Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 05 maj 2025 06:06

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 294 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 15  Næste

Hvad er den værste oplevelse I har haft med narkotikum
Alkohol 38%  38%  [ 309 ]
Hash 15%  15%  [ 123 ]
Amfetamin 10%  10%  [ 84 ]
MDMA/Ecstasy 8%  8%  [ 64 ]
LSD 4%  4%  [ 34 ]
Svampe 7%  7%  [ 57 ]
Nikotin 4%  4%  [ 31 ]
Kokain 2%  2%  [ 17 ]
Ketamin 2%  2%  [ 19 ]
2C-X 9%  9%  [ 75 ]
Afgivne stemmer : 813
Forfatter besked
 Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: Hundested
Tjah, har haft en dårlig oplevelse på E...
Følte mig forfulgt, og fik faktisk lidt halluer :shock:
Alt i alt en rigtig dårlig oplevelse som faktisk tog en del tid at komme over...

Reaper

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The Strip, Las Venturas!
Jeg syns sgu aldrig jeg har haft en direkte dårlig oplevelse med stoffer, der var dog engang på lidt for meget DON hvor jeg fik det sygeste bodyload, hvor jeg tænkte at jeg gerne ville være fri for at være påvirket mere på det tidspunkt!

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
B3ND > Din dårligste oplevelse, var da du løb tør for koka og kex ud på morgenen !!! :P

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The Strip, Las Venturas!
JEG LØBER ALDRIG TØR!

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Vejen
fik proppet 18 Hawaiien baby woodrose frø i mig. vel og mærke inden jeg nogensinde havde hørt om psychedeliske stoffer... uden tvivl den ubehageligste nat i mit liv, var 100 på at jeg var blevet sindsyg :shock: det stoppede først hen af morgenen da jeg kæderøg 5 smøger brækkede mig og faldt om!!

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ringkøbing amt.
mine 12 HBWR frø er også blandt de værste oplevelser jeg har haft til dato!!

-Cope

Titel:
Tidligere holdmedlem

også badtrip på hwbr her!

Titel:
Medlem

Min værste oplevelse har nok været et badtrip på LSD, som følge af et relativt kortvarigt (2-3 mdr.) men meget intenst forbrug af primært LSD, amfetamin og hash, i en tidlig alder. Det hele mundede bl.a. ud i at jeg stort set ikke kunne sove i flere måneder, og fuckede min hverdag rimelig meget op med angst og synsforstyrrelser. Dog skal LSD'en ikke have hele skylden for det, da det sikkert også har skyldtes de andre stoffer + at jeg fortsatte med at ryge fede. Men selve oplevelsen med LSD den aften, er det værste jeg har oplevet på en aften med stoffer, og jeg er overbevist om at den har været den primære årsag til angsten den efterfølgende tid. Der gik 2 år før jeg igen følte mig helt normal, og derfor turde våge mig ud i den psychedeliske verden med svampe og aya, hvilket er gået relativt smertefrit. Har dog ikke prøvet LSD siden, pga. frygten for igen af opleve et 10+ timers langt badtrip from hell :evil: :evil:

Titel:
Medlem

Geografisk sted: København
Jeg stemte på alkohol. Efter adskillige oplevelser med hukommelsestab og diverse fysiske ulykker til følge, er det ikke svært at vælge det stof der har givet mig de værste oplevelser.

Hash kommer ind på en anden plads. Har haft nogle få oplevelser hvor jeg har røget alt for meget som er endt i milde hallu'er og en masse bræk.

På tredje pladsen kunne alle andre stoffer være, for ingen af dem har ikke en bagside.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Min(e) "værste stof oplevelse(r) (2),kan jeg ikke rigtig blive enig med mig selv om,men da det ene af tilfældende (LSD) ikke var et badtrip,bare et UTROLIGT stærkt trip,må det blive comboen Hash og Alkohol der var værst.

