Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jun 2025 08:37

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 49 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3
Forfatter besked
 Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordjylland
Det kommer sgu an på hvilke blandingsforhold det er, når du får det... Er vi ovre i det helt grønlige.. fy for den.. det er en klam saltsmag som er til at brække sig af.. men okay blander man det op er det ikke så slemt endda.. Stoffer smager generelt af h... til syns jeg.

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Periferien af Århus
A.MUS skrev:
Det kommer sgu an på hvilke blandingsforhold det er, når du får det... Er vi ovre i det helt grønlige.. fy for den.. det er en klam saltsmag som er til at brække sig af.. men okay blander man det op er det ikke så slemt endda.. Stoffer smager generelt af h... til syns jeg.

af det helt grønlige? Mig bekendt har frugtfarve ikke noget at sige om hverken blandingsforhold eller hvor slemt det smager :P

Men ja.. GHB der ikke blandes op med noget som kan kamouflere smagen, er ren og skær tortur af ens smagsløg.

Solbærsaft er klart det jeg har oplevet som fjerner smagen mest.

Varm pulver kakao eller the kan også gå an, hvis man løber tør for saft.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

aha dva. at den grønne farve bare er farvestof, men med hvilket formål??
syntes at cola giver en okay smag sammen med GHB, alt afhængig af blandingsforhold. syntes faktisk at nogle såkaldte energy drinks smager lidt lig GHB og æblejuice, dog de tit os smager lidt værre, end denne elskovs blanding :P

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

A.MUS skrev:
aha dva. at den grønne farve bare er farvestof, men med hvilket formål??

Mange farver det som en sikkerhedsforanstaltning, så man ikke ved et uheld tager fejl og kommer til at tage en stor slurk i den tro at det er vand. Jeg mener helt klart at man ALTID bør farve sit GHB hvis man opbevarer det i flasker hvor nogen kunne tage fejl, alt andet er for tåbeligt.

Titel:
Admin
Brugeravatar

Citat:
Mange farver det som en sikkerhedsforanstaltning, så man ikke ved et uheld tager fejl og kommer til at tage en stor slurk i den tro at det er vand. Jeg mener helt klart at man ALTID bør farve sit GHB hvis man opbevarer det i flasker hvor nogen kunne tage fejl, alt andet er for tåbeligt.

Det er i øvrigt en god idé at skrive noget på flasken, hvis det nu er en sodavandsflaske. Hvis der er puttet grøn frugtfarve i, kan det nemlig godt ligne sodavand.

Mvh.

-Jimmy Carter

Titel:
Medlem
Brugeravatar

JAmen sådan noget skal da ikke stå på køl... Man gemmer vel sådan en flaske for sig selv så børn o.sv. ikk ka ta fejl af den.. :P :lol:

He he kan godt se pointen.. Tak for alle disse fantastiske svar..

Titel:
Medlem

Geografisk sted: København
Coca-cola er klart det bedste til at dække GHB smagen. Smagen er faktisk næsten helt væk selv i små 200 ml glas hvoraf 7,5ml (3g) GHB er opløst.

Jeg har engang i en ordentlig lammer sniffet GHB - føj for helvede! KAN IKKE ANBEFALES! I 15-20 minutter løb det langsomt ned igennem systemet, før det endte i halsen. Hele vejen kunne man smage den afskygelige smag. Smagen var flere gange stærkere end i situationer hvor jeg har måtte drikke det råt.

Junior medlem

Jeg er rimlig ny i det her med at analyse sin rus og de forskellige stoffer, og egentlig forstår jeg ikke ret meget af hvad det er i siger. :D :D :D
Jeg har dog et enkelt spørgsmål, er ghb (fantasy) ikke lavet med fælge rens og kotisk soda og så vand for at få den rigige ph?
Hilsen den uvidende.

- Kristian-Joseph

Admin
Brugeravatar

Her er der en tråd om syntese af GHB. Det besvarer dine spørgsmål :)

-Jimmy Carter

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 49 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]