Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 21:24

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 54 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Skal manden putte LIGE efter han er kommet?
Nej, overhovedet ikke! 20%  20%  [ 18 ]
Nej, først når Ove er faldet til ro og ikke er følsom! 39%  39%  [ 34 ]
Ja, det synes jeg. 41%  41%  [ 36 ]
Afgivne stemmer : 88
Forfatter besked
 Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: odense
Jeg kan godt følge dig, men det variere jo selvfølgelig lidt efter humør osv.
Det er da helt klart lækkert at ligge og nusse lige efter, det er helt klart top dollar. Men nogen få gange der gider man bare ikke, og vil helst gerne vente et lille stykke tid, før man begynder på nusseri...

Men mere nusseri lige bagefter, skal jo nok gi bonus før eller senere :)

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
aliaarhus skrev:
Det er da mere taber-agtigt at I er under tøflen :P

Tænk nu hvis man rent faktisk ikke er under tøflen men selv nyder det? Det kunne jo også være en mulighed...

Du kan sige til din kæreste at hvis hun vil ligge og nusse efter sex, så skal hun komme forbi mig, så skal jeg sgu nusse hende som hun aldrig er blevet nusset før! :D :D :D

Og jo, jeg kan da sagtens have en dag hvor jeg ikke orker at nusse bagefter, men hu har det da på præcis samme måde!

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
vil da gerne nusses på pikken :shock:

Titel:
Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Hmmm det kan godt være at jeg bare skulle lade jer diskuterer dette i fred, og bare nyde at der findes så mange med en holdning jeg deler :D .

Men jeg kan alligevel ikke lade være...

Ali@ jeg synes generelt du har det med at udleverer din(e) kæreste(r) her på siden, samtidig med at du får profileret dig selv som et over-virilt-macho-handyr som får så meget fisse, at det er til at blive deprimeret af!
(her tænker jeg også siden med sjove citater)

Men diskussionen er alligevel interessant.
Personligt synes jeg at det kan være utrolig givende at ligge tæt sammen bagefter og nusse og snakke. Der er nogle psykologiske filtrer som er væk efter sex og det kan give en følelse af total nærvær og kærlighed.
Dette forudsætter selvfølgelig at man har sex med en person som man har stærke følelser for og ikke bare en "engangs".

Ali, du starter ud med at skrive:
Citat:
Kvinder har det med, at når samlejen er slut, så "skal vi sidde og kysse-nusse-pusse"-gayshit. Jeg prøvede at forklare hende, at når manden er kommet, så smider han gerne sin kæreste langt væk og får sig en narkosmøg - når der er gået en halvtime eller sådan noget (måske lidt overdrevet), så kan man begynde at tale om at putte.

Men trækker så senere i land:
Citat:
Hun kan fandme godt lige vente i 5 minutter

Hvordan blev ½time til 5 min? Trak du i land der? Og er der så overhovedet noget at diskuterer?

Hvis du siger til din kæreste at du har et behov for at "smide hende langt væk" efter du er kommet i hende, kan jeg godt forstå hendes reaktion :shock: . Måske har hun også et behov for at føle, at det ikke kun var orgasmen du var interesseret i, men også hende?

Og m.h.t hvis det kun er 5 min pause du ønsker, så kan vi da alle have behov for at gå på toilettet bagefter, -nok mere kvinder end mænd, hvis man altså ikke bruger kondom :lol:, så hvad er problemet?

Ali, drop nu det der gay-fobi shit, og find ud af om du elsker tøsen nok. Så vil du opleve, at det ikke bare er dig, som gør hende en tjeneste ved at nusse hende efter sex, men at du faktisk selv har et behov.

Jeg kender forskellen. Min forrige kæreste havde jeg heller ikke lyst til at ligge længe med bagefter og sige søde ord. Det har fuldstændig forandret sig efter jeg har fundet min nuværende kærste. Det er ikke bare at kæle. Det er et trip til en hel anden verden :D.

Hilsen Fanny

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Jeg syntes sgu at log's svar holder! :lol:

log skrev:
Efter sex: betal og gå hjem

Ali er jo også bare på vej igennem en fase, hvor han er blevet forvirret over sine homoerotiske lyster når han er kampblæst, han skal nok lære at acceptere sig selv en dag...

Vi ved jo godt at det bare var Ali's hånd der havde sin egen frie vilje da den var på MDMA, og liiige skulle hilse på kammeratens dillertjavs. :P

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
haha, for satan da...

1. Jeg er perker
2. Læs HELE mit første indlæg (især det usynlige i bunden) :P
3. Forstå den provokerende joke i det her. (spørg jer selv: Hvad af det jeg indtil videre har skrevet i den her tråd, giver mening?) Det er indtil videre kun Dr-D der har busted mig.