Her er en kort forklaring.Jeg havde fået et syretrip af en kammerat,det var Purple Haze,de rigtige LSD 25 der cirkulerede i 70erne.Jeg tog det nede ved klub 47,og begyndte at gå op mod Amagerbrogade for at tage bussen,så jeg kunne komme ud til Folehaven hvor jeg boede på kollegium.

Allerede da jeg nåede Amagerbrogade var jeg opstemt,så jeg besluttede mig til at gå et stykke.Det var en lækker varm sommeraften,og allerede da jeg nåede Holmbladsgade var der så meget smæk på,så jeg så de kendte mønstre overalt.
Det var så slemt tilsidt,at da jeg ville prøve at tage bussen nede ved Christianshavns torv,var det svært for mig at komme op i bussen,simpelthen fordi jeg ikke kunne se jorden,den var simpelthen et virvar af farver og mønstre og jeg måtte simpelthen "føle mig" op i bussen.Jeg må have set sjov ud på det tidspunkt. :shock:

Da jeg kom op i bussen satte jeg mig ned bagi,og lyttede og kiggede! :shock:
Det lød nøjagtig som i en stor hønsegård når folk talte sammen,og jeg var ved at knække sammen af grin hele tiden.
Til sidst endte jeg hjemme efter flere sjove hændelser,men det fede var at de få gange jeg var ved at tænke "Det er sq lige i overkanten det her" var jeg hurtigt i stand til at få mig selv ned på jorden.Det er derfor jeg ikke rigtig syntes jeg kan kalde det et rigtigt badtrip,men hold kæft det var meget mere end jeg havde regnet med.WOW!!

Den anden gang var klassisk.Vi havde drukket pils,og skulle ned på gaden og fyre en fed.Lige før det var der kommet en fyr med sin nye tju bang,en meter lang sag,hvor man var nødt til at bruge foden hvis man ville ryge alene på den.
Så dum som jeg var,lod jeg ham holde og slippe,og det var en dårlig ide.Jeg fik simpelthen så stort et drøn,at allerede får jeg pustede ud vidste jeg den var gal.Jeg var ikke den eneste,hold kæft den tju bang var OND.. :D
Så jeg blev overskæv/fuld som jeg aldrig har prøvet før.
På et tidspunk var jeg lige uden for en Kirkegård,og da jeg bare havde lyst til at ligge alene og koge den ud,kravlede jeg over stakittet,og lagde mig på en af gravene!! :shock: :shock:

Det varede et stykke tid før jeg blev rigtig bevidst om hvor jeg var,og at det faktisk var en kirkegård,men så begyndte jeg også at få paranoier.Jeg syntes jeg så krogede hænder der prøvede at grave sig op fra gravene,og lyde der passede til,så der gik et par timer med grim underholdning,indtil jeg begyndte at blive migselv igen.DAMN! :twisted:

Men det er sq sjovt at tænke tilbage på idag. :P

Senest rettet af Gonzo 31 aug 2004 17:25, rettet i alt 3 gange.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Værste stof for mig er svampe uden tvivl! Havde et meget ubehageligt 1. trip på svampe. Havde købt dem fra Ethnoplanet og da de ankom var jeg mere end på begejstret og skulle da prøve dem da solen begyndte at gå ned. Jeg spiste ca. 2g og ventede så i en time på det skulle virke. Da trippet havde overtaget min normale væremåde tænkte jeg, "hey, måske jeg skulle sætte noget musik på". Big mistake, for da jeg gjorde det kunne jeg mærke alle lydene trykke mit bryst sammen. Det lød så overdrevet godt, at jeg blev bange for det. Slukkede så for det og da begyndte min hjerne at køre i loop. Kunne ikke tænke på andet end jeg aldrig kom ud af det her, og jeg overvejede om en ambulance var svaret på problemet, jeg følte mig simpelthen så hjælpeløs og ude af stand til at gøre noget. Efter 5 timer med heftig mindfuck og kramper begyndte det heldigvis at aftage og jeg kom helskindet ud af situationen.

