Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 16:43

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 48 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Himlen over Kronborg
Som sagt, er der tabletter der indeholder disse ting, sammen med nogle andre natur-produkter også (bla. Gingseng). Det virker optimalt! Fås flere steder på nettet. Jeg mener, hellere dét end de hårde stoffer (HVIS det kan undgås :lol: )

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Odense
@Von Kroloc
Du kan altså ikke trippe gensing :roll:

Titel:
Insane psychedelia user!

tjalfe skrev:
@Von Kroloc
Du kan altså ikke trippe gensing :roll:

Von Kroloc taler om Kalamus og Sida Corforlia sammen med ginseng.

Læs evt. Shulgins beskrivelse af TMA-2 i PIHKAL.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
mine erfaringer med Kalmus er slet ikke i nærheden af mine erfaringer med TMA-2 i ren form.

Jeg er for træt og vinterpassiv lige nu, til at lave nogle former for research, men er du sikker på at de aktive stoffer i kalmus bliver omdannet til TMA-2?

Virker meget mystisk da jeg udelukkende selv får kvalme og en let hjertebanken af selv høje doser Kalmus, mens TMA-2 var klart psykedelisk og visuelt...

Titel:
Insane psychedelia user!

Er der ikke noget med at calamus indeholder nogle kræftfremkaldende stoffer?

Jeg tror btw. at dette topic bør splittes, så kan vi lige få den ene halvdel i Visionære Planter.

Titel:
Insane psychedelia user!

Sida Corforlia indeholder da kun (pseudo)ephedrine?

Titel:
eedeolla skrev:
Kokain det bedste "partydrug" der findes :twisted: . Det er også lige pludselig meget nemmere at score, når man er på cola synes jeg :D Også er tømmermændene langt fra så ubehagelige (med mindre man går helt amok) Det er også naturligt, og prisen gør også sit til at man (hvertfald jeg) kan holde en vis distance til det, og kun gøre det engang imellem.

Det er rigtigt! Coke er eet dejligt fest-middel. Jeg får bare altid skrympediller af cola(kender i ik det :? ), så det er ik det bedste at score på, hehe.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Nelson Muntz skrev:

Asaron i sig selv er vist carcinogent.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Khat, eller måske endnu bedre methcathinon.. Er der nogen der har eksperimenteret med sidstnævnte?

Hejsa!
Jeg havde den vildeste oplevelse med en veninde. Vi skulle til tramp, og istedet for at proppe os med amf eller mdma, otg vi en ordentlig omgang svampe med! Og hold kæft hvor var det lækkert! Jeg ku danse, jeg ku trippe rundt, jeg ku faktisk det hele! Vi blev bagefter enige om at svampe er, ihverfald vores, det perfekte partydrug! Altså man skal jo nok være ihverfald to eller flere som gør det sammen, men så er det altså også over alt forventning!!

ses på dansegulvet

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Ashoka skrev:
Khat, eller måske endnu bedre methcathinon.. Er der nogen der har eksperimenteret med sidstnævnte?

Jah... Det er nogle år siden, men MethCAT viste sig for mit vedkommende at være en perfekt mellemting mellem Methamf og Efedrin.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det vil sige at det har efedrins bivirkninger eller hvad?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Mht. Calamus/Aserone:

CALAMUS [Acoru calamus]
Calamus is the supplier of the chemicals asarone and ß-asarone, both of which are metabolized into the compound TMA-2 [which has ten times the potency of mescaline] and various sesquiterpenes and minor substituted aromatics that produce their own unique effects. TMA-2 is a known psychedelic with interesting dose related effects that start with stimulation and progress to a warmer deeper effect and finally to fully psychedelic effects.

***** contains enough Calamus extract to cause the prevalence of Calamus' more stimulating properties to prevail. As the amount of Calamus consumed increases, its effects change from being an MDMA like stimulant, to a more LSD like hallucinogen, and as the dose increases further the effects become more Ketamine related, with ‘out of body’ experiences reported with extremely high doses.

