Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 maj 2025 09:10

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 65 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Insane psychedelia user!

aliaarhus skrev:
Astral skrev:
Min er en fødselsdagsfest med amfetamin

?! det er da ikke et stof fra naturen!!

Troede kun du åd planter :P

Det er fantasy, ketogan og ecstasy så heller ik :P

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
Treasure skrev:
aliaarhus skrev:
Astral skrev:
Min er en fødselsdagsfest med amfetamin

?! det er da ikke et stof fra naturen!!

Troede kun du åd planter :P

Det er fantasy, ketogan og ecstasy så heller ik :P

Hehe, du var lige hurtigere end mig :P Nåede ikke lige at ændre mit indlæg og få resten med.

Titel:
Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Astral skrev:
Men lad os endelig få nogen flere på banen, som måske kan slå Xun og overtage den gule føretrøje, ellers må pokalen sq næsten vindes af Xun som den mest lemmeste combo taget i fuld offentlighed, hehe lad os få nogen flere kategorier ind i billedet, lad os inkludere stofoplevelser kombineret med sex ! :) SÅ lad is hvem som har den største svaber ;) hehe

Mvh. Astral

Astral dog! Du opfordrer vel ikke folk til at lamme sig uhæmmet med alle mulige (uhellige) stoffer! tsk tsk!

Men jeg må indrømme at jeg også er stået lidt af på Xun´s kombo. Smager lidt af overdrivelse...

Nå men mine kombinationer er mere afdæmpede (og måske lidt mere realistiske). Tilgengæld var de fantastisk lækre og lærerige. Ynglings kombinationen er:

100 mg MDMA
25 mg 2-CB
lattergas i rigeligt mål fordelt over natten
afslutning med 120 mg ketamin.

Har ingen erfaring med sex i den sammenhæng, da det altid er blevet intaget i selskab med flere end min kæreste.

Det kan være en fantastisk lækker oplevelse, hvis MDMA og 2-CB peaker samtidig, men man kan også intage MDMA først, og så tage 2-CBén 1 ½ time senere, så man får en smuk overgang til det psykedeliske univers (som i min triprapport "Shivadans" under "kombinationer").

Hilsen Fanny

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Hej venner :)

Lad lige klappe hesten ;) Den kombo var for mange år siden og desuden så findes der jo fantasy i kød!! Og det findes i hvores krop! Så HELT unaturligt er det bestemt ikke ;)

Og amfetamin er bestemt heller ikke ukendt for naturen se her hva den gode Shulgin siger om sagen

http://www.cognitiveliberty.org/shulgin ... acacia.htm

Citat:
Dear Dr. Shulgin:

Are you familiar with Acacia berlandieri and A. rigidula which were noted to contain various a-methyl-b-phenethylamines? Do you have any ideas as to what the botanical origins of these structural carbon skeletons might be? The literature citations are PHYTOCHEM. (1998), 49(5), 1377 and PHYTOCHEM. (1997), 46(2), 249.

-- Auto

Dear Auto:

I am familiar with the literature concerning these two West Texas Acacia species, but not with the plants themselves. I had both these PHYTOCHEMISTRY papers in my Acacia file but I must admit that I have some very mixed feelings about them.

What caught my curiosity immediately was the casual indifference shown to what is certainly an extraordinary discovery. Here, amongst some 40 or so alkaloids found in each of these two species, there were five amphetamines that had heretofore been thought to be inventions of man. Two of these are Schedule II drugs, Amphetamine and Methamphetamine. Two are Schedule I drugs, N,N-Dimethylamphetamine and 4-Methoxyamphetamine. And the fifth one is a major human metabolite of Amphetamine, 4-Hydroxyamphetamine. To my knowledge, none of these had ever before been reported as being natural plant alkaloids. This unprecedented discovery elicited only a passing line of comment in the earlier of the two papers.

My first thoughts as to origin were directed towards the well known natural hydroxylated amphetamines such as norephedrine, ephedrine and N-methylephedrine. I know that ephedrine and pseudoephedrine, frequent precursors in the illegal synthesis of methamphetamine, can be reduced to methamphetamine as an artifact of analysis. The sample insertion conditions of the gas chromatograph can effect this conversion. But then, there was no mention of any of these hydroxylated alkaloids as being present in either Acacia.

Might a contaminated round-bottomed flask have been purchased at a garage sale outside an abandoned meth-lab and served as the source of these "man-made" compounds? Unlikely, even in Texas.

Even more dramatic, one of these amphetamines, the 4-Methoxyamphetamine, is the increasingly notorious PMA that is appearing as one of the lethal "Ecstasy" offerings in the rave scene.