Nu er der ved at gå lidt for meget seriøsitet i det her - min kæreste fattede også joken til sidst.

Jeg ER gay, jeg nusser gerne (især efter sex) og jeg indrømmer at jeg er en total homo-type når det kommer til stykket. Hverken macho, typisk udlænding eller en der praler af fisse.

Igår diskuterede jeg det med kæresten, bare for at diskutere - jeg spurgte hende også hvornår jeg sidst havde nægtet at nusse eller hvornår jeg tog det op til diskussion - nemlig aldrig. Så hun kunne godt se meningen i at diskutere det til ingen verdens nytte :P Sådan er jeg.

@Fanny: Du er så herlig når du mener det :P

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Fandens Ferieparadis...
*Ali* :roll:

Og det er sgu meget grineren at få lidt viden om, hvordan I (hanner) tænker :lol:

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Jeg synes det er vildt overdrevet, hvor mange der har taget indlægget gravalvorligt og nærmest virker stødt over det. Lighten the fuck up, folks!

Med undtagelse af dextrose og log, der holder tingene på et humoristisk og afslappet plan. Det er sgu' rart at se!

mvh. Psyko

PS: Nå ja, hvad jeg gør efter sex? Finder en pakke kleenex frem!

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Laniakea Supercluster & The Surrounding Area
Citat:
Jer ser frem til at se hvornår folk finder ud af at det her er en provokerende joke... Jeg er the master gay himself! Jeg går ind for nusseri! Men lige præcis idag valgte jeg at provokere kæresten og fortsætte her.

kig dog hvad perkeren skriver :lol:

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Lad os ikke glemme, at der er 17 imod 13 der ikke går ind for nusning lige efter sex! :P

Ps. Jeg er gay. Dankdawg, gift dig med mig!

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

[quote="log"]Efter sex: betal og gå hjem

ROTFLMFAO :D :D :lol:

Den var sq go´....... :twisted:

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
rart at se at folk stadig kan ophidses af kampen mellem kønnene :D

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: Købehavn[Århus er stadig min!]
Citat:
Kærester skal have al den nusse-opmærksomhed de overhovedet kan klare!!!
<<<<< Word, det er hella sweet at ligge og nusse, snakke og fjolle efter man har dyrket sex!!
Og hvis man er rigtig fresh, så kan det jo være at man får lyst til at tage en re-match....
Men jeg må sgu give jer(drengene der ikke er nede med nusseri) medhold i en ting: HVIS man er totalt smadret så er det sgu også meget rart bare at kunne sige "godnat skat, vi ses i morgen" og så knalde brikker...

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus C.
POST REDIGERET

Men Ali - du siger 17 mod 13 til ikke at nusse! Men tjeck så lige istedet afstemningsresultatet!

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tæt på Kongebyen
Hvis det er en man elsker er det nice, men hvis ikke, har jeg af en eller anden grund altid været kold bagefter, oxo selvom det har været thujoin eller ali, der ville hyggenusse :)

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

UhrSump skrev:
POST REDIGERET

Men Ali - du siger 17 mod 13 til ikke at nusse! Men tjeck så lige istedet afstemningsresultatet!

Ja, 24 mod 15? Hvad er din pointe?

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
aliaarhus skrev:
UhrSump skrev:
POST REDIGERET

Ja, 24 mod 15? Hvad er din pointe?

Han havde tydeligvis midsforstået det med "lige efter sex."

Mvh. Psyko

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tæt på Kongebyen
ali jeg forstår bare ikke hvad det er du mener med at det er så svært for asig at ligge og nusse bagefter, det betyder utrolig meget for mig, og gør mig enorm ked af det når du ikke gider, det er bare 5 minutter, så kan du ryge og mudre og hvad du ellers vil bagefter, men det er noget jeg har brug for efter du har flydt mig med din varme creme....

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus C.
Never mind Ali, jeg har ganske rigtigt ikke læst ordentligt på afstemningsresultatet, og har derfor igen pointe!

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midtjylland
Det er altså ikke kun jer mænd der, engang imellem, gerne vil sove bagefter. Jeg oplever tit at det er mig der er træt, og min kæreste der vil pille.... Og skulle det ske at jeg falder i søvn mens han ligger og nusser, så er han fandme muggen næste dag!!! :shock:

No drug, not even alcohol, causes the fundamental ills of society. If we're looking for the source of our troubles, we shouldn't test people for drugs, we should test them for stupidity, ignorance, greed and love of power.

P. J. O'Rourke

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 54 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]