1. trip på svampe og har aldrig rørt det siden hvilket er 3 år siden, men kunne da få lyst til det igen da jeg nu ved hvad svampe gør og har fået stor respekt for dem. Men hver ting til sin tid, vil ihvertfald være 100% i et stabilt humør/psyke før jeg begiver mig derud igen.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I am everywhere
Mit absolut nr. 1 værste trip, var min første guldkakao oplevelse. Jeg var skræmt fra vid og sans og var halvpsykotisk i flere dage efter. :shock:
Reelt set har nogle af mine svampetrips været værre, men da vidste jeg jo hvad det gik ud på, så de var knapt så skræmmende. :D

Fysisk var det en kombination af for meget alkohol og en kofein overdosis, hvor jeg troede jeg skulle dø, og havde det mærkeligt flere dage efter. :roll:

Titel:
Psychedelia Sponsor

Geografisk sted: 1553
Jeg havde en oplevelse på svampe for ca 3 uger siden som jeg vil betegne som den værste. Ikke fordi selve trippet var voldsommere end normalt.

Men at vågne op dagen efter og finde ud af at man har kørt i taxa for 1800kr og oven i købet smidt et lånt kamera til 2500,- væk er bare ikke sagen. Og da jeg ikke rigtigt har råd til den slags udskejelser gav det nogle psykiske tømmermænd i et par dage.

Generelt er jeg blevet god til at undgå "badtrips". Jeg havde for ca 4 år siden en oplevelse på svampe hvor jeg troet det var sket med mig. Jeg havde været inde på staden og købe 3g mexi og skulle så med toget til roskilde. Da jeg satte mig i toget gik jeg i gang med at proppe dem i munden men jeg havde ikke noget at skylle ned med og var i forvejen ret tør i munden, så jeg sad og tyggede på dem hele vejen til roskilde indtil jeg fik købt noget at drikke (40 min).

Det endte med at jeg lå i en seng og kunne ikke rigtigt bevæge mig eller snakke. Jeg lå bare og krammede en hardisk og prøvede at sende sms´er til mine venner som var lige ved siden af for at de skulle hjælpe mig. Men det var sådan set ikke det slemme, det var først da jeg begyndte at blive normal det gik galt. Jeg troede nemlig at jeg aldrig skulle blive mig selv da jeg ud på morgenen følte mig klar i hovedet på trods af at jeg ikke kunne tænke normalt. Det var noget med at jeg kunne ikke forstår hvorfor man ikke måtte gå ind i andres hjem når de nu ikke var hjemme og det var heller ikke rimeligt at man skulle stoppe for rød mand da man ikke var noget specielt bare fordi man havde en bil osv. Men efter en god gang søvn var jeg normal igen.

Den oplevelse har givet mig evnen til at uanset hvor langt jeg kommer ud kan jeg altid sige til mig selv at jeg ved jeg bliver normal igen. Dog er jeg faldet i fælden en enkelt gang siden men det er så det.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Man kan da vist også sige at det var en risikabel setting du udsatte dig for der :wink:
Ville nok ikke være sket hvis du havde været hjemme i mørket, eller i naturen. Der kan jo komme alverdens ubehagelige mennesker og fucke ens trip helt op, når man kører i tog.

/Cope

Titel:
Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Nad@ >> Hmmm det lyder som om du skulle holde dig fra Svampe. En ting er hvis man oplever paranoia og angst og får det skidt med sit selvværd, men decideret at ændre personlighed på den måde du beskriver det, og foretage ting som du aldrig ville gøre i normal tilstand, lyder ikke så godt.
Har du erfaring med andre psykedeliske stoffer? og hvis ja, hvordan har de så virket på dig?

Hilsen Fanny

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Midtjylland
Fanny: Synes da det lyder meget normalt det han har oplevet - ændring af ens opfattelse af tingene, og at man sætter spørgsmålstegn ved ting som man bare accepterer fordi "sådan er det bare". Ikke?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Johndeer skrev:
Fanny: Synes da det lyder meget normalt det han har oplevet - ændring af ens opfattelse af tingene, og at man sætter spørgsmålstegn ved ting som man bare accepterer fordi "sådan er det bare". Ikke?

