Min(e) "værste stof oplevelse(r) (2),kan jeg ikke rigtig blive enig med mig selv om,men da det ene af tilfældende (LSD) ikke var et badtrip,bare et UTROLIGT stærkt trip,må det blive comboen Hash og Alkohol der var værst.
Her er en kort forklaring.Jeg havde fået et syretrip af en kammerat,det var Purple Haze,de rigtige LSD 25 der cirkulerede i 70erne.Jeg tog det nede ved klub 47,og begyndte at gå op mod Amagerbrogade for at tage bussen,så jeg kunne komme ud til Folehaven hvor jeg boede på kollegium.
Allerede da jeg nåede Amagerbrogade var jeg opstemt,så jeg besluttede mig til at gå et stykke.Det var en lækker varm sommeraften,og allerede da jeg nåede Holmbladsgade var der så meget smæk på,så jeg så de kendte mønstre overalt.
Det var så slemt tilsidt,at da jeg ville prøve at tage bussen nede ved Christianshavns torv,var det svært for mig at komme op i bussen,simpelthen fordi jeg ikke kunne se jorden,den var simpelthen et virvar af farver og mønstre og jeg måtte simpelthen "føle mig" op i bussen.Jeg må have set sjov ud på det tidspunkt.
Da jeg kom op i bussen satte jeg mig ned bagi,og lyttede og kiggede!
Det lød nøjagtig som i en stor hønsegård når folk talte sammen,og jeg var ved at knække sammen af grin hele tiden.
Til sidst endte jeg hjemme efter flere sjove hændelser,men det fede var at de få gange jeg var ved at tænke "Det er sq lige i overkanten det her" var jeg hurtigt i stand til at få mig selv ned på jorden.Det er derfor jeg ikke rigtig syntes jeg kan kalde det et rigtigt badtrip,men hold kæft det var meget mere end jeg havde regnet med.WOW!!
Den anden gang var klassisk.Vi havde drukket pils,og skulle ned på gaden og fyre en fed.Lige før det var der kommet en fyr med sin nye tju bang,en meter lang sag,hvor man var nødt til at bruge foden hvis man ville ryge alene på den.
Så dum som jeg var,lod jeg ham holde og slippe,og det var en dårlig ide.Jeg fik simpelthen så stort et drøn,at allerede får jeg pustede ud vidste jeg den var gal.Jeg var ikke den eneste,hold kæft den tju bang var OND..
Så jeg blev overskæv/fuld som jeg aldrig har prøvet før.
På et tidspunk var jeg lige uden for en Kirkegård,og da jeg bare havde lyst til at ligge alene og koge den ud,kravlede jeg over stakittet,og lagde mig på en af gravene!!
Det varede et stykke tid før jeg blev rigtig bevidst om hvor jeg var,og at det faktisk var en kirkegård,men så begyndte jeg også at få paranoier.Jeg syntes jeg så krogede hænder der prøvede at grave sig op fra gravene,og lyde der passede til,så der gik et par timer med grim underholdning,indtil jeg begyndte at blive migselv igen.DAMN! :twisted:
Men det er sq sjovt at tænke tilbage på idag.