Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 00:33

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 14 indlæg ] 
Forfatter besked
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Hvor ofte støder man egentlig på hvid heroin i Danmark?

Og er risikoen for at det er cuttet, større end med brun (pulver) heroin?
Jeg mener, der er jo mange additiver der er hvide, men knap så mange brunlige.

Bliver heroin af og til cuttet med lokalbedøvende midler?

Mvh. Psyko

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
...Nu kender jeg ikke så meget til lige heroin, men kan da komme med nogen gode bud på dine spørgsmål; hvis jeg tager fejl, må der være et smack-head på boardet der kan korrigere mig :P .
For nogen år siden hørte jeg nævnt at brun heroin ofte kostede omkring 800 kr/g, og hvid heroin omkring 1200 kr/g. Den brune bliver vist oftest brugt til rygning, mens den hvide som regel injiceres. Muligvis er den brune free-base, mens den hvide er et vandopløseligt salt - men jeg tror ikke det er noget man fast kan gå ud fra.
Med hensyn til hvilken der er cuttet mest, tror jeg det er uafhængigt af farven. Heroin i Danmark ER cuttet med noget (tror gennemsnitskoncentrationen er på ~35 %), hvis narkomanerne pludselig får adgang til noget på 80-90%, kan der ske en mindre epidemi af overdoser. Om det er brunt eller hvidt heroin er sådan set ret ligegyldigt for hvilke stoffer der bruges til at cutte med, tror jeg. Hvis det hele alligevel knuses til et fint, homogent pulver, vil et hvidt op-cutningsmiddel til brun heroin blot give en lysere brun farve, hvilket jeg ikke tror nogen vil se som en indikation af dårligere kvalitet.
Jeg tror at der bliver brugt omtrent lidt af hvert som cutningsmiddel i heroin. Dog tror jeg ikke at lokalbedøvende midler er specielt anvendt - eftersom heroin ikke virker lokalbedøvende. Men de er ofte anvendt til at cutte kokain med.

Titel:
In our memories

Prometheus > Tak for svarene.

Til din information kan jeg oplyse at den brune skal blandes med lidt citronsyre, før den kan injiceres. Det er meget normalt at ryge brun heroin, og derfra stammer betegnelsen "ryge-heroin."
Hvid heroin kan ikke ryges, men skal insuffleres, injiceres eller stoppes op i røven (hvis nogle skulle have lyst til det.)

Jeg tænkte nok, at det mest var coke der blev cuttet med lokalbedøvende midler (det er jo en fed måde, at snyde folk på, da alle ved at coke er lokalbedøvende.) Ligeledes har jeg hørt historier om heroin der bliver cuttet op med kinin, for at give det den "karakteristiske" bitre smag.

Mvh. Psyko

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: København
Jeg har personligt aldrig stødt på hvid heroin. Jeg har købt ca. 30 gange i løbet af 2 år, fra overvejende forskellige gadepushere, men det har altid været grå-brunt pulver i forskellige nuancer.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Har brun heroin det fint med at blive insuffleres? Hvis det er freebase, burde det vel ikke være noget problem?

Titel:
Dedikeret medlem

var vist en der nævnte insulfering af heroin var aktivt. om det så var brunt/hvidt stod der ikke noget om

Titel:
In our memories

BRB skrev:
Har brun heroin det fint med at blive insuffleres? Hvis det er freebase, burde det vel ikke være noget problem?

Spørgsmålet du skal stille dig selv: Har du det fint med at insufflere brun heroin? ;)

Og ja, brun heroin er nasalt aktivt!

Mvh. Psyko

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Psyko skrev:
Spørgsmålet du skal stille dig selv: Har du det fint med at insufflere brun heroin? ;)
Jada :)

Har endnu ikke været i besiddelse af det, så skal ikke kunne sige om jeg vil ændre mening når jeg har noget.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Psyko skrev:
Hvor ofte støder man egentlig på hvid heroin i Danmark?

Og er risikoen for at det er cuttet, større end med brun (pulver) heroin?
Jeg mener, der er jo mange additiver der er hvide, men knap så mange brunlige.

Bliver heroin af og til cuttet med lokalbedøvende midler?

Mvh. Psyko

Det er der,men der er langt mere brun(Heroin base) og Pakistansk(ikke HCL,men opløselig i vand på grund af forekomsten af syre i produktet,det er den slags der ligner granuleret kaffe).

Alm.priser,er omkring 5-700 g for Brun,og alt efter hvor meget man køber,mellem 600 -1200 for hvid(lidt mindre for Pakistansk).Man skal gerne op over 10000 før man kommer ned under 800 G,men så kan i selv se hvor mange penge der er i skidtet.På gaden går det for mellem 1500-2000 G.

På gadeplan ville jeg sige der er ligeså stor risiko for at begge slags er cuttet med Laktose,men kommer man lidt op i hierakiet,prøver de fleste at holde det hvide rent,men det ER junkie miljeuet,så..... :wink:
Hvis det er store partier brunt,er der mange der varmer Laktose op så den bliver brun,for ikke at få en underlig farve på det færdige produkt.

Jeg selv har aldrig set eller hørt om lokal bedøvende stoffer i H.

Junior medlem

Geografisk sted: Esbjerg ellers altid på jordomrejse :)
Ud over at cutte cola med lokalbedøvelsesmidler er der så nogen der har erfaring med hvad man kan cutte det hvide med altså amf,cola eller hvid thai? Og som er 100% opløselig og uden at det kan ses når det bliver blandet op i vand? Folk der fixer det sku jo nødig ende op med en blodprop fordi det blir tykt som sirup når det bliver blandet med vand! Og hvilke midler har i brugt som kan købes i håndkøb?

Dedikeret medlem

Jeg tror ikke du får hjælp til at blande dine stoffer med større profit for øje herinde!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

:lol:

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: up yours
Ud over at cutte cola med lokalbedøvelsesmidler er der så nogen der har erfaring med hvad man kan cutte det hvide med altså amf,cola eller hvid thai? Og som er 100% opløselig og uden at det kan ses når det bliver blandet op i vand? Folk der fixer det sku jo nødig ende op med en blodprop fordi det blir tykt som sirup når det bliver blandet med vand! Og hvilke midler har i brugt som kan købes i håndkøb?

Billede

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Nu kan vi vist ikke lade denne tråd fra 2004 køre længere. Låst!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 14 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]