand. Konsekvensen har været et øget sukkerindtag og dermed en vægtstigning. Lignende forsøg har været gennemført i USA med personer, der lider af nervøs spiseværing (anoreksi). Her blev resultatet at pigerne tog på i vægt.

http://www.sst.dk/publ/publ2000/rus_bio ... logi-4.htm

Titel:
Medlem

Soul_Pitcher skrev:
Æd noget Ginseng eller Gingo Biloba.

Gingko biloba virker fint på mig skulle jeg hilse at sige, så det vil jeg også anbef.

ThirdEyeFloond skrev:
Vasopressin er et naturligt forekommende hormon i hjernen som delvis styrer hukommelsen. Hash hæmmer frigørelsen af vasopressin i hjernen dette er hovedårsagen til hukommelses problemer ved længere tids rygning. Vasopressin og den syntetiske variant Desmopressin fås som receptpligtig lægemiddel, anvendes mod Diabetes Insipidus. Det skulle have en ganske fortrinlig effekt på at bonghjerne og fjerne 'tågen' få minutter efter indtagelse.

Det lyder sq spændende. Nogen der har prøvet det ?? Hvis det virker og er til at få fat på, er der jo ingen grund til at lade være med ryge lidt tjummer henne i skolen :P :P

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Monkey Island
*Sorn* Hvis du spørger mig er frisk avocado en hapselækker kilde til vegetabilsk fedt.

Nogen der har erfaring med kombineret vasopressin og cannabis indtagelse?

Titel: Motion???
Motion ??? jeg far det helt dårligt bare ved ordet, der er da ikke noget mere frastødene for en hasher. Den eneste rigtige måde at orden en morgen dagen der på, efter en masse rød det er som med øl. Du tager en morgen ryger, på samme måde som at tager du en morgen bajer er du hurtig oven på igen. :lol:

Bong skal jeg ikke kunne sige meget om, det er endnu være end motion og wannabe hippie vegatart mad.

@halifax, hvad skulde gevindsten være ved at indtage vasopressin sammen med cannabis, som beskrevet fjerne "tågen" - Det lyder lidt alla at drikke let øl for at undgå tømmermænd.

@alle
Det er enlig i bund og grund nok bare at komme igang igen, hvis man er smadret dagen der på. indtager man noget kroppen kan arbejde med så får man det langsomt bedre og det at du er igang sætter en udrensning igang, der er også muligheden for at sove den af og udrense kroppen i en dejlig afslapne udstragt position - elers er et blow job også godt, så det må i lige få fortalt kæresten (er du pige er du på egen hånd - skal ikke kunne sige om det hjælper at give kæresten et BJ)

Go ryger

MVH
Piercer :twisted:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]