Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jun 2025 11:01

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 37 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Medlem

Geografisk sted: København
Bortset fra den med "LSD-frimærker på huden" så var det mest groteske nok at politiets rationale for at de kom frem til tallet 225, var de mange vandflasker de observerede på stedet.

De mange vandflasker! :shock:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midtjylland
Bevillingsnævnet har netop frataget Steam deres bevilling, så efter nytår er det slut.

Jeg synes altså at hele den her sag er blæst meget kraftigt op. De ved slet ikke en skid om hvor mange der var påvirkede, for de fleste nåede at tømme lommerne. Det narko der blev fundet, lå på gulvet.

Ville gerne smide links til nogen af alle de artikler der har været bragt denne uge, men desværre ligger vores lokal avis ikke på nettet, og jeg gider ikke til at scanne dem alle sammen.

No drug, not even alcohol, causes the fundamental ills of society. If we're looking for the source of our troubles, we shouldn't test people for drugs, we should test them for stupidity, ignorance, greed and love of power.

P. J. O'Rourke

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus C.
I Jyllandsposten d. 14. var der to artikler om razziaen i Bjerringbro.

I den ene artikel stod der at 300 var påvirke. I den anden at det var 500.

Pinligt!!!

Titel:
Medlem

UhrSump skrev:
I Jyllandsposten d. 14. var der to artikler om razziaen i Bjerringbro.

I den ene artikel stod der at 300 var påvirke. I den anden at det var 500.

Pinligt!!!

Hehe, ja en fjer blir' nemt til mange kalkuner

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tæt på Kongebyen
Hvis det er sådan at alle dem der hører techno tager E'er
Så ryger alle dem der hører rap vel hash?
Og dem der hører popmusik sniffer poppers?
Jeg ved det snart ikke mere, hvorfor puttede gud mig på jorden til alle de dejlige designer drugs hvis jeg ikke må tage dem mere?

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: Brabrand
hmm er der ikke noget med at lsd kan optages i gennem ens sved kanaler eller hvad med kalder det?? eller er det bare noget pis jeg har hørt en gang???

men det var da ellers en god fest end til de panser kom..

Titel:
Admin
Brugeravatar

Citat:
hmm er der ikke noget med at lsd kan optages i gennem ens sved kanaler eller hvad med kalder det?? eller er det bare noget pis jeg har hørt en gang???

Jeg mener det er rigtigt nok, LSD burde ihvertfald kunne blive optaget igennem huden. Mener at der engang har været et topic om, at man kunne sætte mærkerne på huden.

Mvh. Iodjini.

-Jimmy Carter

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The Strip, Las Venturas!
Hehehe.... hvor mange mon der er på "narko" i amager bio?!?!

:D

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

LSD kan godt optages gennem huden men tror ikke ligefrem du mærker noget til det hvis du klistrer et par mærker fast på armen...

Men hvis vi nu var supermand og havde et par dråber ren LSD og påførte det på huden skulle man nok blive lam.

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
Insane psychedelia user!

Dokumentation! Et argument bliver ikke mere korrekt af at flere personer gentager det, der skal videnskablige facts på bordet, tak. Medmindre at der sidder nogle højtudannet videnskabsmænd bag skærmen hos Iodjini/Jugg, så kan jeg ikke acceptere jeres udsagn som sande.

No offence :)

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

Jeg troede da du havde læst "LSD - My problem child" Jensus?

Der siger Hr. Hofmann det selv.

Find det her et sted: http://www.difference-engine.co.uk/libr ... l#anchor01

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
Insane psychedelia user!

1. Væn dig til at skrive Nelson Muntz (lige indtil næste gang jeg skifter nick :P). Det er forvirrende for nye brugere at læse posts, hvori at folk benævner mig som Jensus.

2. Du burde stadigvæk dokumentere dig udsagn i første omgang. Det er også ligegyldigt hvad jeg har læst, eller ikke har.

3. Han siger at det MÅSKE er blevet optaget gennem huden, det ser jeg egentligt som noget bevis.

Jeg prøver ikke hårdtnakket, at benægte at LSD kan optages gennem huden, fordi jeg ikke vil erkende at jeg tager fejl. Jeg sætter bare spørgsmålstegn ved udsagnet, indtil jeg ser et endeligt bevis.

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

1. Du hedder Jensus til du dør :P
2. Det sgu jeg nok
3. http://www.erowid.org/ask/ask.cgi?ID=2838 er godt nok det eneste jeg ska finde

Titel:
Medlem

Yes yes videnskabelig redelighed det kan vi li'. Fortæl dem det endelig Nelson.

Titel:
Junior medlem

Jeg blev betalt for at køre nogle fyre fra silkeborg til det diskotek fordi de skulle have fat i nogle kix... Da vi kom derud stormede de ind på diskotekets gulvet, med enormt store pupiller hvor det eneste de så fandt var en flok politibetjente der stod og stirrede på dem...
Tror nok de kom ud i en fart......

En fyr på min gamle efterskole blev engang stiv(efter hans udsagn) af at dyppe noget vat i sprit(så vidt jeg husker) og placere det i armhulerne.....
Så det skulle nok passe at LSD også kan optages på den måde.....

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Scorp-D skrev:
En fyr på min gamle efterskole blev engang stiv(efter hans udsagn) af at dyppe noget vat i sprit(så vidt jeg husker) og placere det i armhulerne.....
Så det skulle nok passe at LSD også kan optages på den måde.....

Det kan du jo overhovedet ikke sammenligne !!!

Nu ved vi jo fra vores biologi-timer, at alkohol kan passere gennem cellemembranen i dyreceller, hvor LSD er et meget stort molekyle, som uden tvivl vil have besvær med lige umiddelbart at trænge igennem.

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Det kan vel sagtens komme gennem huden, eller, dvs det er hvertfald ikke molekylets størrelse, der begrænser det.
Mig bekendt virker LSD opløst i DMSO ganske fortræffeligt og der er det jo bare opløst.
Og da Hofmann lavede det i sin tid blev han vel også påvirket fordi han havde håndteret det og ikke fordi han havde slikket på det.
Hvorvidt det så kan optages uden at være opløst skal jeg ikke udtale mig om, for mig virker det ganske fint med den sublinguelle måde...

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 37 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]