Several months ago I tried to contact, individually, the two principal authors, by both e-mail and personal snail-mail, and I have received no response as yet.

There is certainly precedent for a drug which was originally man-made, to be discovered in a plant. N,N-Dimethyltryptamine (DMT) was first synthesized by Manske, in Canada, in the 1930s. It was over twenty years later that it was discovered in a plant from South America. But such an event usually evokes considerable commentary. Here it seems that an exciting story is being ignored. Am I missing something?

-- Dr. Shulgin

Ketogan er en syntetisk videreudvikling af opiater og de findes også ude i n naturen og MDMA hvis jeg ikke tager helt fejl bliver fremstillet af naturmaterialer ;)

Så vi slipper ikke HELT så nemt uden for hvores kære moder natur som har lært os så mange dejlige ting...

Men jeg vil nu HELT sikkert hellere tage naturlig amfetamin lavet som ekstrakt fra et Acacia træ end jeg vil tage noget som er lavet af pseudoephedrine, selv om det er meth.

Jeg er af den helt ekstreme natur romantiske og nostalgiske forestilling af tingene fra naturen har en mere eller mindre skjult livskraft som forskerne først er begyndt så småt at opdage, en slags morphologisk formskabende energifelt som giver naturlig stoffer en ekstra dimension.

Men jeg vil også gerne indrømme at de eneste stoffer jeg tager iøjeblikket er Ayahuasca og den fede ;)

Har ik taget hverken amf, ketogan, ekstacy eller fantasy i laaaaang tid..

Men ku godt være jeg sq prøve noget natur amf på et tidspunkt fra acacia det ville være fedt at lave et sådan ekstrakt tror jeg ;)

Mvh. Astral

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Right behind you...
Fanny skrev:

Citat:
Men jeg må indrømme at jeg også er stået lidt af på Xun´s kombo. Smager lidt af overdrivelse...

Det handler ikke om at overdrive, men når man 3 weekender i træk tager lsd og ghb, så bliver man en anelse resistent, og der skal mere til, men jo, det var da nok også det vildeste jeg har prøvet.

Har dog også en lækker kombo :

100 mg mdma
100 mg ketamin
300 mg kola

Og så bland de tre... det giver et ret vildt sus...

Titel:
In our memories
Brugeravatar

xun skrev:
Fanny skrev:

Citat:

Det handler ikke om at overdrive, men når man 3 weekender i træk tager lsd og ghb, så bliver man en anelse resistent, og der skal mere til, men jo, det var da nok også det vildeste jeg har prøvet.

Har dog også en lækker kombo :

100 mg mdma
100 mg ketamin
300 mg kola

Og så bland de tre... det giver et ret vildt sus...

Hehe tag dig ikke af deres kommentare ;)

Mange af dem er selv de helt vilde lamfightere, jeg synes din kombo er stærkt gået... Bare man ikke gør det til en vane... Jeg ved jo godt at man får en lille klump i halsen når man opdager at der er støre lamfightere end en selv, men det ræs er jeg nu personligt selv stået af, nu tager jeg måske nogen ret så store doser, men med knap så nymodens desginer drugs, jeg er meget mere til det naturlige nu...

Jeg kan forestille mig at du tog alle tre ting samtidig, således at når kolaen er på vej ned, så begynder MDMA´en at summe....

Bare man ikke tager kolaen på peaket, så det får MDMA´en til at dale, jeg tror faktisk at Kola vil være ret godt efter kix/MDMA eftersom Kola jo virker som SNDRI dvs. også som en serotonin re-uptagnings hæmmer og derfor måske nedsætter de eventuelle side-effects fra MDMA´en

Det er ihvertfald det tror, ret mig endelig hvis jeg tager fejl ;).

Jeg vil ihvertfald være mere tryg ved lidt kola end "lykkepiller" egentligt t dårligt navn, når folk begår selvmord på de såkaldte lykkepiller, bliver pille-fede, mister sexlysten og forstyret REM søvn, LOL....

Damn, lad os holde os til de gode gamledags ting, dem ved vi at de virker

Mvh. Astral

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Jeg bryder mig ikke rigtig om det her topic, nogle af kombo'erne kan kun udføres med fare for skader på serotonin-receptorerne, andre er derimod med betydelig risiko for respirationsstop. Hvis folk så i det mindste kunne finde ud af klistre nogle fede advarselsmærkater på, men det ser ikke ud til at være "IN." Helt ærlig, det her er et HR-forum, og selvfølgelig har mange af os taget nogle stupide kombo'er, men er det virkelig noget at reklamere for?

