Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 20:55

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Vejen
jeg er som Nr 16 i danmark blevet ramt af kørekortbekendtgørelsens paragraf 73 som lyder at jeg skal aflevere 1 pis prøve om måneden i et halvt år for at bevise at jeg ikke er en addict for ikkeat miste mit kørekort,, har hørt en masse myter om hvordan man kan snyde sig uden om, som fx at spise håndsæbe eller svovl?????????????? syge ideer i mit hoved, nogen der kender noget til det????? MVH ghandi

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Odense
Den paragraf er fanme friheds berøvelse :evil:

Du skal under ingen omstændigheder spise sæbe, der skal ikke meget til før du får alvorlige organsvigt med døden til følge. Alle kroppens celler berstår at en fedt membran, som vil gå i stykker ved kontakt med sæbe :!:
Svovl skal bruges ti lat lave krudt og 2C-TX og ikke andet...

Tror ikke jeg ville tage chancen, for du mister kørekortet hvis du bliver testet positiv for mange gange.

Men mit bedste bud ville være aktivt kul, eller at købe rent tis over nettet 8)

Titel:
Kaospilot

Geografisk sted: (Inaktiv)
Frihedsberøvelse eller ej - det må være muligt at holde fingrene fra euforiserende stoffer i et halvt års tid.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Må man spørge hvordan du har fået den dom? Har aldrig hørt om den paragraf før...
Men i hvert fald, der er en del produkter på nettet der hævder at kunne løse problemet, men hvis du vil beholde dit kørekort er det sgu nok smartest at holde sig fra knarken, eller i hvert fald nøjes med stoffer der er ude af systemet inden de tager prøven. (Dvs. INGEN HASH).

Titel: hey
Junior medlem

Geografisk sted: Vestjylland
det er vist noget de har indført i ribe amt for at sætte en stopper for det,,,,
Ret mig hvis jeg tager fejl

edit.. der kan læse mere her:http://www.psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?t=8731

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Personligt, så ville jeg få nogle venner til at pisse i en speciel pose, og så have et rør ud fra den - og viola.

Lige som i filmen "Gattaca" ell hva faen den nu hedder.
Handler om ude i fremtiden, hvor man kan bestemme hvordan ens barn skal være. Forældrene bestemte sig så for et perfekt, og et normalt barn.
Og de svømmer om kap. Han for et arbejde hos et eller andet rumforsknings noget og bla bla bla.. :)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Someplace!
Ja find ud af hvordan de tager prøven. Om du har mulighed for at medb ringe en andens pis.. Tror ikke det kan være så svært at skaffe !

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Igloolik island
http://bz.berlin1.de/aktuell/sport/041210/penis.html
fandt på et tidspunk et andet sted på netted man ku købe den (der ik var tysk) ka desvære ikke huske hjemmesiden, men den var i forskællige farver så den lignede mest muligt... den ka sikkert også fås i dk..

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Midtjylland
Den lov er da indført i hele dk så vidt jeg husker? Alle lovovertrædelse omhandlende euforiserende stoffer fører til 6 måneders pis prøve kontrol, og ellers ryger kortet?

Dette gælder OGSÅ selvom man bliver taget på et diskotek og har tænkt sig at tage taxa'en hjem.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Himlen over Kronborg
ghandi skrev:
jeg er som Nr 16 i danmark blevet ramt af kørekortbekendtgørelsens paragraf 73 som lyder at jeg skal aflevere 1 pis prøve om måneden i et halvt år for at bevise at jeg ikke er en addict for ikkeat miste mit kørekort,, har hørt en masse myter om hvordan man kan snyde sig uden om, som fx at spise håndsæbe eller svovl?????????????? syge ideer i mit hoved, nogen der kender noget til det????? MVH ghandi

Der findes masser af forskellige detox muligheder på nettet, der kan købes for billige penge. Og det er ihvertfald IKKE ulovligt!
P.S. Hold dig fra det sæbe pladder!!! Og svovl??? Ja, dét gider du nok kun een gang! BVADR!!!!!

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: In the door, up the stairs.
Er det karakteristisk for forummet, at der ikke er nogen, som har spurgt, hvad han havde i blodet, da han blev stoppet?

