Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 15 jul 2025 20:30

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Kbh
Er der nogen der har en ide om hvor længe det tager før øjnene bliver "normale" igen efter at have sniffet lidt Speed?? Kan ikke huske om de bliver store eller små :oops: :oops:
Kan ikke huske det... Har ikke taget det i lidt over 2 år, men blev så inviteret til en lille "kom-sammen" med nogen af de gamle venner.
Problemet er at jeg bagefter skal på job og det ville nok være smartest at undgå at dukke op med helt smadrede øjne :wink: :D

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
Første gang jeg sniffede amfetamin, fik jeg udviddede pupiller. Rusen varede i 3-4 timer, det samme med mine pupillers udviddelse, der måske fortsatte i en time længere.

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Ens pupiller (det sorte i øjnene) bliver udspilet, og det kan vare i rigtig lang tid. Jeg mener bestemt, at jeg af og til har haft store pupiller søndag aften, hvor jeg altså har taget speed om lørdagen.

Så hvis det ikke går med store pupiller og arbejde, så må du hellere droppe speed'en!

Mvh. Psyko

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Østjylland
Sick-Boy skrev:
Er der nogen der har en ide om hvor længe det tager før øjnene bliver "normale" igen efter at have sniffet lidt Speed?? Kan ikke huske om de bliver store eller små :oops: :oops:
Kan ikke huske det... Har ikke taget det i lidt over 2 år

Du har simpelthen ikke kigget dig selv i spejlet de sidste 2 år?

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: Østjylland
Jeg synes nu altid mine pupiller er blevet små igen efter lidt søvn, nogle gange enda samme aften.
Men med kix synes jeg nu der nemt kan gå 24 timer før pupillerene bliver nomale.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Kbh
axia skrev:
Sick-Boy skrev:
Kan ikke huske det... Har ikke taget det i lidt over 2 år

Du har simpelthen ikke kigget dig selv i spejlet de sidste 2 år?

Hvor har det lige med noget at gøre?? Jeg finder sgu da ikke ud af om det gør mine pupiller store eller små ved at glo i spejlet når jeg ikke har taget noget??!

Men tak for jeres svar... :D
Må nok hellere droppe speed'en og ryge mig en god pind i stedet

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
Først, så er det mest normale at få store pupiler.
Jeg fik store pupiler af amf de første 4-5 gange jeg prøvede det. Nu skal jeg tage over 2g. før jeg kan se noget på mine pupiler :roll:

Men ellers er det meget forskelligt hvor lang tid de store pupiler holder. Et halvt døgn skal du ihvertfald regne med. Der kan også være rimelig god sandsynlighed for at du vågner op med alm. pupiler igen, hvis du får sovet lidt ud.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Denmark
Jeg smutter tit på arbejde bagefter, og syntes aldrig det har været et problem med pupillerne, det er jo ikke ligefrem kikse-øjne man får af det :wink:

Titel:
Admin
Brugeravatar

Jeg tror det er ret individuelt om man får store pupiller af amfetamin.
Jeg plejer altid at have store pupiller et godt stykke op ad dagen efter, men mange af mine venner har det kun et par timer efter at rusen har fortaget sig mere eller mindre.

Jeg ville hellere ryge en pind i stedet som du nævner. Hellere være på den sikre side end at risikere at møde op og se totalt blæst ud på arbejdet.

Mvh. Iodjini.

-Jimmy Carter

Titel:
Medlem

Når jeg har taget amf hjælper det utrolig meget hvis jeg lige sover 30min eller sådan noget. Tit går der dog for lang tid før jeg kan sove, men bare det at slappe af i en times tid kan gøre underværker!

Speedfreak skrev:
Jeg fik store pupiler af amf de første 4-5 gange jeg prøvede det. Nu skal jeg tage over 2g. før jeg kan se noget på mine pupiler :roll: lidt ud.

Mest normalt at få store pupiller?? Jeg tror ikke at andet kan lade sig gøre..

Og hvis du skal op på 2g amf for at få store pupiller ville jeg endten holde en lang pause, eller få fat i en pusher der havde andet end lactose cuttet med amf :wink:

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Derude
jeg syntes altid det hjælper efter man har fået noget mad! jeg spiser selv er stor burger og så bliver de mærbart mindre et par timer efter!...

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Speedfreak skrev:
Jeg fik store pupiler af amf de første 4-5 gange jeg prøvede det. Nu skal jeg tage over 2g. før jeg kan se noget på mine pupiler :roll:

Tror du ikke snart det ville være en god ide at holde en lille pause?

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
De bliver store, og det varer i alt for pisselang tid. Hvis du har været rigtig fucked, går der uden tvivl over et døgn, før de er normale igen, og det går ikke hurtigere, fordi du sover... dog ser dine øjne lidt mere normale ud.

Speedfreak - Jeg har taget speed, siden jeg var 13, og jeg får stadig lige så store pupiller. Du skal nok nærmere regne med, at det er kvaliteten, der bliver dårligere, hvis dine pupiller holder op med at vokse.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]