Jeg er forresten enig i det du siger, om at vi skal vende tilbage til de gamle lægemidler, Astral. Heroin is for headache, som jeg altid siger ;)

Mvh. Psyko

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Astral skrev:

Citat:
Jeg kan forestille mig at du tog alle tre ting samtidig, således at når kolaen er på vej ned, så begynder MDMA´en at summe....

Lige præcis... Først lammer ketaminen og man begynder at opfatte ting anderledes, så kommer kolaen og man starter med at flyve. Og når de to ting er godt på plads og man har det rart, skyder mdma'en hårdt ind... Lækker kombo

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Psyko skrev:

Citat:
nogle af kombo'erne kan kun udføres med fare for skader på serotonin-receptorerne, andre er derimod med betydelig risiko for respirationsstop.

Alle herinde ved at det er farligt at indtage euforiserende stoffer, og at mixe og lege med dem er endnu farligere. Jeg opfordrer på ingen måde andre til at gøre det samme, for der er en utrolig foreskel på personer.

Men at dele oplevelser er vel en stor del af dette forum ?!?

Titel:
In our memories

xun skrev:
Psyko skrev:

Citat:
nogle af kombo'erne kan kun udføres med fare for skader på serotonin-receptorerne, andre er derimod med betydelig risiko for respirationsstop.

Alle herinde ved at det er farligt at indtage euforiserende stoffer, og at mixe og lege med dem er endnu farligere. Jeg opfordrer på ingen måde andre til at gøre det samme, for der er en utrolig foreskel på personer.

Men at dele oplevelser er vel en stor del af dette forum ?!?

Jeg har ikke noget indgående kendskab til ALLE brugerne på psychedelia, men jeg ved at der af og til kommer nogle idioter forbi, der ikke ved noget somhelst om stoffer, og derfor ledt kan forledes til at tro de nævnte kombo'er er "ok."

Efter min mening opfordrer du til at afprøve kombo'erne, når du undlader advarslerne og samtidig skriver ting som "lækker kombo" og "giver et godt sus" - men det er måske kun i mit twistede sind, det lyder som en opfordring?

Del gerne ud af oplevelserne, men husk advarslerne!

-Psyko

Senest rettet af Psyko 30 mar 2005 18:42, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Kan godt se at hvis man ikke har taget mere end 3 klasse, kan man godt være så dum at tro at man kan klare alt, men enhver der har prøvet stoffer, og som ikke ved meget om det, vil kigge på den kombo, og ikke engang vide hvad halvdelen er. Og højest sanssyneligt også være bange for at prøve halvdelen af tingene, men ok

DON'T DO KOMBO - it's very dangerous, u WILL die !! :twisted:

Titel:
Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Hmm... så er ayahuasca jo heller ikke noget anbefalelsesværdigt, da bryggen jo som bekendt er en kombination af to slags urter.
-Og alkohol bør frarådes at blandes med nikotin!
-for slet ikke at tale om, at man bør afholde sig fra at putte sukker i kaffen, da begge dele kan føre til øget puls!

Nej, selvfølgelig skal denne tråd ikke være en reklame for alskens mærkelige komboer, specielt ikke, hvis nogen "overdriver" beskrivelsen fordi *host* *hostminpikerstørreendjereshost* *hosthost*.

Men vi har ret til at dele vores erfaringer. Det er det, vi har denne side til.

Hilsen Fanny

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

IF YOU DO ONE OF THESE COMBOS YOU ARE MORE LIKELY TO KILL YOUR BROTHER!

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
Medlem

Citat:
Efter min mening opfordrer du til at afprøve kombo'erne, når du undlader advarslerne og samtidig skriver ting som "lækker kombo" og "giver et godt sus" - men det er måske kun i mit twistede sind, at lyder som en opfordring?

Hvad havde du regnet med Psyko? At folk ville blive mindre interesseret i at prøve en kombo, hvis man skrev advarsler til sidst i beskrivelsen? Eller at folk stadig ville prøve kombo'er, men det i så fald er mere legitimt, fordi de er blevet advaret først? Jeg fatter ikke helt, hvor du vil hen.

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Anjin-san skrev:
Citat:
Efter min mening opfordrer du til at afprøve kombo'erne, når du undlader advarslerne og samtidig skriver ting som "lækker kombo" og "giver et godt sus" - men det er måske kun i mit twistede sind, at lyder som en opfordring?

