yeti skrev:
DoMinNus skrev:
ja, om man har abonnement eller taletid er lige meget, jeg havde for eksempel taletid... jeg fatter bare stadig ikke hvordan politiet kom på sporet af mig, jeg var jo ikk kendt a politiet før og jeg har aldrig nævnt at jeg havde så mange på mig, men de skulle lige komme den dag hvor jeg havde flest!!

jeg gav dem først en undskyldning om at jeg skulle opbevare dem for en bekendt, og ikke solgte a dem, men så sad jeg 24 timer i varetægt, imens de prøvede at finde "ham jeg holdte pillerne for", problemet var bare at ingen kendte denne man, og politiet sagde til mig, efter jeg havde været i varetægt, at de ville sende mig på stævnsfortet lukket inde i 14 dage, indtil de havde fået bekræftet at manden fandtes og at jeg skulle opbevare dem for ham.. i det samme sekund kommer den anden betjent ind med en stak papiere, hvor der stod alle mine sendte og slettede beskeder, jeg besluttede mig for at bide i det sure æble og indrømme at de var til salg, egentlig opbevarede jeg dem for en kammerat da vi havde startet en lille "forretning", men valgte ikke at nævne ham da han har rigeligt betinget i forvejen.. er friske svampe pakket i holland ikke lovlige at sælge? dem har de nemlig oz fundet en del a...
Kort sagt, du har dummet dig. Du har ladet dem true dig til at tilstå mere end de ellers havde vidst. De kan ikke bevise en skid ud fra dine sms-beskeder, du kan nemt påstå at du bare havde snakket lort med dine venner, og at du aldrig har solgt noget. Det eneste du ikke kan komme uden om er selve besiddelsen, og måske er det nok til at blive dømt for salg, men hvis du nu havde fastholdt at du bare havde købt ind til dig og 2 venner den næste uges tid, havde du nok haft en meget bedre sag.
hallo hvis de har fundet pillerne så er det op til juryén at bedømme ud fra de mobil beskeder pg hvis de ting der står i smsén er tilsvarne det politiet kan bevise så er det sku også et bevis i sig selv
du ser alt formange amrikanske film.
lige meget hvor mange goé advokater du har, hvis de har fundet bevis metriale så bliver du bollet.
en anden ting er at der kom strammer lovgivning her de seneste per år,
så hvis den der med de 4000 e piller den bare er lidt gammel kan du heller ikk regne med det....