Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 13:45

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Jeg aner ikke helt hvor jeg skal placere denne tråd, men jeg prøver her. Er her en som ved hvor jeg kan købe dette produkt ?

På forhånd tak! :)

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
Dette topic skal placeres i Visionære Planter. Læs forumbeskrivelserne næste gang du er usikker :)

For det andet må vi ikke rigtigt komme med kilder til hvor du kan købe det. Men brug google og kig lidt i links-sektionen. Der er en masse shops, både fra DK og fra Holland og England hovedsageligt.

Og velkommen til :)

Titel:
Junior medlem

Oki mange tak :)

Titel:
Administrerende Direktør
Brugeravatar

Så flyttede jeg topic uden at se at det var blevet gjort eller at forfatter havde lavet en ny tråd.

Bare slet denne tråd :)

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
Nej lad være med det, jeg highjacker den lige :twisted:

Jeg har lige plantet 5 san pedro kakti i minidrivhus en halv meter fra en radiator der står tændt 24-7-365 under en almindelig arkitektlampe med en 50 watt pære i.
Noget jeg skal være opmærksom på når jeg sår på dette lidt mærkelige tidspunkt og hvor gode chancer tror i de har?

Mvh Jonas!

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Schwiez
FarmerFy- skrev:
Jeg har lige plantet 5 san pedro kakti i minidrivhus en halv meter fra en radiator der står tændt 24-7-365 under en almindelig arkitektlampe med en 50 watt pære i.
Noget jeg skal være opmærksom på når jeg sår på dette lidt mærkelige tidspunkt og hvor gode chancer tror i de har?

Først vil jeg sige at det da bestemt ikke er noget dumt tidspunkt at så sin kaktus - de små når nemlig at aklimatisere sig indtil foråret på denne måde. Du skal være opmærksom på at holde en høj luftfugtighed de første måneder og gradvist sænke den henimod forår. San Pedro er ikke så sultne hvad lys angår i den unge alder så pas lidt på med direkte sollys. Du har alle chancer for succes - lykke til.

Billede

Med venlig hilsen
Kaktus Klausen

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
Det lyder godt, i morgen når jeg kommer hjem giver jeg en lille update om hvordan de har det, sidst jeg var hjemme (torsdag) var de ikke kommet op endnu.

Mvh Jonas!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]