Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 16:31

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 41 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
 Titel: Coke kvalli?
Junior medlem

vil gerne lige høre om der er nogen måder som man måler kvallien på coke på? da jeg kun har prøvet en enkelt gang og det var ikke ret meget..

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Odense
Effekten velsagtens. En god coke-rus er (for mig) opstemthed, kildren i kroppen, smooth og lækkerhedsfølese, og når så hele ansigtet er halv eller total bedøvet ;)

Jeg har før været af den opfattelse af, at jo mere bedøvet man blev, jo bedre kvali. Men kvaliteten kan vel egentlig langt fra måles af bedøvelsesfaktoren alene? Denne kan vel (som jeg også mener, der har været talt om før på dette board) forhøjes, iogmed man kan tilsætte diverse bedøvelsesmidler.

Men igen, det handler også om tolerance. En person der tager coke ofte, vil næppe igennem et længere for/misbrug få den samme effekt som en person der prøver det for en af de første gange. Ihvertfald ikke af den samme mængde, eller hvad?

Titel:
Junior medlem

Så engang en film, hvor de sætter en lille smule under kog. Alt efter kokainens kogepunkt, kan man beregne hvor rent det er, jo højere kogepunkt jo bedre kvalitet. Nogen der kan be- eller afkræfte det?

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Ja, vi har diskuteret smeltepunkts-test før...
Det kan bruges til at bedømme om et substans er tæt på 100% rent, men ikke hvis det f.eks. er cuttet til 20% eller 50%.

Blow er jo kun en film. :)

Hvis du vil have kvantitiv analyse af kokain, må du hen på et universitet eller retskemisk laboratorie.

Titel:
Medlem

DMT skrev:
Så engang en film, hvor de sætter en lille smule under kog. Alt efter kokainens kogepunkt, kan man beregne hvor rent det er, jo højere kogepunkt jo bedre kvalitet. Nogen der kan be- eller afkræfte det?

Som dex siger, kan denne metode kun bruges til at teste om varen er 100% ren med, og faktisk ikke altid.
Kokain har et smelte punkt på 195ºC, hvis du så tilsætter et stof, f.eks. laktose, mel, sukker eller whatever, vil et enten nedsætte eller hæve smeltepunktet.
For at kunne finde ud af renheden ved denne metode er du nødt til at kende smeltepunktet for det materiale det er cuttet med.

Btw. Blow er en sej film "140, good, 150, Fuck me running - 160 ! 170, 180, 187... where did you get this stuff ?"

Titel:
Junior medlem

okay... jamen hvad kvalli skal jeg så have fat i..? har aldrig prøvet det før.. men ville gerne have lidt xtra ud af min nytårs aften, af forskellige grunde.. og hvor meget skal jeg ca. have haft i...

Titel:
Medlem

Måske lidt off-topic, men bered dig på at blive skuffet. Det er der mange der gør første gang, fordi de regner med at det er PSYKO VILDER MAX KNARK!... Man skal som regl lige bruge et par gange til at vænne sig til det, og der kan man nemt komme i problemer... "Jeg skal lige prøve EEN gang mere". Husk pauser, imellem dine eksperimenter med kokain.

Titel:
Junior medlem

okay.. jamen har ikke de vildeste forventninger... sad bare og tænkte og kunne endtligt godt tænke mig at prøve det.. og det med selvkontrol og pauser er jeg ret god til... har lige holdt 3 måneders pause med hash, pga. et ret kraftigt forbrug syntes jeg selv..

Titel:
Medlem

Ok, jamen det lyder jo godt :). Sys bare lige jeg ville sige det, så du var klar over det. Det er muligt at blive jævnt for meget glad for kokain. Held og lykke herfra, med din nytårsaften :)

Titel:
Junior medlem

jeps.. er os en af grundene til at jeg har tænkt meget.. vil helst ikke blive afhengie af andet end smøger.. var jeg med hash.. men kan styre det igen nu :)

Sad og snakkede med en ven som skal til samme fest som mig og han snakkede om at han tog lidt amf med.. er det en bedre ide til sådan en fest..?

