Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 16 jul 2025 00:44

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: the K hole
hey der..nu kan jeg godt lig noget keta af og til :D og noget jeg er stussede over er at... noget ketamin går der ik mere end max 30sec så virker det efter man har taget en line..og man bliver så blæst,..og noget andet ketamin går ind og virker nogen minutter efter en line... nogen som har en forklaring på det?..eller er det kemikeren som har været morsom eller ? :D

det ketamin jeg omtaler er i pulver form ik i armpuller

på forhådn tak :wink:

Titel:
Admin
Brugeravatar

De 2 gange jeg har prøvet ketamin har der altid gået et par minutter før det rigtigt virkede. Jeg har aldrig fået noget der tog så kort tid om at virke som du beskriver. Måske er der forskel i kvaliteten og renheden og måske virker det hurtigere jo renere det er.

Mvh. Iodjini.

-Jimmy Carter

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Altså der kan jo sagtens være tale om forskellige salte, der har forskellig opløselighed. Det mest gængse er HCl-saltet, og det virker hvertfald efter et par minutter.

Men jeg ved ikke hvilke andre salte der eksisterer på markedet...

Iøvrigt vil jeg gerne benytte tråden til at erklære min åbenlyse kærlighed til ketamin, det er uden tvivl en af de mest behagelige substanser jeg har haft indenbords, og så elsker jeg at det ikke river i næsen... :D

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Periferien af Århus
ikke river i næsen? Personligt synes jeg nu at efter et par streger så river det en hel del i næsen.

Men altså ketamin skal tages IM :P alt andet er spild

Titel:
Insane psychedelia user!

Nu har jeg aldrig selv prøvet ketamin, men er der ikke en af jer der kan give en nogenlunde subjektiv forklaring på hvordan det føles? Har set folk i diverse dokumentarprogrammer være på Ketamin (aka. Special K :) ) og de ser altså ret fuckede ud - render rundt og råber "I'm in a K-hole, wheeee!" eller noget i den stil. Rent fysiologisk forstår jeg det virker ligesom PCP, men derfor behøver rusoplevelsen vel ikke også være den samme.

Er det i øvrigt ikke også det man bruger til bedøvelse af forskellige dyr? Mener nok de bruger det på dyreklinikker og sådan noget.

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Treasure skrev:
...render rundt og råber "I'm in a K-hole, wheeee!"

Sådan som jeg har forstået det, så render man ikke rundt, hvis man først er havnet i K-hole. Det er nemlig en af de essentielle forskelle på PCP og ketamin; man bliver ret immobil af store doser ketamin.

Mvh. Psyko

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
Hvad er K-hole egentlig? Har tit undret mig over det.

Treasure skrev:
Er det i øvrigt ikke også det man bruger til bedøvelse af forskellige dyr? Mener nok de bruger det på dyreklinikker og sådan noget.

Kan du sige hædstebedøvelse? :D

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
aliaarhus skrev:
Kan du sige hædstebedøvelse? :D

Man bruger det skam også til mennesker ved kombinationsanæstesi, det går under produktnavnet Ketalar.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: the K hole
ja mener det er på 50mg pr armpul :wink: ..men jo det kan vel kun være forskel i kval eller salte som har gjodt det har ku gå ind og virke sådan,...troede ik på min ven første gang da han sage det allerede virkede..så måtte lige rive en alm line for at nu at se...dammm jeg blev blæst/risted/bedøvet i min kæft :D

hvilket dejligte land :D :P

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Monkey Island
K-hole er et stadie som, i de fleste menneker, indtræder ved forholdsvis høje (100mg+) doser lige før total anæstesi indtræder. Ved denne dosis er langt de fleste ude af stand til at udtrykke sig verbalt endsige kropsligt. Mine personlige erfaringer med denne kuriøse sindstilstand indebærer egotranscendens og en kraftig fragmentering af såvel auditive indtryk som den kognitive proces. Høje doser ketamin kan virke ret intimiderende hvis man ikke er bekendt med disassociative substanser og deres indvirken på psyken. Men hvis man først giver rusen et par forsøg og eksperimenterer med forskllige doser i forskellige settings, vil jeg give Noname helt ret. Det er en af de absolut mest spændende substanser jeg har været under indflydelse af. Derudover er det bestemt heller ikke noget minus at ketamin går så godt i spænd med min gamle bongkammerat N2O.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]