Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 22:18

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 41 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Østjylland
OzzA skrev:
skal lige høre omkring prisen.. jeg blev tilbudt noget amf 85% til 150kr/pr-g er det dyrt eller? plejer ikke at købe selv :oops:

Hvis du køber ét gram, og du rent faktisk kan stole på den oplyste kvalitet, så er det en ganske fair pris. Almindelig "gadekvalitet" ligger langt under 85% i alt fald.

Titel:
Junior medlem

okay.. jamen en af mine venner bruger ham ret ofte så han skulle nok være til at stole på :) så det er jo ok.. :D

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The Strip, Las Venturas!
hvis man skal skide.. så ved man det er go coke!

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Odense
B3ND skrev:
hvis man skal skide.. så ved man det er go coke!

Er det ikke bare laktosen der gør, at man kan skulle en tur på toilettet?

Titel:
Insane psychedelia user!

Dextrose skrev:
Suspekt skrev:
Amf nedsætter virkningen af Cola, har ikke lige nogen kilde ved hånden men kan godt få en hvis det kræves :!:

Den vil jeg gerne se...
Hvis du timer det med at tage Amfetamin først og (et par timer) derefter Kokain, vil der blive frigivet mere noradrenalin/dopamin til den synaptiske spalte, og Kokainens hæmmende effekt på Dopamin-genoptagelsen vil højst sandsynligt bliver potentieret.

Correct me if i'm wrong.

Nemlig - men den største effekt vil nok komme ved at indtage kokain og lige efter amfetamin. Amf nedsætter ikke virkningen, men forstærker den. Der er ikke tale om synergisme, men blot om to stoffer, der "samarbejder", så koncentrationen af dopamin/noradrenalin i synapsen er ekstra høj. Kunne godt forestille mig at det er en dårlig kombo i for store doser.

Titel:
Moderator

Geografisk sted: Wiggie
OzzA skrev:
skal lige høre omkring prisen.. jeg blev tilbudt noget amf 85% til 150kr/pr-g er det dyrt eller? plejer ikke at købe selv :oops:

150kr for et gram der er 85% rent, er billigt. Dårlig forretningsmand....
prisen på gadeplan er 150 - 200kr for noget der er 20-25% rent. oplysningen om renheden er fra analyser politiet har fået foretaget, og prisen er den der er gældende, hvor jeg kommer...

diskussionen om hvorvidt kokain vil effektivere amfetamin rusen, har vi haft før. Kenn ishii (mener jeg da?) sagde dengang at amfetamin effektivt blokerer genoptagelsen af dopamin, og det derfor ikke er nødvendigt at sniffe kokain, for at øge effekten. jeg har ikke selv fundet nogle kilder på dette, men er der nogen der kan af- eller bekræfte dette?

Titel:
Junior medlem

ja syntes os det lyder vildt efter hvad prisen er andre steder... men skal lige prøve lidt i ædru tilstand så skal jeg nok fortælle hvor godt det er :D

Titel:
Junior medlem

hvis du vil se om kvaliteten er ok.. Det kræver dog at du ofre et gram...
kom coken ned et lille metal bærer og hæld (kan ikke huske om det er ammoniak eller 3d salmiak) hæld det over. Derefter varm det op, evt med en lighter. Efter hånden som det bliver varmt samler coken sig en en sten. Den sten kan du så veje. hvis stenen så vejer 0,9 - 0,8 er den ret god, siger jo næsten sig selv. Det er vist samme måde man laver free base på, så stenen kan ryges hvis man vil...
Har dog aldrig selv prøvet metoden, men den skulle vidst være god nok

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tæt på Kongebyen
Jeg har erfaring med, jo mere dit cola har en maling agtig lugt jo bedre er det..

Titel:
Junior medlem

Jeg vil nu heller sige at det lugter af lidt hen af petrolium

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Odense
Pebberod synes jeg.

Titel:
Junior medlem

har lige fundet ud af hvorfor det er så billigt.. det er fordi det er købt lidt oppe i systemet 8)

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Hvis dit amfetamin koster 150 / gr. "oppe i systemet", så vil jeg slet ikke høre hvad det koster på gadeplan! :shock:

Titel:
Junior medlem

Dextrose skrev:
Hvis dit amfetamin koster 150 / gr. "oppe i systemet", så vil jeg slet ikke høre hvad det koster på gadeplan! :shock:

nu skal du lige huske det er 85% ;)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
OzzA skrev:

Det er vel oftest meget rent "oppe i systemet" :)

Men det er vel fordi du kun køber et gram ad gangen.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
OzzA skrev:

Det burde det fandme også være til den pris!

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midt i Psychedelianus
Jeg vil ikke anbefale feta til NOGEN mennesker... Har prøvet det én gang, og jeg gør det aldrig igen. Selve rusen føles langt stærkere end cola, men jeg har aldrig før i mit liv oplevet en søvnløshed i de dimmensioner, hverken fra cola, kix etc... Kunne ikke sove i to nætter efter jeg havde taget et gram iløbet af en enkelt aften/nat...

Jeg vil helt klart anbefale cola, da dette (med alcohol, og nogle pinde indenbords), absolut aldrig har givet mig søvnløshed..

Det er selvfølgelig bare min personlige erfaring, men jeg synes det skal tages til eftertanke.....

Titel:
Site Admin

dexo-knas>

"taget et gram iløbet af en enkelt aften/nat..." Ja tak, så beder du eddermagme også selv om det! Med meth gælder den gyldne regel: "less is more". 40 mg er alt rigeligt til en laaaang nat hvor man starter tidligt. Det eneste de ekstra mange giver er søvnløshed og skitsofreni lignende tilstande ud på morgenen.

Så meth er ikke det onde drug det bliver gjort til. Det er kun fordi folk ikke fatter at der ikke skal så meget til...

MVH
KI

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Verden
KenIshii skrev:
dexo-knas>

"taget et gram iløbet af en enkelt aften/nat..." Ja tak, så beder du eddermagme også selv om det! Med meth gælder den gyldne regel: "less is more". 40 mg er alt rigeligt til en laaaang nat hvor man starter tidligt. Det eneste de ekstra mange giver er søvnløshed og skitsofreni lignende tilstande ud på morgenen.

Så meth er ikke det onde drug det bliver gjort til. Det er kun fordi folk ikke fatter at der ikke skal så meget til...

MVH
KI

Det var da amf og ikke meth han sagde, eller hva?

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Østjylland
deXo-faN skrev:
Jeg vil ikke anbefale feta til NOGEN mennesker... Har prøvet det én gang, og jeg gør det aldrig igen. Selve rusen føles langt stærkere end cola, men jeg har aldrig før i mit liv oplevet en søvnløshed i de dimmensioner, hverken fra cola, kix etc... Kunne ikke sove i to nætter efter jeg havde taget et gram iløbet af en enkelt aften/nat...

Hele pointen med amf er jo også at man ikke skal sove. Det er ikke narko, det er bare et kraftigt kosttilskud. :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 41 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]