Hvad havde du regnet med Psyko? At folk ville blive mindre interesseret i at prøve en kombo, hvis man skrev advarsler til sidst i beskrivelsen? Eller at folk stadig ville prøve kombo'er, men det i så fald er mere legitimt, fordi de er blevet advaret først? Jeg fatter ikke helt, hvor du vil hen.

Der vil altid være fatsvage colaaber der får lidt for mange idéer lidt for tidligt. At der i det mindste bliver advaret, så har vi gjort vores arbejde... eller lukker/sletter det her emne.

Jeg er enig med Psyko.

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: I mulmehulen
Det er vel folks eget ansvar om de vil udsaette sig selv for farlige kombinationer. Nu er der givet advarsler og der snakkes tit her paa siden om hvor farligt det er at tage for meget og blah blah blah. Hvis folk stadig spiller macho og det gaar galt og de doer eller whatever, saa maa det gaa galt for dem, jeg ser ingen grund til at lukke noget som helst.

Til topic vil jeg sige at mine "vildeste og mest extreme" trips maa have vaeret paa hoejdosis svampe, uden noget andet. Komboer har vaeret sjove ja, men intet til sammenligning med det svampene indtil har vist mig. Om man saa kan bruge saadant et pretentioest sprog ;).

Titel:
In our memories

Anjin-san skrev:
Citat:

Jeg ved ikke hvorvidt advarsler virker eller ej, men så ved folk i det mindste at de er ude på tynd is, hvis de forsøger sig. Man kan jo ikke være sikker på alle ved at kombinationen MDMA+stimulans kan være skadelig (bare se på antallet af spørgsmål omkring redosering af MDMA, indtagelse af speed efter MDMA osv.) I sidste ende er det folks eget valg hvad de gør, men de skal vide hvilke farer de udsætter sig selv for.

Jeg har selv skrevet en lidt kontroversiel post engang om en GHB+opium og jeg var meget omhyggelig med advarslerne.

Mvh. Psyko

Titel:
In our memories
Brugeravatar

xun skrev:
Min vildeste kombo var nok:

LSD (8 shiva-mærker) + 3g svampe + San pedro (kan ikk huske dosen) + 1g amfetamin + 1 kix + ½g kola + 5 hætter ghb...

Og SÅ i amager bio... :)

Vedmindre du af en eller anden fysisk grund kræver meget store doser vil jeg gerne se dig stå op og ikke alene danse på den kombo!

Skulle det alligevel være tilfældet, at du rent faktisk HAR taget denne kombo med i byen, hvordan kan du legimitere, at være omkring andre mennesker, som ikke ved, at du er på den extreme mængde, da alle også dig kan risikere at få en dårlig reaktion på de mængder!

Jeg har sgu set folk gøre mærkelige ting på mindre.

Jeg ser intet galt i at afprøve høje doser, men det bør IMO gøres på steder hvor man ikke udsætter andre for en selv!!!

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Chill DR-D ;)

Tag lige og slip crack-piben og tag et hiv af fredspiben (stoppet med hash, opium og DMT ;)

Der er sq forskel på folk, nogen kan klare helt ekstreme doser uden problemer, lad os lige være påmærksom på at alle er forskellige og reagere forskelligt, derfor vil jeg sige at folk skal lære deres egne grænser at kende, ved at starte med mindst mulige doser og arbejde sig opad i det tempo som passer dem.

Xun han er en SERIØS og SEJ LAMEFIGHTER og i andre er nogen pussies som brokker jer over det, fordi han er sejere end jer ;)

No offence, i andre er os seje, det slet ik det.... Men lad nu den sejeste være den sejeste

DR-D du tog da også din kombo sammen med andre ik!? Som potentionelt kunne have gjort at de kunne få et traume for livet ved at se dig danse rundt nøgen på bordet (Hehe, jeg joker bare... Prøver bare at vise det absurde i hele problemstilliingen)

Manden var i byen og feste igennem, manden var på stoffer, so what?

Hans hjerne kan vel bare klare at blive ristet mere end andre...

En god blæser er vel ikke i vejen hvis man har den slags lyster

Personligt er jeg som sagt sprunget fra hele det ræs der og arbejder nu primært med naturens egne skabninger og ikke alt for meget MAD-scientist !! Crazy Researched Smart-drug high tech fuel som virker i flere dage osv. :P

Forstå min pointe, tag det ikke for andet end sjov...

Sjove påske løjer fra Astral

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Er man sej fordi man fylder sig selv med ekstreme mængder af narko og evt. blander det hele sammen? Jeg vil nærmere kalde det uansvarlighed end sejhed.

Hvis man tager psykedeliske stoffer udelukkende fordi man synes det er sejt, bør man stoppe med det samme.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 65 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]