Generelt er jeg knap så erfaren inden for den psykedeliske verden(og generelt inaktiv herinde), men alligevel vil jeg dele denne oplevelse med jer andre. Jeg startede for ca. et år siden til karate. Siden da har jeg været BIDT af denne sport, værre end jeg nogensinde har følt for en sport før! Det føles helt som en fysiks afhængighed, når jeg ikke har været til træning et par dage. Jeg begynder spontant at slå og sparke ud i luften, og det giver en hel lettelse i min krop.
Generelt "dør" jeg bare af den gode kritik når jeg er til træning, og når jeg så går hjem og fortsætter lidt på det jeg slap fra den førnævnte træning, så føler jeg en form for "rus" gennem min krop - en form for lykkeliggørelse! Jeg har stødt på tekster om, at fysisk velvære ville gøre en psykisk bedre, men dette overgår egentligt alt hvad jeg havde forestillet mig! Enten er jeg fucked (er pt. stiv og på koffein), eller også er dette bare en del af vores(åbentbart min) følelse af tilstedeværelsen i denne verden!
Er jeg psykisk syg, eller er der andre der nikker kende til disse mærkelige tanker i min hjerne?