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Midtjylland
Jep, amfetamin er klart bedre hvis du har lyst til at være lidt klar i bøtten og have en hyggelig aften. Kokain er IMO mere egnet til at sidde og koge foran flimmeren!

Titel:
Admin
Brugeravatar

Citat:
okay... jamen hvad kvalli skal jeg så have fat i..? har aldrig prøvet det før.. men ville gerne have lidt xtra ud af min nytårs aften, af forskellige grunde.. og hvor meget skal jeg ca. have haft i...

Bare prøv at skaffe 1 gram af den bedste kvalitet du kan få fat i. Så går du ikke helt galt i byen :) Og så læg ud med nogle små streger.

Citat:
Sad og snakkede med en ven som skal til samme fest som mig og han snakkede om at han tog lidt amf med.. er det en bedre ide til sådan en fest..?

IMO lyder det som en bedre idé. Men husk at hvis du samtidig skal tage kokain, så skal du ikke være særligt ramt af amfetaminen inden. En forholdsvis stærk amfetaminrus kan nemlig let overskygge kokainrusen helt, og det ville jo være spild af den dyre kokain :P

Mvh. Iodjini.

-Jimmy Carter

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Derude
Johndeer skrev:
Jep, amfetamin er klart bedre hvis du har lyst til at være lidt klar i bøtten og have en hyggelig aften. Kokain er IMO mere egnet til at sidde og koge foran flimmeren!

jeg er helt klart uenig! jeg syntes det er meget feder og være på coke og masser af bejer! man får en opstemthed det er meget mere til at styre!
syntes amf rusen er ok! men coke slår den hvis man ellers har nok! :lol:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Himlen over Kronborg
stingray skrev:
Måske lidt off-topic, men bered dig på at blive skuffet. Det er der mange der gør første gang, fordi de regner med at det er PSYKO VILDER MAX KNARK!... Man skal som regl lige bruge et par gange til at vænne sig til det, og der kan man nemt komme i problemer... "Jeg skal lige prøve EEN gang mere". Husk pauser, imellem dine eksperimenter med kokain.

Hehe ja , det kan jeg kun nikke genkendende til. Min første og sidste gang jeg prøvede det, kunne jeg stort set ikke mærke noget! Så det synes jeg var et pænt stykke spild af penge.... Kan ikke lige se hvorfor det skal prøves igen...

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Coke virker LANGT bedre oven på en god bund af Amfetamin og eventuelt THC
efter min mening!

Men interessere mig ikke for coke...

Eller amf mere for den sags skyld...

Efter min mening er det skadelige stoffer begge to ned undtagelse af THC selvfølgelig!

Amf og coke = Ego

Psychedelika = ikke-ego

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Denmark
Astral skrev:
Coke virker LANGT bedre oven på en god bund af Amfetamin og eventuelt THC
efter min mening!

Amf nedsætter virkningen af Cola, har ikke lige nogen kilde ved hånden men kan godt få en hvis det kræves :!:

Titel:
Junior medlem

Okay.. jamen nu må vi se hvad jeg får råd til.. bliver nok kun til amf.. da de fleste af mine penge røg på en jule gave til kæresten :oops: men takker.. det er råd som jeg vil rive frem når jeg engang får penge igen :)

Edit: Hvor meget skal jeg ca. have? har kun prøvet én enkelt gang hvor jeg fik en bette hurtig streg.. og hvor meget skal der til før man fucker op på amf?

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Suspekt skrev:
Amf nedsætter virkningen af Cola, har ikke lige nogen kilde ved hånden men kan godt få en hvis det kræves :!:

Den vil jeg gerne se...
Hvis du timer det med at tage Amfetamin først og (et par timer) derefter Kokain, vil der blive frigivet mere noradrenalin/dopamin til den synaptiske spalte, og Kokainens hæmmende effekt på Dopamin-genoptagelsen vil højst sandsynligt bliver potentieret.

Correct me if i'm wrong.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Denmark
Kan godt være det bare er mig der er galt på den, men kan lige prøve at finde ud af hvor jeg har læst det!

Titel:
Junior medlem

skal lige høre omkring prisen.. jeg blev tilbudt noget amf 85% til 150kr/pr-g er det dyrt eller? plejer ikke at købe selv :oops:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 41 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]