Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 00:43

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 74 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste
Forfatter besked
 Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Pyskow skrev:
hvis nu alle dem fra jylland laver en bus tur tror jeg ikke det bliver så dyrt!
meg har talt med min manenger og han er frisk på at hjælpe til og gøre hvad han kan! (det er meget)

http://scientific-sequence.dk/ som i kan se har de lavet en del fester før!
så jeg ved at det ikke er noget problem!
btw er han også fra jylland. så mon ikke han kunne finde på noget bus noget! men det er jo kun hvis der er nok der tilmælder sig! !

HAHAHAHAHA!

Det må da være årets joke!

Scientific Sequence hjælpe til med at holde en psychedelia.dk-fest?

Jeg har vist ytret min mening på TT om at Vamo er et dobbeltmoralsk stikkersvin...

Billede

Join the campaign - MIN RØV!

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Hvad snakker du om Dex, det er da LIGE manden narkologen har brug for! :lol:

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Utopia
Lige mht. det der må jeg give Dex ret... Men de kan sq sagtens finde ud af at holde VIRKELIG fede fester...

Dem der var på Høloftet i Aalborg juleaften ved hvad jeg mener... Morale er godt, så må dobbeltmorale være dobbelt så godt! :lol:

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Derude
Dextrose skrev:
Pyskow skrev:
hvis nu alle dem fra jylland laver en bus tur tror jeg ikke det bliver så dyrt!
meg har talt med min manenger og han er frisk på at hjælpe til og gøre hvad han kan! (det er meget)

http://scientific-sequence.dk/ som i kan se har de lavet en del fester før!
så jeg ved at det ikke er noget problem!
btw er han også fra jylland. så mon ikke han kunne finde på noget bus noget! men det er jo kun hvis der er nok der tilmælder sig! !

HAHAHAHAHA!

Jeg har vist ytret min mening på TT om at Vamo er et dobbeltmoralsk stikkersvin...

Billede

han tilbyder sin hjælp og så kalder du ham for stikkersvin, syntes jeg ikke er på sin plads!
ved ikke hvor godt du kender ham. eller om du kender ham! men mener ikke du kan tillade dig at sige sådan noget! :(

Titel:
Medlem

Cobz skrev:
Lige mht. det der må jeg give Dex ret... Men de kan sq sagtens finde ud af at holde VIRKELIG fede fester...

Dem der var på Høloftet i Aalborg juleaften ved hvad jeg mener... Morale er godt, så må dobbeltmorale være dobbelt så godt! :lol:

ja det var en godt fest! var jo der oppe og spille! :)

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Pyskow skrev:
han tilbyder sin hjælp og så kalder du ham for stikkersvin, syntes jeg ikke er på sin plads!
ved ikke hvor godt du kender ham. eller om du kender ham! men mener ikke du kan tillade dig at sige sådan noget! :(

Ja, jeg tillod mig at at kalde ham et stikkersvin, efter jeg så denne fine poster:

Billede

Selvom jeg ikke kender ham personligt, ved jeg tilfældigvis at han lammer sig, så det er der dobbelmoralen kommer ind i billedet!

Hvis jeg havde en klub, ville jeg satme værne om mine gæsters privatliv!
Det rager ikke dørmænd, pansere eller andre hvad man har i lommerne og i blodet.

Nu kan det godt være at situationen i jylland er så sørgelig at SS bliver nødt til at sutte så meget pik på panserne som de gør med denne kampagne, men jeg syntes kraftedme det er lavt !!!

Titel:
Medlem

jeg kan sq godt føgle dig dex. til et hvis punkt.
mange af de fester er der store penge i. så derfor er det ikke fedt at få dem lukkede!

ham der holdet fest på bryggen. der hvor der kom "orkan" havde også et stort tab!

dem der holdt på club steam. hvor strømerne kom og lukkede den havde også tab! så derfor er det vil forståligt nok at man prøver en anden metode!

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Himlen over Kronborg
Dextrose skrev:

HAHAHAHAHA!

Billede

Det har vel ikke noget med topic at gøre...??
Hvis de vil hjælpe med at holde en fest skal vi vel bare være glade, istedet for at svine dem til !

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Dania
Jeg kunne godt tænke mig, at være med til sådan en psychedelia-fest..

Angående bus-tur, så er jeg med på ideen!

Men vil der være nogen aldersgrænse?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Armaghetto skrev:
Jeg kunne godt tænke mig, at være med til sådan en psychedelia-fest..

Angående bus-tur, så er jeg med på ideen!

Men vil der være nogen aldersgrænse?

Det med bus skulle vel nok kunne arrangeres. Info om aldersgrænse må kommer på et senere tidspunkt, når vi ved lidt mere om arrangementet.

Titel:
Medlem

jeg vil sige nej til en aldersgrænse. da vi ikke vil kunne sælge alkohol af nogle form kan jeg ikke se nogle grund til at man skal have en!

men på den anden side vil jeg ikkebryde om at se 15 årige flyve rundt og være mega blæste.

men min svar til aldersgrænse er nej.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Hør her.

Jeg har selv et par fester på samvittigheden på bl.a. Bastionen og LevelCPH.
De er blevet arrangeret med hjælp fra DJ NiS, Peace Center Corp. og andet godtfolk - så alt vedr. live acts, DJ's, location osv. behøver i ikke at tænke på, det eneste der skal diskuteres er vedr. der skal arrangeres et rave i psychedelia's navn (hvilket jeg personligt syntes kunne være en fed idé), men jeg tror sgu ikke at panserne er enige, og de vil bare forpurre stemningen.

