Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 21:01

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: danmark
hey there.. kan man få noget ud af at ryge svampe? bare en lam tanke.. er der nogen der har prøvet?? chill!
[img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: syd for nordpolen
mig og speedy prøvede det engang! kun 50 mg! blev underlig i 15 minutter og følelsesløs i læberne! men i højere doser kan det sikkert været fedt/lamt! [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

/edit:
men start med lave doser! det kan jo være meget ubehaligt! og det smager af LORT!!!!!

[ 09 Januar 2003: Besked ændret af: Arkimedes ]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg kan ikke se hvordan man skulle få DMT ud af svampe... Men selvom det aldrigt er blevet videnskabeligt bekræftet, så har både jeg og venner fået en 'svag' effekt ud af at ryge svampene. Jeg har bl.a. fået svage visuals(der -var- decideret svampede og ikke THC-visuals) og halvsært bodyload af det.

Effekterne er dog ikke særligt interessante i forhold til spiste svampe, så jeg vil anbefale dig at ha' lidt skunk til at ryge, og så spise dine svampe istedet [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Peace,
Tias.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
"Virkningen kommer hurtigere og så får man en lille smule DMT med som bonus, eftersom det findes i små mængder i svampe.. men DMT’en er ikke virksomt oralt uden MAOI"

Jeg har prøvet at ryge svampe med godt resultat, der var enlig ikke noget ubehaligt ved det. Jeg var selv blevet advaret meget imod at ryge svamoe pga. smagen skulde være forfærdelig. (det syndes jeg ikke den var)

Jeg lavede en joint med ca. ½g fin hakket amazon svampe (tror jeg nok det var) en smøg og lidt godt hash. Den delte vi to mand og fik en dejlig let behalig blæser på. Ikke noget vildt, men der var god stemning og føgelsen af at være på svampe var der også.

Taget den lille dosis til vurdering må jeg sige at det virker FINT ved at ryge det i joint. (nogle siger det smager grimt - måske nogle svampe smager være end andre)

MVH
Piercer [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
En af mine kammerater har prøvet at ryge svampe på bong... han blev ramt meget hårdt, og syntes at det var lidt for intenst. Måske fordi han ikke havde den sædvanlige mentale forberedelsestid mens de sniger sig på? anyway, der er intet bevis for at svampe indeholder DMT [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img]
De indeholder psilocybin, psilocin, baeocystein og norbaeocystein (ved ikke om de to sidste er rigtigt stavet).

Junior medlem

Geografisk sted: Denmark
[Hey du kan sagtens ryge shrooms men det har meget bedre virkning hvis du spiser dem!

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
hmmm jeg har da forsøgt et par gange uden nogle former for virkning!
Sidste gang prøvede jeg at ryge 0.25 G hawai på bong, men uden nogle former for virkning.
Hmm der er åbenbart nogle det ikke viker på?? [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img]
Men så åd jeg resten [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Junior medlem

Geografisk sted: Århus
[img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img] Der var engang en der fortalte mig at men ikke måtte ryge schrooms da man kunne rissikere at der ville begynde at gro svampe i ens lunger [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]

Flash Den tror jeg du skal til EB med [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]De Tror på hvad som helst!

MVH
Piercer [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Junior medlem

Geografisk sted: KBH.
Har prøvet at ryge shrooms i en joint, tror der var omkring 0.5-1 g mexi.

Jeg synes det var en temmelig trist oplevelse og jeg vil ikke anbefale folk at gøre det, ikke fordi man får nederen, men fordi det er spild af svampe...
Hvordan skidtet smager kommer vel an på svampene, men dem jeg røg smagte i hvert fald af gederøv (jeg har læst at gederøv smager sådan...). Det kan dog aldrig imo komme til at smage lige så behageligt som en god pind og en kop kaf'

Mht det med at få svamp i lungerne så er det forholdsvist usandsynligt. Det der (via svampe) sku' kunne gøre det var jo at man fik sporer i lungerne, og tørrede svampe har ingen aktive sporer ydermere vil sporerne brænde op hvis man rygere dem. Man kan dog, som bekendt få svamp i lungerne hvis man ryger for meget bong, det sker fordi man får vanddamp i lungerne, men det er en anden historie.

P.S. Der er, som sagt, sqda ik' DMT i svampe

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
Har prøvet at ryge 0.75 G. amazone på en glaspibe, sammen med lidt ryger. Fik ikke rigtig nogen virkning ud af det, men jeg blev da lidt små skummel og føltes som om jeg blev lidt 'klar' i hovedet, kan ha' været placebo. Men jeg syns i hvert fald ikke det kan betale sig.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]