Jeg syntes det var lidt vanskeligt at vælge, eftersom mit forbrugsmønster svinger meget. Jeg kan holde nogle måneders pause med alt, for derefter at tage nogle uger hvor jeg lammer groft igennem næsten dagligt, og alt derimellem. Men mit skøn er at det i gennemsnit er et par gange ugentligt, så det er hvad jeg har stemt.
Treasure skrev:
Fanny skrev:
Jeg synes det er vigtigt at få defineret hvad "manden" mener. Alkohol og nikotin er i mange sammenhæng mere giftigt end mange af de såkaldte ulovlige stoffer.
Hilsen Fanny
Blaaah blaah blaaah... drop nu ordkløveriet og de bagvedliggende antydninger og svar på spørgsmålet eller lad vær hvis du ikke forstår det. JA jeg tror folk har fattet at stoffer kan være alt der virker på centralnervesystemet, men egentlig tror jeg han er ligeglad med hvor tit du drikker kaffe, ryger en smøg eller drikker en bajer. Så let's cut the crap and get down to business

Selvom det måske er til at tyde hvad manden mener, synes jeg der er ganske stor værdi i at bringe på bane at han skal udtrykke sig mere klart. Hvis vi alle bliver ved at acceptere at "stoffer" er alt det ulovlige, mens alkohol, koffein og tobak hører under en anden kategori, kommer vi ikke videre. Det sproglige er IMO en vigtig del af den tåbelige opdeling der er mellem lovlige og ulovlige stoffer... Hvis ikke vi fastholder at de lovlige stoffer også er stoffer, kommer vi sgu aldrig igennem med et budskab om konsekvens og fornuft i lovgivningen. Det er meget nemmere at afskrive de ulovlige stoffer, hvis man ser dem som værende i en anden kategori, hvilket de IMO ikke er.