Calamus usage has been noted in the Cree Indians of Northern Alberta who chew it for oral hygiene and as a stimulating tonic that in relatively large quantities cause one to “walk a foot above the ground”. They apparently suffer no unpleasant side effects. In fact, those who use it seem to be in better general health than those who do not.

The plant also has many medical uses and has a proven record of safe and effective use for these purposes.

Dette er taget fra beskrivelsen af de "ting" jeg snakker om (Sida Cordifolia+Aserone)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Von Kroloc, ved du om det er asiatisk eller amerikansk kalamus du indtager? For i følge J. Ott (side 362 i pharmacotheon) indeholder den amerikanske variant hverken alpha- eller beta-asaron og man kan derfor ikke tilskrive indianernes brug af planten som stimulans til asaronerne.

Han skriver desuden at beta-asaron er et velkendt carcinogen.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Ashoka skrev:
Det vil sige at det har efedrins bivirkninger eller hvad?

Nej, blodtrykket og hjerterytmen opfører sig lidt mere normalt.

Titel:
Admin
Brugeravatar

Citat:
Hejsa!
Jeg havde den vildeste oplevelse med en veninde. Vi skulle til tramp, og istedet for at proppe os med amf eller mdma, otg vi en ordentlig omgang svampe med! Og hold kæft hvor var det lækkert! Jeg ku danse, jeg ku trippe rundt, jeg ku faktisk det hele! Vi blev bagefter enige om at svampe er, ihverfald vores, det perfekte partydrug! Altså man skal jo nok være ihverfald to eller flere som gør det sammen, men så er det altså også over alt forventning!!

Det hører vist mere til de sjældne tilfælde. Jeg kender ingen der synes det er sjovt at feste på svampe, og jeg bliver selv ret så doven.

Men tak for alle svarene btw. :wink:

Mvh. Iodjini.

-Jimmy Carter

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Ashoka skrev:
Von Kroloc, ved du om det er asiatisk eller amerikansk kalamus du indtager? For i følge J. Ott (side 362 i pharmacotheon) indeholder den amerikanske variant hverken alpha- eller beta-asaron og man kan derfor ikke tilskrive indianernes brug af planten som stimulans til asaronerne.

Han skriver desuden at beta-asaron er et velkendt carcinogen.

Om det er fra USA, Kina, Skotland, Serbokroatien eller Rivendell ved jeg ikke, men det ER magisk :P
Når jeg tar Sida Cordifolia alene får jeg ikke nær de samme "rushes" og "Air Jordan" som når jeg tar dem der indeholder Kalamus.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Dextrose skrev:
Nej, blodtrykket og hjerterytmen opfører sig lidt mere normalt.

Jeg ved ikke med BT men hjertefrkvensen bliver ikke voldsomt høj, som på Efedrin alene.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Nelson Muntz skrev:

Hmmm...ved det ikke.... Men så vidt jeg ved, har man osse lige fundet ud af, at kvinder der drikker mere end 2 glas mælk om dagen har større chance for at redde sig en form for cancer, end andre.. hmmm :roll: Hvor er vi henne efterhånden... :?:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
klaske skrev:
Hejsa!
Jeg havde den vildeste oplevelse med en veninde. Vi skulle til tramp, og istedet for at proppe os med amf eller mdma, otg vi en ordentlig omgang svampe med!

Jeg har også prøvet at æde shrooms til trampefester et par gange, og det var godt nok nogen besynderlige oplevelser jeg fik ud af det, men jeg var også taget alene der ind (begge gange). Tror man skal være af den rette støbning for at gøre noget ligende :twisted:

Men jeg lavede også en multicombo engang bestående af et gram mexi, en kix og et par streger amf, også bare ud på dansegulvet :twisted: Fuck det var fedt, men nok ikke noget man skal gøre allll for tit :roll:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 48 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]