Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 30 jun 2025 15:03

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 49 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3
Forfatter besked
 Titel:
Insane psychedelia user!

ref skrev:
Jeg kunne godt tænke mig at poste nogle Artikler Ang. stoffer på mit site

HELST nogle Brugeroplevelser, altså nogle folk er lever med det

??

Nogen der er interreseret i det ??

Jeg fraråder, at nogen melder sig. Med den lorteartikel du har skrevet, der omhandler dine latterlige fordomme, og udsagn du ikke er i stand til at dokumentere, vil jeg sige at du har spændt ben for dig selv, og gjort det svært for nogen at tage dig seriøst!

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Igloolik island
jeg lammer mig sku bare og vælter rundt, fordi det er pisse skægt!

Titel:
Relativistisk båthorn

aliaarhus skrev:
Blasfemi!!! Du sviner Mohammeds slægtninge til ved at svine mit navn til :D

Årh hvad, hedder de allesammen ali? :D

ref skrev:
Jeg synes det er FORKERT at det er et tabu emne.

Det er da ikke et tabu emne her på siden?

ref skrev:
Som sagt:

Stå ved valget. med / uden stoffer.

SE, det er en ting jeg gerne vil frem til.

Du glemmer vist at narko er _Ulovligt_. Så det handler ikke om om nogen vil stå ved det, men om de får lov til at stå ved det.

Titel:
Insane psychedelia user!

JEL skrev:

ref skrev:
Jeg synes det er FORKERT at det er et tabu emne.

Det er da ikke et tabu emne her på siden?

Det er da ikke et tabu-emne. Som jeg ser det, er problemet at den demokratiske debat ikke finder sted. Hvad vi oplever er en negativ monolog fra statens/mediernes side.

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: 3 - 3 - 9 - 0 Fucking langt væk
Nelson Muntz skrev:
ref skrev:
Jeg kunne godt tænke mig at poste nogle Artikler Ang. stoffer på mit site

HELST nogle Brugeroplevelser, altså nogle folk er lever med det

??

Nogen der er interreseret i det ??

Jeg fraråder, at nogen melder sig. Med den lorteartikel du har skrevet, der omhandler dine latterlige fordomme, og udsagn du ikke er i stand til at dokumentere, vil jeg sige at du har spændt ben for dig selv, og gjort det svært for nogen at tage dig seriøst!

Se, det er sq den typiske pege-finger-af-nogen-der-har-en-anden-mening attitude jeg osse gerne vil have frem.

Hey mate, jeg har sq RESPEKT og ACCEPT af det du sig,

Jeg kunne sq ligesågodt skrive en pb til dig, men det her er sq mere værdigt.

jeg VED at min artikel er blevet forkert opfattet. Det er der mange andre der har påpeget.

Hvis du gider flytte din dertil indrettet over på mit site, kan du se at jeg vil få artiklen rettet , så mit synspunkt i debatten vil komme mere klart frem

Indtil da, synes jeg du skal slå bare _LIDT_ koldt vand i blodet og hidse dig lidt ned.

/ref

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Hvad med at svare på nogle af alle de spørgsmål du har fået i dette post fra bl.a. mig?

Det lader til at du snakker og snakker uden at tage stilling til de ting som folk skriver til dig.

Titel:
Junior medlem

ref skrev:
hvad så med mig ?
jeg har valgt IKKE at bruge "stoffer" men gør det mig til et dårliger
menneske ???
Det er sq en lidt "pisse-holdning´".

Jeg har intet problem med at folk bruger stoffer, deres valg.
men I har den meningen at jeg sq ikke kan lære mig selv at kende UDEN stoffer. og ved i hvad ? Det passer sq ikke.

SÅ .. Let the games begind

jeg synes det er ok med stoffer, der er nogle mennesker der skal bruge det.
Dem der bruger det føler sig frelste/bedre i deres egne øjne.

Eftersom du har fått en del mothugg på den här uttalelsen tänkte jag ge dig länk till Terence McKenna. http://mckenna.psychedelic-library.org/ Om du går in på den sidan, går ned en bit och klickar på Terence McKenna - Tree of knowledge - 1 - of 8 rc.mp3 så slipper du läsa, men kan istället luta dig tillbaka och lyssna på den kanske allra mest uttalade psykedeliaförespråkaren som finns. Ungefär 8 min och 30 sekunder in på bandet säger han ungefär just det du stör dig på i ovanstående citat.

Jag rekommenderar dig att lyssna på hela den länken om du har tid. Mycket intressant och kanske kommer du aldrig finna uttalelser om psykedelia eller droger som kommer provocera dig lika mycket :wink:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
jeg vil gerne se hvad ref svarer på JEL's spørgsmål.
Livet består af at tage en helvedes masse valg. -det ved vi alle.
Livet består af at tage de beslutninger, mht. til valgene, som flader i en farvør vi som ego'er kan leve med (både socialt og inde i os selv).
Livet består også om at tage nogle beslutninger hvor man er usikker på hvad udfaldet er/bliver. Trods det at man har læst tyve bøger, om et emne som man er blevet interesseret i, så bliver man stadig overrasket når man udfører det i praksis.
Jeg vil gerne spørge ref: har du aldrig dyrket sex?
Så vil jeg tro at ref svarer ja og så vil jeg citere McKenna; "To go from birth to the grave without having a psychedelic experience, is to me as creapy an anotion as to go from birth to the gave without having a sexual experience."
Jeg gir ham 100% ret! ville du lade en smuk pige ligge nøgen i sengen hvis du vidste hun ville have dig, fordi du har hørt at det der sex vist skulle være noget være noget, fra dine forældre? Nej vel? Man undersøger det via. venner, og på et tidspunkt kommer oplevelsen til at finde sted, og der giver man ikke op. Problemet med sex er bare at det er 200 gange nemmere at få en fornemmelse af på forhånd end et 2 timers ayahuasca trip kan være.
Det er så nemt et valg, men kan give så store og bemærkelsesværdie oplevelser at det bliver interessant.

Jeg vil som JEL gerne høre; Hvad har holdt dig fra stoffer, nu hvor at du siger at så mange af dine venner er i det? Er det fordi de virker dummere efter virkningen? For hvis det er den eneste grund så har du sandeligt meget at lære herinde du :wink:
Jeg følte mig faktisk som en halvt retarderet efter mine to år i Hash, amf, og cola. Men efter mit halvandet år med psychedelika som Psilocybin, mescaline, dmt, lsa, osv.. så føler jeg mig på et mentalt og "iq"-mæssigt højere plan end før jeg startede med at røre stoffer overhovedet. Jeg elsker hallucinogener, og hader amf. fordi jeg selv har prøvet det og det har ikke hjulpet mig. Derfor! ikke fordi jeg banner stoffet når det er der. Jeg undersøger dem og prøver dem hvis jeg ved nok om dem og har modtaget anbefalinger nok om dem. Jeg lader hverken sex eller hallucinogener løbe forbi mit fritidsliv :P

/Cope

Titel:
Relativistisk båthorn

Infected Cope skrev:
jeg vil gerne se hvad ref svarer på JEL's spørgsmål.

Men sådan sku' det åbenbart ikke gå :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 49 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]