Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 maj 2025 23:09

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 55 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Site Webmaster
Brugeravatar

Med fare for at blive flamet poster jeg alligevel.

Så det jo snart nytår og eftersom det da er en speciel aften vil da høre hvad folks narko planer er for aftenen?

Selv har jeg ikke bestemt mig endnu, men det blir formentligt Øl, hash, ecstasy tabletter (Nielson Muntz har fået mig overbevist... Kix er et grimt navn :P ) og amfetamin bare lige for at være vågen og sørge for at jeg ikke går død.
Har tænkt lidt på LSD men den går nok ikke hvor jeg ska hen og så ville jeg jo heller ikke drikke hvis jeg tog LSD og drikke det er næsten en nødvendighed jo :D

Men hvorn lyder jeres planer?

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
Insane psychedelia user!

Pas nu på med comboen MDMA, alkohol, og amfetamin. Selv alkohol, eller amfetamin sammen med MDMA frarådes. Jeg har ingen praktisk erfaring at basere dette udsagn på, det er ren teori.

Erowid fraråder følgende i deres MDMA vault:

Avoid other strong stimulants in combination with MDMA.

Overheating: MDMA use can lead to hyperthermia (overheating) especially in those who are exerting themselves for long periods of time. It is important for users to pay attention to their bodies and make sure they aren't overheating. Take breaks from dancing. Step outside for a moment if the temperature in the room is high. Make sure to drink enough, but not too much, water.

Hyponatremia / Water Intoxication: Some ecstasy users overreact to the overheating and dehydration issue by obsessively over-drinking. When drinking large amounts of water it's important to mix in sports drinks or salty snacks to avoid the very real dangers of hyponatremia (low salt), which can cause serious health problems including death. MDMA can cause changes in the body's diuretic hormone, leading to much higher susceptibility to hyponatremia. Drink water, but don't drink too much.

Jeg er overbevist om at amfetamin også hæver din kropstemperatur. Både amfetamin og alkohol dehydrerer dig, og alkoho gør dig desuden dårligere til at opfatte din krops signaler, IMO.

Mine planer? Godt spørgsmål. Jeg tror det bliver noget psykedelisk lir!

Senest rettet af Dr. Phibes 21 dec 2004 11:28, rettet i alt 2 gange.

Titel:
Tidligere holdmedlem

mdma og alkohol i voldsomme mængder har før resulteret i blackout og fuldstændigt åndsvage handlinger fra min side af!

Site Admin

Burde næsten lave en sticky om det her...

Tag aldrig MDMA samtidigt - eller i umiddelbar forlængelse af - med amfetamin. Kombinationen af store mængder fri dopamin mellem synapserne og MDMA comedown er ret neurotoxisk!!! Synes personligt det er noget svineri at myndighederne ikke advarer om dette og lige så svinagtigt at producenterne laver "dansepiller" uden tanke på brugernes helbred!!

Har desværre ikke referencen mere, da the-hive er midlertidigt lukket.

MVH
KI

Titel:
Insane psychedelia user!

Tak KI :) Jeg mener også at du har skrevet det før i Syntetiske, men jeg kunne ikke finde posten.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Champagne, Cigarer, kanonslag, grim nytårshat, flosset jakkesæt og lattergas = max grim!

Senest rettet af DR-D 21 dec 2004 13:33, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Junior medlem

bliver nok noget i still med et par flasker jäger og noget cola og så lidt mere "cola" :) nå ja da så også et par store bomber og nogle cigare

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Utopia
Helt klart psy-lir! :P

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midtjylland
Skal have en røvfuld kix, en masse joints, og selvfølgelig lidt champagne...Det skal nok blive sjovt!

No drug, not even alcohol, causes the fundamental ills of society. If we're looking for the source of our troubles, we shouldn't test people for drugs, we should test them for stupidity, ignorance, greed and love of power.

P. J. O'Rourke

Titel:
Medlem

Alkohol + MDMA.. en dejlig lamme-kombo :D

Titel:
Medlem

Svampe og E om morgenen.

Amf, coke, hash og (måske) morfin om aftenen.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Alkohol + MDMA.. en forfærdelig lamme-kombo. Bliver altid utrolig lam, og ude af stand til noget som helst udover at sove på den kombo.

Tror det bliver noget med Champagne, Cigarer, kanonslag, grim nytårshat, flosset jakkesæt og kokain istedet for lattergas :D

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Alkohol og amfetamin.

Det bedste til nytårsaften efter min mening. Da man altid drikker så forfærdelig meget og det bedste i combo med alkohol er amfetamin, alt andet med store mængder alkohol er ofte dårligt.

Titel:
Dedikeret medlem

Ubestemte mængder af alkohold og ligeledes ubestemte mængder af kokain - bare lige i dagens anledning :)

Titel:
Admin
Brugeravatar

Amfetamin, cannabis, alkohol, måske lidt kokain og så noget mdma til morgenfesten. Så det skal jo nok blive en hyggelig aften/nat :P .

Mvh. Iodjini.

-Jimmy Carter

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

Tjaeh... så ændrede mine planer sig så! Takker Nielson og KenIshii!

Den ska sq bare stå på alkohol og hash.

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: Aabenraa
Alkohol... En fed blunt fyldt med skunk... En bane amf

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: Fyn
tror bare jeg skal drikke en masse øl..

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

BRB skrev:
Alkohol og amfetamin.

Det bedste til nytårsaften efter min mening. Da man altid drikker så forfærdelig meget og det bedste i combo med alkohol er amfetamin, alt andet med store mængder alkohol er ofte dårligt.

Du kan ikke bilde mig ind at alkohol er en god combo med amf? :roll:
Er det ikk den klassiske fejl fordi at virkningen på alkohol bliver fordoblet på amf?

Titel:
Medlem

Gaia skrev:
BRB skrev:
Alkohol og amfetamin.

Du kan ikke bilde mig ind at alkohol er en god combo med amf? :roll:
Er det ikk den klassiske fejl fordi at virkningen på alkohol bliver fordoblet på amf?

Nej virkningen af Alkohol bliver bare dæmpet så længe man er på amf. Mange mennesker kan drikke en del mere under påvirkning af amf, og det er jo meget godt hvis man godt kan li' at drikke..

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 55 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]