No prob, jeg er glad for at kunne hjælpe.
Ja, de kan nemt holde sig, jeg har frø som er over ½ gammel - og de har intet mistet.
Først vil jeg sige at personligt er mine oplevelser med yopo ikke som jeg normalt oplever DMT, men der er jo også en del andre kendte aktiver, samt en del ukendte, i de kære frø.
Men følesen med noget der løber op af ryggen kender jeg godt, lad mig lige kort berette om min sidste tur:
Efter at have klargjort snuset efter min opskrift satte jeg mig i sofaen og lavede 2 baner.
Det skal siges at jeg var alene (Jeg er en erfaren psychonaut og nogen gange nyder jeg at have total ro til at finde indholdet)
Men jeg tog mit rør og trak den ene bane i et sug, allerede inde at jeg havde snuset den færdig opstod denne her energi der minde om strøm uden smerte, i et koncenteret punkt lige over mit haleben.
Energien bevægende sig hurtigt op imod mit hoved imens den blev bredere og derved dannede en trekant op af ryggen - i samme sekund den ramte mit hoved spredte det sig eksplosivt i hele hjernen (Ja, jeg følte at kunne mærke hjernen med alle dens snogninger)
Med det samme at denne energi havde ramt hjernen så alt anderledes ud, lidt som på svampe, meskalin eller LSD hvor mønstre og farver bliver kraftigere.
Det mest imponerende var at der var hvad jeg mente var ånder (2 stk) som svævede rundt i rummet, de var sådan lidt røgagtige men dog helt skarpe.
De syntes at være intersseret i mig men uden at søge kontakt.
Det kan syntes lidt mærkeligt, men det var rart og på daværende tidspunkt tænkte jeg ikke rigtigt over det, mine tanker var mere "hmm, mon jeg ikke får nogle flotte halo'er" (bagefter var jeg udemærket klar over at det havde jeg

)
Som sagt var disse OEV, nice - men mine CEV var virkeligt noget lort! da yopo godt kan få en til at føle sig lidt sløv lukkede jeg mine øjne... det gjorde jeg kun en gang!! her var indtil flere ånder, men disse var ikke fredelige! de var ondt sindet eller pinte, hvilket ved jeg ikke...det er lidt svært at forklare men forstil dig en ånd lavet i grå røg, hvor ansigtet er ondt og skelet - forstil dig så at denne forsøger at skræmme dig væk ved at flyve hen imod dig mens den vrænger ansigt til en pint eller klar til angreb grimasse

Nå men jeg åbnede mine øjne igen, og de 2 gode ånder var der stadig, min stue var mægtigt pæn og alt hvar nærmest levende, eller om om der rullede kugler rundt under en tynd latex hinde.
Meget af turen har jeg mistet, men jeg husker mit badeværelse, som har et gulv der er bygget op af små skår af fliser - de dansede og lavede mønstre og figuer.
Der er også en oplevelse af at stuen var meget lille og jeg var stor, og omvendt - men i hvilken sammenhængen ved jeg ikke.
Det næste er da jeg lander, for jeg finder mig selv liggende i sofaen hvor jeg ser Spin city - yderst spændende for alle personer var i 3d og trukket ca. 50 cm ud af fjernsynet.
Min oplevelse var at jeg havde turet den i 3-4 timer, men et check på klokken fortalte at jeg tiden kun havde være på i lidt over ½ time
Der var stadig ændring i mit syn (Farver, lys, mønstre) i over en time - men selve turen var kun på ½ time, hvilket også er meget normalt når jeg turer den på snus - min. 20 og max 45 minutter.
Hvis du skulle føle dig fristet til at snuse 4 frø (eller mere), så tænkt dig lige om plz - jeg har førsøgt og det kan lade sig gøre at tage bane 2 inde at verden forsvinder - det eneste jeg kan huske var at min krop eksploderede i et hav af små kugler, hvilket endeligt lyder nice - men hver kugle havde en del af min sjæl i sig... næste minde om dette var at at jeg lå total udmattet på gulvet, ud af stand til at bevæge mig - i denne stilling faldt jeg i søvn.
For en god ordens skyld, så havde jeg trip-sitter med sidstnævnte episode - og han fortalte jeg rendt rund med hænderne for mit ansigt (Ramte møbler osv) og til sidst havde lagt mig med.
Et råd er at lave en bane af halvdelen og dele den anden halvdel i to baner, start med den store og hav de andre som backup - det er jo muligt at dine frø ikke er så potente (Hvilket jeg tvivler på :twisted:)