Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jun 2025 16:41

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Bedstemor spiser cannabis

Lidt kanel, et drys kakao og så en smule cannabis. En 66-årig tidligere kok fra England har en helt særlige måde at krydre maden på

Pernille Christensen - 15:30 - 31. jan. 2005

Citron- og limecheesecake eller kyllinge- og porretærte er retter, der har gjort den 66-årige tidligere kok Patricia Tabram meget populær blandt venner og naboer. Hendes retter er nemlig tilsat cannabis.

Men hendes særlige opskrifter har nu bragt hende i vanskeligheder hos myndighederne, og forleden måtte hun en tur forbi byretten i Newcastle, tiltalt for at være i besiddelse af 242 gram cannabis med det formål at sælge det videre.

Patricia Tabram, der lider af dårlig ryg og mildere depressioner, opdagede i fjor, at hun fik det meget bedre af at indtage cannabis. Hun bryder sig ikke om at ryge, derfor begyndte hun at komme det i maden.

Den 66-årige cannabisnyder siger til The Daily Telegraph, at en gruppe venner bad hende om at forsyne dem med det ulovlige euforiserende stof, så de - ligesom hun selv - kunne bruge det som smertestillende middel. Men hun nåede ikke at levere det, inden politiet kom hjem til hende og beslaglagde varerne.

-Hvis de sender mig i fængsel, kan jeg blive færdig med at skrive min bog om fordelene ved cannabis som medicinsk urt, fortæller hun Daily Telegraph.

Patricia Tabram vil derudover skrive kogebogen ’Bedstemor spiser cannabis’, hvis hun skal tilbringe længere tid bag tremmer.

http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=278508

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]