Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 30 jun 2025 20:05

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 49 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Kaospilot

Geografisk sted: (Inaktiv)
For at folk skal kunne træffe et valg, skal der gives *nuanceret* information.

Du har ret i din sidste udtalelse.

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: 3 - 3 - 9 - 0 Fucking langt væk
Confusion skrev:
@ref

synes du sku læse lidt mere om det, da du tydeligvis ik ved hvad du snakker om :wink:

stoffer har sku hjulpet mig meget, rigtig meget endda.. det er primært svampe, lsd og mdma jeg snakker om her..

har altid været en genert tilbageholden person og det da stadig til en hvis grad, men disse stoffer har hjulpet mig rigtig meget med personlig udvikling.. er meget bedre til at snakke med mennesker nu end jeg var før.. er langt fra så tilbageholden/genert som jeg var før hen, selvom jeg stadig har en del jeg ska ha arbejdet med...

hvis jeg ik havde rørt stoffer er jeg ret sikker på jeg ville sidde et sted med en dyb depression og ingen livsglæde ha...

det er fint du har lammet dig i stoffer, men før du siger at folk bare vil lamme sig finde på dårlige undskyldninger som personlig udvikling, så læs lige om det først.. det du har skrevet er langt fra sandheden :wink:

ps..
jeg takker gud for stoffer og vil kæmpe med mit liv for retten til at fylde min egen krop med dem.. (alt med måde selvfølgelig)

sorry mate.

neverever stoffer her :D , ikke hos mig.

Tid til at tænke. En grunde, der har gjort mig bevist om en masse ting.

/ref

Titel:
Relativistisk båthorn

ref skrev:
neverever stoffer her :D , ikke hos mig.

Hvorfor ikke? Hvad ville der ske med dig hvis du prøvede, tror du?

Titel:
Tidligere holdmedlem

Jeg savner også at folk vil kalde en spade for en spade og en skovl for en skovl, og sige at de tripper for at have det sjovt!

Syntes at nogle medlemmer bruger ting som "spirituel udvikling" som en retfærdigørelse for sig selv og andre for at tage stoffer!

Titel:
Medlem

Thujoin skrev:
Jeg savner også at folk vil kalde en spade for en spade og en skovl for en skovl, og sige at de tripper for at have det sjovt!

Syntes at nogle medlemmer bruger ting som "spirituel udvikling" som en retfærdigørelse for sig selv og andre for at tage stoffer!

Ved du så at disse medlemmer der kalder deres brug af stoffer for spirituel udvikling, ikke mener dette?

Titel:
Relativistisk båthorn

Hvorfor ska' folk altid retfærdig-gøre sig over for andre? Hvorfor denne evige kamp om hvem der er bedst eller mest korrekt?

Nogen dyrker sex med kvinden nederst, andre med manden nederst. Der ska' være plads til begge grupper efter min mening :)

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
JEL skrev:
Nogen dyrker sex med kvinden nederst, andre med manden nederst. Der ska' være plads til begge grupper efter min mening :)

Hippie-svin!!! :D

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Thujoin skrev:

Jeg synes det er en vigtig pointe du kommer frem med her! Jeg ligger absolut heller ikke skjul på, at jeg også bruger stoffer, både psykedeliske og ikke-psykedeliske, til at have en god aften hvor man bare ikke skal tænke på andet end at flyde og have det godt. Et åndehul kan man vel kalde det. Det er skam ik hver gang der foregår noget fornuftigt på mine trips og jeg mener også at det er vigtigt at bruge psykedelika både for morskaben og indsigtens skyld. Det fungerer ikke optimalt hver for sig men skal kombineres i det rette forhold. For mit vedkommende er det en 5-6 trips om året hvor der bliver gået rigtigt i dybden, mere ville jeg ikke kunne klare! Der skal tid til efter et trip så man kan perspektivere lidt over det i hverdagen og få det indkorporeret.

Titel:
Tidligere holdmedlem

troels>>>Ja, men jeg holder på at så længe at indtagelse af psychedelisk narko foregår til en fest så kan man på ingen måde kalde det "spirituel udvikling" eller selvudvikling, eller sige det gør en til et bedre menneske!
Jeg udelukker ikke at nogle folk kan bruge det til det, men det irreterer mig når folk der ofte tager store mængder psychedelisk narko, ser ned på folk der tager kokain, ecxtacy og andre partydrugs(ikke at jeg gør det bytheway).

Psychedelisk narko er ikke hævet højt over alt andet narko, og der er så absolut bivirkninger ved det, der på nogle måder kan være værre end "partydrugs".

Titel:
Medlem

Geografisk sted: København
Hmm Ref, jeg kan sgu godt huske dig fra et andet forum du lige er blevet smidt ud af...

Du har fuldstændig ret i, at det er et valg at tage stoffer og et valg ikke at tage stoffer. Fint vi er enige, hvorfor så brokke sig over andres valg der ikke går ud over dig?

Citat:
Psychedelisk narko er ikke hævet højt over alt andet narko, og der er så absolut bivirkninger ved det, der på nogle måder kan være værre end "partydrugs".

Det er jeg så ikke enig i. Føler selv at psykedeliske stoffer har betydet noget positivt for min egen udvikling. Alt med måde selvfølgelig og misbrug er misbrug, lige meget hvad misbruget går ud på. Andre "almindelige" stoffer har jeg ikke fået den samme mærkbare udviklende virkning af, de var blot nydelses oplevelser.

Men at kalde en spade for en spade, som du sagde, den er jeg med på. Men det udelukker ikke at noget er bedre end andet (men med misbrugs forbeholdet).

Titel:
Junior medlem

hey fellini, altid skægt at møde en "med-forum-bruger".

Det sjove ved stoffer debatten er sq at du ved hvem jeg er men jeg ikke ved hvem du er ?

