Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 17 jun 2025 14:26

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 29 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Medlem

Det kan godt ske, at det jeg har tænkt mig at bede om nu, er lidt for meget... Men håber virkeligt der er nogen kloge folk der gider tage sig tid, til at forklare mig hvorfor http://codeine.50g.com/info/extraction.html#ex.improved rent faktisk virker? Altså, hvorfor de valgte stoffer bliver valgt til forsøget. Polaritet osv.

På forhånd mange tak, ved godt det er en stor opgave at bede om, men det er nødvendigt for mig, for at skrive en god opgave. Har selv kigget lidt på det, men er gået hen og blevet lidt usikker, så det ville være lækkert at få andres input.

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: I mulmehulen
stingray skrev:
På forhånd mange tak, ved godt det er en stor opgave at bede om, men det er nødvendigt for mig, for at skrive en god opgave. Har selv kigget lidt på det, men er gået hen og blevet lidt usikker, så det ville være lækkert at få andres input.

Ja det haaber jeg da du har gjort. Har du foerst kigget paa det EFTER du har valgt emnet!?
Det kan godt vaere det er smart at lave noget om stoffer i skolen, men hvis du vil lave en god opgave, er det nok bedre at lave om noget du ved noget om i foerste omgang. Istedet for at kaste dig ud i noget ret nyt for dig (som det virker til du har gjort)

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
stingray skrev:
Det kan godt ske, at det jeg har tænkt mig at bede om nu, er lidt for meget... Men håber virkeligt der er nogen kloge folk der gider tage sig tid, til at forklare mig hvorfor http://codeine.50g.com/info/extraction.html#ex.improved rent faktisk virker? Altså, hvorfor de valgte stoffer bliver valgt til forsøget. Polaritet osv.

Du skriver at du har kemi på højniveau, og så beder du os om at forklare dig det teoretiske af et sådant simpelt ekstrakt ???

Definér lige "højniveau"..!

Titel:
Medlem

Jo, jeg har selv kigget på det (som jeg også skriver?), men jo altid rart at få andre input end ens eget. Og nej, medalopø, det er ikke nyt for mig, men er det så underligt at få lidt nervøsitet over en opgave, hvis karekter kommer til at stå på studenterbeviset? Men hvis i kan blive så fornærmede over det, så er det ikke vigtigt, skal sgu nok klare det selv. Forstår bare ikke hvorfor i ikke bare lader være med at hjælpe, istedet for at sable mig ned, men jer om det.

Dette er henvendt til både Medalopø og dextrose.

Edit : Højniveau definerer jeg som A-niveau på gym. Beklager meget at jeg endnu ikke har taget en Ph.D i kemi, er det iorden at jeg lige gennemfører gym først?

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Denmark
stingray skrev:
Edit : Højniveau definerer jeg som A-niveau på gym. Beklager meget at jeg endnu ikke har taget en Ph.D i kemi, er det iorden at jeg lige gennemfører gym først?

Helt i orden med mig :P

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
stingray skrev:
Regner med at uploade min opgave når den er ved at være færdig. Både fordi jeg selvfølgelig gerne vil høre om den er noget værd, men også fordi der måske ville være nogen der kunne finde den interessant, eftersom den jo handler om opiater/opioider.

Må vi se din opgave? Og hvad fik du i karakter?

Håber på at kunne lave noget lignende i et kemiprojekt.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Nowhere land
http://www.psychedelia.dk/forum/viewto ... hlight=sso

Titel:
Medlem

Skal lige nævnes at det er en meget ufærdig version der ligger på nettet. Har ikke fået karekter for den endnu, får jeg først i starten af næste måned :(

Titel:
Medlem

Nu har jeg fået karekteren, og jeg fik 9, hvilket jeg er fint tilfreds med :D

Tak for hjælpen folkens :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 29 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]