Han var så farlig forsig selv og andre. Og selvom man er godt lam på svampe, skal man altid kunne tænke så klart at man har respekt for trafikken og andres hjem.

Ellers så nej, man burde ikke tage svampe. Der er jeg enig med Fanny.

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Midtjylland
Ja, okay mig der ikke havde læst det ordentligt. Det er rigtig nok at det ikke er smart, hvis man sætter sig selv eller andre i en farlig situation. Desuden er det vel sjældent smart at tage psykoaktive stoffer i områder med mange upåvirkede folk...

Titel:
Psychedelia Sponsor

Geografisk sted: 1553
Altså nu skete det da jeg var 17 eller deromkring dvs 4-5 år siden og som jeg prøvede at forklare har det hjulpet mig siden med at ikke gå i panik når når man en gang i mellem kommer længere ud end planlagt.

Mine erfaringer strækker sig til et par gange på lsd og et par gange på 2ci og så +100 trip på svampe. Ikke at jeg tælder men et par gange om måneden, selvfølgelig med mindre pauser en gang imellem, i ca 5 år løber op.

Med fare for at komme til at lyde lidt mærklig vil jeg sige at jeg de sidste 2 år har haft et tillidsforhold til svampe. Jeg syntes jeg kender dem så godt så når det går løs og det hele sejler er jeg inden i helt tryg og flyder bare med.

En enkelt gang har det dog været ved at gå galt, det var noget med at gå ud foran en bil fordi jeg havde mistet evnen til at bedømme afstande men det tror jeg nu lige så godt kunne være sket med alkohol.

En anden ting er at jeg er ikke enig i at mange upåvirket mennersker er dårlig settings. Nå jeg er på svampe søger jeg altid hen hvor der er mange mennesker. Det kan være strøget, et kræmmermarked, malmø, i byen osv. Jeg syntes at de rigtig fede oplevelser kommer når der er fuld fart på omgivelserne. Og selvom det ikke ligefrem er HR så søger jeg hele tiden efter at komme længere ud. Jeg sammenligner det lidt med folk der klatre uden sikkerhedsline, det gælder om at komme højere og højere op for hver gang man klatre. Også selvom risikoen for at falde ned stiger.

Jeg føler at jeg har styr på svampene når jeg tripper, måske har det noget at gøre med at jeg i normal tilstand er et meget realistisk menneske uden den mindste fantasi og kun forholder mig til fakta og realisme. Det har jeg ligesom med når jeg tripper. Selvfølgelig sker det en gang imellem at jeg kommer længere ud end jeg kan styre men når jeg så efter et par timer er på sporet igen tænker jeg "sikke en oplevelse, gad vide om det kan blive vildere". Men som regel bliver min krop udmattet og giver op inden mit sind.

Så min konklusion er at jeg har styr på dem når jeg er på dem og at jeg med den erfaring jeg har kan tillade mig at søge efter grænsen. At jeg så ikke helt har styr på dem når jeg ikke er på dem er en helt anden og meget længere historie..

NAD

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordsjælland/Hundested
Det må enten være dengang hvor at jeg kom hjem i en af mine første MDMA kogere, og sad og nussede et DVD cover i et kvarters tid, og ikke havde set at min mor stod og overværede det!!! (hun anede heldigvis ikke uråd).. ellers dengang hvor jeg tog meskalin og min søster kom og jeg sagde at hendes hår lignede en pandekage og om jeg ikke nok måtte smage lidt, og så bare gik rundt om resterne af den kakti vi havde kogt og sagde "ups, ups, ups" konstant i ½-1 min. foran min søster!!!

Pas på med at indvoldvere familie og stoffer, lad være med at gå hjem i en koger, sæt dig hellere ned på et værtshus,bar eller lignende til rusen er ovre. Tag kun stoffer når du er SIKKER på at familien ikke kommer på visit eller at du ved at rusen er gået over til den tid... (husk at ens pupiller har det med at reagere kraftigt på stoffer)...

kermit_dk

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 294 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 15  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]