Hvis nogen af jer var til Ristelaugets fest d. 11/12 (Meteloids), så ved i hvad jeg havde i tankerne... ;)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Dextrose skrev:
Hør her.

Jeg har selv et par fester på samvittigheden på bl.a. Bastionen og LevelCPH.
De er blevet arrangeret med hjælp fra DJ NiS, Peace Center Corp. og andet godtfolk - så alt vedr. live acts, DJ's, location osv. behøver i ikke at tænke på, det eneste der skal diskuteres er vedr. der skal arrangeres et rave i psychedelia's navn (hvilket jeg personligt syntes kunne være en fed idé), men jeg tror sgu ikke at panserne er enige, og de vil bare forpurre stemningen.

Hvis nogen af jer var til Ristelaugets fest d. 11/12 (Meteloids), så ved i hvad jeg havde i tankerne... ;)

Jamen er det lige nøjagtigt ikke derfor vi skal holde det et ikke-offentligt sted, så vi IKKE behøver at tænke på politiet?

Titel:
Medlem

fåk hvor er du bare overlegen at høre på dex.
meget ufedt! :!:

jeg syntes det er fint du også har muligheder. men hvorfor ikke prøve at finde på neget sammen. istedet for at komme med det der pis med HØR HER jeg kan dit jeg kan dat. bare rolig far her har mere styr på en jer!

AD

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

En aldersgraense ville vaere fint! Nu er jeg jo selv kun 17 men jeg holder aliwl paa en aldergraense paa 18. Netop fordi der sikkert blir lammet saa latterligt mange stoffer. Og hvis den blev arrangeret helt public her paa psychedelia med all invited ville der jo osse komme et laes 14 aarige.

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Pyskow skrev:
HØR HER jeg kan dit jeg kan dat. bare rolig far her har mere styr på en jer!

Hvor har jeg på noget tidspunkt givet udtryk for at jeg har mest styr på det?

Det er vist nærmere dig der vælger at opfatte det sådan.

Senest rettet af Dextrose 09 feb 2005 20:40, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Medlem

ja jugg. du har ret! syntes bare det er svært at sige til en på hey du må godt og en på 17 ha du må ikke! Du forstå.

hvis man skulle holde det som en psyc.dk fest kan man på en måde ikke tillade sig at sige sådan.
eller kan man?

for som jeg skrev i det andet indlæg bryder jeg mig ikke om at se så "unge" folk være blæste!

fårstår godt hvis i har lidt svært ved at finde ud af min holdning til det! :)

Titel:
Medlem

Dextrose skrev:
Pyskow skrev:
HØR HER jeg kan dit jeg kan dat. bare rolig far her har mere styr på en jer!

Hvor har jeg på noget tidspunkt givet udtryk for at jeg har mest styr på det?

Det er vist nærmere dig der vælger at opfatte det sådan.

det er muligt at det er kun er mig der har opfattede det sådan! og at du ikke mente det sådan!

I såfald må jeg jo træke min komentar i land!

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg synes personligt idéen er tåbelig, eftersom selve det at den bliver arrangeret offentligt på psychedelia.dk svarer til at sende en invitation til panserne. Jeg kommer i hvert fald ikke... men I må naturligvis gøre som I lyster.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Von Kroloc skrev:
loader skrev:
det er da ikk så svært...
lej et selvskabs lokale... og så smid en 50ér hver.. max. så er det bare med om nogen kan tage det ene med eller det andet..
fks lys/lyd

fks på mange diskotekker har de nogle ekstra lokaler hvor man tit og ofte kan få lokalet gratis.. hvis der kommer over 50 gæster, fks har vi et pop diskotek hvor man smider 1000 bobs og hvis der kommer over 50 så for man pengne igen. plus at så er der bar tender og et stort udvalg..
at folk de så må holde masken og tage narkoén uden for er jo en anden ting. men fks er der heller ingen dør mænd til de lokaler kun hvis de bliver tilkaldt,

og det er alsår ikk svært at angere sådan noget det største skridt er bare at beslut sig, fks folk skriver om de er klar og så skriver de til medlemerne og så vudere de hvem der kan komme med alt efter hvem der har mødt hihannen og hvad man har bidraget med, self det skal organiseres af nogle af medlemerne,

men hvem har tid og gider...

Ja noget i den retning. Men jeg synes nu dét med en privat lade fra Pyskow lyder bedre end et selvskabslokale. Og er det så egentlig ikke bare at evt. PM den/dem der kommer til at stå for det og så få detaljer dér?? Folk PM eller mailer til den/de ansvarlige og giver derved tilkende at de er på (selvfølgelig afhænger det af en dato, men den kan folk jo få når der er fastlagt en). Der skal SELVFØLGELIG IKKE nævnes noget om tid eller sted hér på boardet! På denne måde kan vi jo sådan set "holde Psy.dk udenfor"...og så alligevel ikke helt 8)

Og hvem der gider arrangere??? Ja Pyskow og jeg er da åbenbart friske på det!

Der ingen der snakker om at denne fest arrangeres offentligt! Ja, vi snakker om det offentligt, men det er jo ikke det samme...

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 74 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]