Ja, det var i min gaestebogs tråd som jag nämnde det. Det är lätt att verka kunnig om man lurkar runt lite på flera forum och presenterar kunnskap från någon annan som sin egen på ett nytt forum.
Men jag tycker det som sagt vore särskilt nyttigt att höra om han har någon speciell kunskap om de danska lsd-skadestånden. Grunden är att ämnet psykedelia snart kommer komma upp till ytan från sin förtryckta status och när det gör det så kommer den skadeståndssaken ligga som ett block och kraftfult argument för de som vill fortsätta förtrycka saken.
Är det ingen som kan prova i alla fall att skicka ett mail (
gtt@holotropic.com) till honom och höra om han är öppen för en intervju?
Ett förslag vore att tänka över hur han skulle kunna bidra i saken, han är ju intresserad av psykedelians sak. Om ni säger att ni sedan ska presentera intervjun på ett internetforum med stor genomslagskraft så kan det ju tänkas att han är intresserad.
Jag gissar på att han inte bryr sig så mycket om varken tiden eller pengar. Möjligen kunde han ha lite emot om han tycker det hela verkar oseriöst, att det bara rör sig om en massa ungdomar som vill dopa sig 'blaest'. Men tänker ni över det och har några argument kring det så kanske det går att träffa honom gratis.
Är det inte värt ett försök?