Så vidt jeg kan se, var det Copelandia, som Nelson startede med at svine. Men jeg ved så bare ikke, om Copelandia og Armaghetto er een og samme person!? Er du det?
Men så vidt jeg kan se, er der slet ikke nogen overhovedet, der har sagt noget 'useriøst lignende', som at man bare skal tage en halvstor dosis!
Og en halvstor dosis af hvad? MAO'er?
Nelson: Hvis det er mig du hentyder til - og det fremgår sgu ikke klart hvem du taler om og til, men jeg har på fornæmmelsen, at det kunne være mig du mener - så spurgte jeg i min post, om der sker noget ved at putte perikon (som jeg mistænkte for at være MAO hæmmende) i spiritus. Jeg kan godt se, at spørgsmålet ikke var særlig klart formuleret, idet jeg spurgte via benægtelse: ".. kan der vel ikke ske noget ved... - eller hva?". Men der er altså både spørgsmålstegn og kontekst, som viser at det er et spørgsmål.
Hvis det er DET du hentyder til, så har du ikke læst min post ordentligt, og så er det altså DIG der, med dine egene ord, ikke ved en skid om hvad du udtaler dig om!!!
Og det var heller ikke en useriøs udtalelse - det var et MEGET seriøst spørgsmål, som jeg syntes var vigtigt at få afklaret!
I øvrigt er det da noget pis med al den mavesure brokken sig over småting. Det er ikke bare dig Nelson. Jeg synes der er mange, der er ved at blive slemme til meningsløs og selvhævdende brok herinde. Det er ikke fordrende for den gode stemning. Lad os dog holde en ordentlig tone - ville det ikke være det fedeste.
PLUR! (peace, love, unity and respect)
Sump