Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 14:25

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Geografisk sted: Ferieland
Jeg sidder her med forholdsvis nogle 10 og 30 mg contalgin depot piller.
Spørgsmålet lyder så: Hvor stor en dose skal man tage af den slags til at starte med?
Jeg har søgt en hel del her på forumet og på mange andre sider men fandt intet om præcis disse piller jeg kunne bruge.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Er Gonzo taget på ferie? :P

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
hvis sådan nogle piller er opbevaret nogenlunde ordentligt skulle det så betyde noget at de er 2,5 år over sidste anvendelsesdato?

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Jeg har ikke nogen erfaring med contalgin, men såvidt jeg ved, skal de knuses for at opnå effektiv optagelse. 25mg. er nok en meget passende førstegangsdosis, så kan du jo altid forhøje næste gnag.

En generel advarsel skal der også lige være plads til: Moderation er nøgleordet, når vi taler opiater, da man nemt kan blive afhængig.

Mvh. Psyko

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Ja, de skal helst knuses da depot betyder at de optages langsomt i kroppen over fx 12 timer. Hvis du alligevel vælger at tage dem hele, så pas meget på med dosen... Folk er før kommet galt afsted ved at æde et par stykker, så tænke at de ikke virker, og så æde flere og ende med en overdosis når de bliver frigivet i blodet.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Som Psyko skriver,prøv at starte med 25-30 mg KNUST Contalgin.
Mange taler om det er en god ide,at "omgå" maven,da det berømte "first pass"gennem leveren vil metabolisere omkring halvdelen til inaktivt materiale.
Baglugen anbefales istedet. :P

Kom materiale i lokumspapir,bare så du kan lave en lille fin pakke(brug så lidt papir som muligt).Brug evt,lidt vaseline,stop så langt op som muligt,vask hænder,og gå og hyg dig med andre ting.Du skulle gerne mærke noget efter ca.30-45 min.
Det er derfor mange har dårlige erfaringer med oralt indtaget Morfin.Det er et stof der først begynder at skinne rigtigt,når det bliver indtaget med nål og tråd,subkutant,intramusk.eller intravenøst.Ikke at jeg vil anbefale dette,tværtimod.Men et stof som Oxycodone(OxyContin)har ca.den dobbelte bio tilgængelighed.
Men da du nu har Contalginer,brug baglugen.Bedre. :P

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]