Det er da bemærkelsesværdigt, at de hidtil eneste svar i tråden går på, hvordan han kan skjule efterladensklaber.

Idioter!

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: I mulmehulen
Det er i grunden ligegyldigt for hovedspørgsmålet, der går ud på hvordan man skjuler det man har i sig under en urin-prøve.

Måske har drengen selv valgt at udelade de informationer, evt. pga det er ligemeget når det kommer til urintesten, måske han ikke har lyst til det eller noget heelt tredje.

Så læs tråden og spørgsmålet igennem igen, og find ud af hvilken kæmpeidiot du er, som vil lyde smart med noget som er pisseligegyldigt for emnet.

Mvh
Odden

Titel:
Medlem
Brugeravatar

God Machine skrev:
Er det karakteristisk for forummet, at der ikke er nogen, som har spurgt, hvad han havde i blodet, da han blev stoppet?

Det er da bemærkelsesværdigt, at de hidtil eneste svar i tråden går på, hvordan han kan skjule efterladensklaber.

Idioter!

HALLLLOOOO??!! Som JEG læser det første indlæg hér i tråden, så går spørgsmålet på, hvordan han kan skaffe sporene af vejen!!
Så INDEN du begyner at kaste omkring dig med gudsbespottende, intetsigende, ligegyldige, omtankeløse, for slet ikke at nævne fuldstændigt håbløse og latterlige udtalelser, så læs lige spørgsmålet ordentligt først! :roll:
For som jeg ser det, er hvad han har taget ikke så betydningsfuldt! Vi må vel gå ud fra, siden han holder sig til hér på psy.dk, at det nok har noget med det at gøre.

Titel:
Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
J. Mann skrev:
http://bz.berlin1.de/aktuell/sport/041210/penis.html
fandt på et tidspunk et andet sted på netted man ku købe den (der ik var tysk) ka desvære ikke huske hjemmesiden, men den var i forskællige farver så den lignede mest muligt... den ka sikkert også fås i dk..

LOL!
Findes der en lignende atrap for kvinder?

Hilsen Fanny

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Fanny... Tror faktisk osse kvinder kan bruge den! hehehe :lol:

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Jeg har ladet mig fortælle, at det er ganske effektivt at blande det frysetørrede urin i lunkent vand (ja, det skal jo have en temperatur omkring de 37 grader, hvis det ikke skal virke mistænkeligt), derefter fylde det i et kondom, som man taper fast til låret.

Hvis man så har en lille nål i lommen, burde det være muligt at tage kondomet ud gennem gylpen, prikke hul i den, og simulere en god omgang urinering.

Det er vist de færreste urin-prøver hvor ens kønsdele ligefrem bliver overvåget imens.

Titel:
Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Von Kroloc skrev:
Fanny... Tror faktisk osse kvinder kan bruge den! hehehe :lol:

Ja, men ikke til det formål...

Iøvrigt en syg diskussion :lol: Hvad er kursen på rent pis? Hvis man kan få meget for det, overvejer jeg at tage en kold tyrker :wink:

hilsen Fanny

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Bananmonarkiet DK
Burde der ikke være både mandeurin og dameurin?
Hvis de går lidt videre med analyserne, end blot at teste for narko, kunne jeg måske blive anklaget for at være gravid, hvis jeg havde købt noget ikke klassificeret pis fra en gravid donor :lol:
...den vil være tricky at bortforklare LOL

VH CC

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus V.
Som Jespar siger, så er det helt sikreste at holde sig fra stoffer et stykke tid. Det er også altid en god ide med en pause.

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Østjylland
CannaChem skrev:
Burde der ikke være både mandeurin og dameurin?
Hvis de går lidt videre med analyserne, end blot at teste for narko, kunne jeg måske blive anklaget for at være gravid, hvis jeg havde købt noget ikke klassificeret pis fra en gravid donor :lol:
...den vil være tricky at bortforklare LOL

Erindrer at have læst præcis denne situation, en mand der skulle aflevere en urinprøve, han fik så konen til at pisse for sig, og afleverede hendes urinprøve. Svaret han fik var 'dit urin blev testet negativt for at indeholde nogle ulovlige stoffer, men til lykke, du er gravid'.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]