Nu har jeg efterhånden læst ret mange indlæg her på siden, og jeg er af den opfattelse at mange af dem burde samles til bøger, da der virkelig er nogle SuperGeniale udtalelser og tanker svævende frit... Der er mange mennesker der kunne have godt af at læse dem, og få rettet op på mange af deres fordomme om folk der bruger stoffer... Og så er det rart at se hvor mange der bare har gjordt sig tanker om diverse emner i en tid hvor det af en del folk næsten opfattes som kætteri at tænke på andre ting end mode og hitlister. Så'n er det self ikke overalt, men jeg synes ofte jeg render i folk der bare stirrer forundret på, hvis ytrer en tanke der har med politik, spiritualitet eller videnskab at gøre...
Mht bogen/bøgerne har jeg ikke lige nogen umiddelbar plan for hvordan, hvorledes, hvor og hvornår de skulle sættes sammen, eller skrives, men der er så mange fede tanker herinde, at det næsten ville synd at begrænse dem til os der er her... Alle kan jo sagtens hoppe ind uden at melde sig til, men jeg tror at mange hurtigt ville få den opfattelse at Psychedelia.dk er 'ulovlig', og ville være bange for at blive 'sporet'
Jeg håber ikke det er tilfældet, for så ser det sort ud for mennekseheden...