Fordi stoffer er forbudt og tabu-emne.

Jeg synes det er FORKERT at det er et tabu emne.

Som sagt:

Stå ved valget. med / uden stoffer.

SE, det er en ting jeg gerne vil frem til.

/ref

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

ref skrev:
hey fellini, altid skægt at møde en "med-forum-bruger".

Det sjove ved stoffer debatten er sq at du ved hvem jeg er men jeg ikke ved hvem du er ?

Fordi stoffer er forbudt og tabu-emne.

Jeg synes det er FORKERT at det er et tabu emne.

Som sagt:

Stå ved valget. med / uden stoffer.

SE, det er en ting jeg gerne vil frem til.

/ref

Jeg synes bare du lyder MEGET forvirret... Først vil du frem til at vi kører med en forkert politik herinde ang. omtale af stoffer og nu vil du frem til at folk skal tage stilling. Tror du ikke bare du har oprettet dette topic for at lukke øregas ud og for at få nogle posts? :roll:

Titel:
Junior medlem

Hmm.. min holdning er at man vil altid kunne opnå et andet nivue af tingene med stoffer.. eks. jeg går for det meste og er glad.. men når jeg er nede eller bare så ryger jeg da en pind.. og får en føelse af glæde på en heelt anden måde..

Det med at bruge stoffer til at lære sine sanser at kende.. det er jo igen fordi man kan opnå tinge som man ikke kan uden..

Titel:
Junior medlem

Jeg er sq ked af at folk har misforstået min post.

Det giver sq stof til eftertanke.

Min post, er fordi jeg gerne ville have kontakt med nogle Stof-bruger, som fungere i samfundet.

Så man kan få aflivet myten om den stille dreng der prøver at ryge en fed og vupti blider "NARKOMANEN VED MARIAKIRKEN"

Som sagt. Leve som Stof-bruger og ikke misbruger.

Er det til at fatte ? (eller skal jeg snart se at få det danskkursus ;-)

/ref

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Mars
ref skrev:
Jeg er sq ked af at folk har misforstået min post.

Det giver sq stof til eftertanke.

Min post, er fordi jeg gerne ville have kontakt med nogle Stof-bruger, som fungere i samfundet.

Så man kan få aflivet myten om den stille dreng der prøver at ryge en fed og vupti blider "NARKOMANEN VED MARIAKIRKEN"

Som sagt. Leve som Stof-bruger og ikke misbruger.

Er det til at fatte ? (eller skal jeg snart se at få det danskkursus ;-)

/ref

Hej Ref, Hvis du har skrevet rigtigt i din profil kan jeg se du kommer fra Hundested..
Ved ikk hvor mange du kender fra den by, Men jeg syntes personligt at de fleste der indetager stoffer i den by er pænt langt ude!

Det handler meget om MDMA, Amf og Coke. Folk er bare lamme fordi de ikk har en skid andet at tage sig til.. -Typisk disse mennesker "folk" forbinder med stoffer, Så kan jeg godt forstå at der er fordomme over for stoffer.

Derimod findes der faktisk en lille gruppe unge mennesker med uddanesle , gode jobs og rent sind, Som tager en del psykedelika og oplever ting som en normal person aldrig ville gøre!

-Vi bruger psykedelika til mange ting! Nogen gange gør vi det self for sjov, andre gange for at meditere over ting i vores liv, og andre gange for at komme tættere på hinanden... Syntes helt psykedelika har hjulpet mig til at komme tættere på mine venner og lære dem bedre at kende..

/karma

Titel:
Medlem

Thujoin skrev:
troels>>>Ja, men jeg holder på at så længe at indtagelse af psychedelisk narko foregår til en fest så kan man på ingen måde kalde det "spirituel udvikling" eller selvudvikling, eller sige det gør en til et bedre menneske!
Jeg udelukker ikke at nogle folk kan bruge det til det, men det irreterer mig når folk der ofte tager store mængder psychedelisk narko, ser ned på folk der tager kokain, ecxtacy og andre partydrugs(ikke at jeg gør det bytheway).

Jeg er fuldstændig enig i dine meninger!

Jeg har bare ikke lagt mærke til at folk herinde ikke tør sige hvis de bruger stofferne til sjov... Så jeg kan godt give dig ret i at man skal kalde en spade for en spade, men det synes jeg nu også folk gør herinde..

Titel:
Medlem

Du er en kende forvirrende Ref, det er rigtigt, og du indrømmer det selv :) Læs lige dine posts igennem et par gange inden du sender, så du er sikker på at du ikke siger dig selv imod lige pludselig.
Det virker ellers til at du er ved at spore dig ind på noget rigtigt nu.

Forresten - mødte jeg ikke dig for lidt under et år siden, nede i Aage Jensen? Du lavede noget musik på en bærbar synthesizer, sorry hvis det er off-topic, kan bare huske at du kaldte dig Ref :).

Titel:
Junior medlem

jow, det er mig

Tjek http://ref.oksession.dk

Forøvrigt,.

Jeg kunne godt tænke mig at poste nogle Artikler Ang. stoffer på mit site

HELST nogle Brugeroplevelser, altså nogle folk er lever med det

??

Nogen der er interreseret i det ??

/ref

Titel:
Relativistisk båthorn

aliaarhus skrev:

Ali-svin! :lol: (er det så racisme-paragraffen eller blasfemi-paragraffen der ska' findes frem nu, hehe? ;)

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
JEL skrev:
aliaarhus skrev:

Ali-svin! :lol: (er det så racisme-paragraffen eller blasfemi-paragraffen der ska' findes frem nu, hehe? ;)

Blasfemi!!! Du sviner Mohammeds slægtninge til ved at svine mit navn til :D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 49 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]