Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 05 maj 2025 15:11

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Sydsjælland
Junior medlem

Hej alle psychedeliske psychedelia brugere

Jeg har hørt egoistiske tunger omtale en mark i Vordingborg, en helt bestemt mark åbenbart med en helt bestemt betragtelig mængde af en helt bestemt svamp! Hvis nogen ikke ved hvad jeg snakker om, så ok, men hvis nogen ved hvilken svamp der er tale om og hvis nogen ved hvad Vordingborg er og kender til den mark eller lignende marker rundt om i Danmark (sydlige sverige også ok), så sig til for fanden! Der må være nok af dem til os alle, hvis de bare er der altså og det er de ikke allevejne. Græsplæner, pletter eller blot totter har det med at fastlåse min opmærksomhed ret kraftigt for tiden, kunne være fedt med lidt succes, så vær venlig at hjælp mig :cry:

Titel:
Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Sådan er vi, os svampeplukkere: hemmelighedsfulde og egoistiske! (og vi vogter over vores jagtmarker!) 8)

Hilsen Fanny

Titel:
Medlem

Geografisk sted: København
Jeg har hørt at sydsjælland generelt skulle være godt, men jeg har ikke kunnet underbygge det med fakta, det er lige lovligt langt væk.

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Danmark
Tjae har boet ret længe i Vordingborg, og fandt aldrig så meget som een eneste skide svamp.

Men forleden da jeg kørte med ( tror nok det var det) 150S omkring lundtoftsparken, ligger ikke så langt fra klampenborg, da så jeg en masse marker med dyr på. Græsset så velspist og skidt ud, området var af samme jordbundstype som dyrehaven osv osv. Anyway tror jeg vil tage et par flasker vin i min taske og gå op til nordsjælland og kigge lidt.

held og lykke til jer andre

Titel:
Junior medlem

Hmmmmm, det var åbenbart ikke nok til at drive de ansvarlige ud af skabet, selvom fanny godt kunne mistænkes for bagvaskelse, tilbageholdelse af både vigtige og nyttige, ja næsten, af sikkerhedsmæssige årsager, nødvendige oplysninger for denne virkeligheds videre evolution, hmmmm den sag vil ikke blive glemt .... fanny..... nej det vil vi ikke glemme .... fanny .......

men tak til jer andre for at prøve hjælpens vej til mig, kan godt lide jer alle sammen undtagen fanny, han skjuler noget for mig, det ved vi, min elskede, han skjuler noget for os.... han vil komme til at afsløre hvad inden længe.... min elskede

nå men kan være vi ses i dyrehaven (og hvis vi gør min gode fanny... ja så vil min elskede vise sig og alting vil ændre sig ... så er det mig der siger de smarte ting og mig der har hemmeligheder og mig der har en giftig men psykoaktiv svamp i min profil og mig der........)

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
det er ikke sværere end at en mark med kreatur skulle kunne gå an...

Titel:
Junior medlem

ja d er nok de rigtige ord, havde bare haabet paa at der fandtes en form for genvej til spids noegenhat, et eldorado, overfloedighedshorn og at det fandtes lige i min baghave i Vordingborg, men ak :cry:

af den stilhed der hersker paa denne traad, vil jeg formode, at nogen formentlig har misforstaaet hvad jeg har skrevet tidligere. alt det jeg skrev til fanny var et forsoeg paa at lyde saa ironisk som mulig og muligvis derved loesne op for stemningen, hmm maaske ikke den smarteste maade at goere det paa :?: :? hvis fanny er blevet skraemt vaek er det forstaaeligt om end lidt aergeligt! :wink:

i alle tilfaelde ville det vaere mig en stor stor glaede at faa informationer om spids noenhat paa sydsjaelland hvis ikke tidligere skrevet har gjort for stort negativt indtryk!

end of transmission :!:

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Fanny skrev:
Sådan er vi, os svampeplukkere: hemmelighedsfulde og egoistiske! (og vi vogter over vores jagtmarker!) 8)

Hilsen Fanny
og noname

Titel:
Site Admin
Brugeravatar

Canadian Rubberband skrev:
af den stilhed der hersker paa denne traad, vil jeg formode, at nogen formentlig har misforstaaet hvad jeg har skrevet tidligere. alt det jeg skrev til fanny var et forsoeg paa at lyde saa ironisk som mulig og muligvis derved loesne op for stemningen, hmm maaske ikke den smarteste maade at goere det paa :?: :? hvis fanny er blevet skraemt vaek er det forstaaeligt om end lidt aergeligt! :wink

Søde ven, jeg blev skam ikke skræmt! Men vi vil ALDRIG give dig vores dyrebare! gggollum!

Titel:
Junior medlem

Ok så...... :cry: ja... så må jeg måske bare opgive og finde på noget andet.... jeg er jo kun junior aspirerende uindviet psychedeliamedlem som ikke indgyder til psychedelisk respekt VED SIN BLOTTE TILSTEDEVÆRELSE i dette forum, øv ku ellers være fedt :lol: desuden så duer jeg heller ikke til at finde spids nøgenhat, og sæsonen er snart ovre, jeg har ikke nogen ordentlige støvler, min moster skal have sin jakke tilbage og jeg har glemt nummeret til selvmordslinien, farvel alle sammen, det varsgu fedt at være en del af det her, i den korte tid jeg var her...

nej nu gidder jeg ikke mere, fanny - det er fair nok, ville måske også have det sådan? fandt 7 store flotte sn et sted på... hahahahahahayhahhahahahaha jeg har dem for mig selv, fortæller det ALDRIG ahahahaaaahahahahaa :twisted: :twisted: :twisted:

hvis jeg nogensinde ser en kæmpe rødplettet amita på en mark i nærheden af vordingborg, så ved jeg det dig og så ved jeg også hvor din mark er (haha a+b = c!)

see ya ´round 'l'right? 8)

Titel:
Junior medlem

og er meget glad for at du vidste hvad der foregik

góllum! :wink:

Titel:
Junior medlem

og kan se nu at du ikke er en amita (for det er bare en fucked up svamp på billedet), men derimod tintin, hvilket jo også giver mening siden svampe ikke skriver på forummer og da slet ikke plukker andre svampe, for guds skyld hvor var jeg dum for et minut siden, nu er jeg klogere

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Derude
nogle der ved hvornår SN foråssæsonen starter. jeg tænker i nattetemp osv.
jeg har hørt at det skulle være næsten lige så godt i foråret som i efteråret...
og det er vil entlig også logisk nok eller??

.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Langeskov
Jeg synes kun jeg har hørt om nogle få heldige som har fundet lidt i foråret.

Jeg vil nu mene det er bedre at vente til efteråret der skulle være meget større chance for at finde nogle..

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Someplace!
Jeg har ikke selv erfaring med at finde hverken i efteråret eller foråret, men hvis man skal tro på alt det der står i bøgerne skulle den lille spidse allerede komme op i foråret og hvis de er der kan man ligesågodt plukke dem da myceliet nok skal smide flere op i efteråret alligevel !

Titel:
Site Admin
Brugeravatar

Øh, denne tråd er vist uddebatteret, hvis man skal holde sig til topic.

Ellers lav en ny tråd som handler om svampeplukning i foråret.

Hilsen Fanny

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]