Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 maj 2025 14:05

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: Nowhere land
Har lige brugt rigtig lang tid på at hente denne film som torrent, for efter at have set den, at finde ud af at man bare kan se den på deres hjemmeside http://www.liquidcrystalvision.com/ Den er godt nok ikke i særlig god kvalitet på deres side, men tror godt man kan holde ud at se den.

Filmen er en dukumentar som hander om den psychedeliske kultur (eller noget i den retning) og er et sammenklip af en masse interwievs med en masse kendte personer indenfor denne kultur, bl.a. Simon Posford / Raja Ram, Alex Grey og mange flere.
Mener filmen er blevet nævt før her på siden, men tror ikke der er blevet skrevet at den kan ses online før..

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Laniakea Supercluster & The Surrounding Area
du har ik tilfældigvis link til den torrent?

Titel:
Medlem

Du får den lige over pm. Men den er heller ikke i særlig god kvalitet desværre. Det er lige før du er bedre tjent med den på deres side.
Du får lige et screenshot af den så du selv kan bedømme..
Billede
Som du kan se har den nogle ret underlig popertioner (480 bred og 576 høj) men er stadigvæk nok lidt bedre end den på deres side da den ikke er lige så komprimeret.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
hvad med at sende manden en PM istedet for at fylde et emne med "jeg vil" ?

-slettet-

Titel:
Medlem

Okay, fair nok... Men så vil jeg da lige gen-sende tippet omkring Media Player Classic, da det tilsyneladende også skulle fjernes :P
Hvis nogen ikke kender den, så kan det findes her
http://sourceforge.net/project/showfile ... e_id=84358
Man kan let ændre proportionerne med dette program...

Titel:
Medlem

Hvis jeg nu skriver at den kan hentes på the pirate bay, håber jeg ikke jeg fornærmer nogen. Og samtidig må de fleste vel kunne finde den, ellers så send en pm. Kan huske der før var nogen som blev sure over at folk linkede til den slags.

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: I mulmehulen
Den koster heller ikke alverdens inde paa http://www.psyshop.com

Jeg koeber den nok ogsaa selv naeste gang jeg handler derindefra, jeg synes nu den er de penge vaerd.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Timekiller, tro mig: hvis der er noget, som antipiratgruppen gerne vil, så er det at få ram på piratgruppens hjemmeside, hvor man lystigt linker til alverdens PB torrents på forummet.

Årsagen til, at de ikke kan gøre noget ved forum links er, at der er intet galt med at lænke til andre, der udbyder ophavsretsbeskyttet materiale... sålænge man ikke selv udbyder det.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Langeskov
Jeg tror nu at APG udeærket kender pirate bay..

Ellers har de da godt nok sovet det sidste laaange stykke tid...

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Verden
Selvfølgelig kender de til det. Det RedZen prøver at sige er at de ikke kan gøre en skid ved det pga. svensk lovgivning.

Se evt. dette link.

Titel:
Medlem

RedZenTerrorist skrev:
Timekiller, tro mig: hvis der er noget, som antipiratgruppen gerne vil, så er det at få ram på piratgruppens hjemmeside, hvor man lystigt linker til alverdens PB torrents på forummet.

Årsagen til, at de ikke kan gøre noget ved forum links er, at der er intet galt med at lænke til andre, der udbyder ophavsretsbeskyttet materiale... sålænge man ikke selv udbyder det.

Jeg er nu meget sikker på det er ulovligt at linke til andre som bryder ophavsretsloven, ihvertfald i Danmark.
Men det er nu ikke derofor jeg ikke ville linke her i tråden, men fordi der før har været nogen som blev sure over at folk linkede til den slags sider.. Men hvis der ikke er nogen som har noget imod at jeg smider et link(?) vil jeg da gerne gøre det..

Senest rettet af NowhereMan 05 apr 2005 09:48, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Verden
Læs nu ffs hvad der bliver skrevet, det er IKKE ulovligt at henvise til filer i sverige. thePirateBay.org er baseret i sverige, ergo kender APG, RIAA osv. til dem, jvf. det brev jeg linkede til, de kan bare ikke gøre en hujende fucking skid ved det.

Ka du forstå?

Titel:
Medlem

log skrev:
Læs nu ffs hvad der bliver skrevet, det er IKKE ulovligt at henvise til filer i sverige. thePirateBay.org er baseret i sverige, ergo kender APG, RIAA osv. til dem, jvf. det brev jeg linkede til, de kan bare ikke gøre en hujende fucking skid ved det.

Ka du forstå?

Nej men nu er vi jo Danmark hvor det så vidt jeg ved er ulovligt!

Faktisk havde jeg ikke læst dit inlæg før jeg svarede på RedZenTerrorists indlæg, da jeg sider i skolen og blev afbrudt mens jeg skrev indlæget, så du nåede at svare før jeg gjorde..

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Citat:
Nej men nu er vi jo Danmark hvor det så vidt jeg ved er ulovligt!
Well, det er lige det som jeg siger, det nok ikke er. Som indikator henviser jeg til, at piratgruppen hele tiden gør det på deres eget forum - det kan du hurtigt verificere, hvis du vil. Og at, hvis det nu engang var noget, som APG kunne buste PG på, så havde APG nok fået ståpik og gjort det. Især nu efter den vistnok fjerde hacking af APGs hjemmeside... mnæhæ...

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
TimeKiller skrev:
Som du kan se har den nogle ret underlig popertioner (480 bred og 576 høj) men er stadigvæk nok lidt bedre end den på deres side da den ikke er lige så komprimeret.

480 x 576 er standard interlaced SVCD PAL format... Du skal sådan set bare bruge en player der kan finde ud af at resize til 4:3 proportionerne.
MPC mener jeg kan finde ud af det..?

Titel:
Medlem

Dextrose skrev:
480 x 576 er standard interlaced SVCD PAL format... Du skal sådan set bare bruge en player der kan finde ud af at resize til 4:3 proportionerne.
MPC mener jeg kan finde ud af det..?

Ja det kan den, fandt jeg da ud af.. Brugte mit grafikkort sofware til at zoome med da jag så den sidst, men det blev ikke det helt rigtige format..
Så vis der er nogen som får den hentet, så tag og brug MP Classic som HardcoreWizard linker til.
---------
RedZenTerrorist, det kan da være jeg tager fejl, men synes nu helt bestemt jeg har hørt om nogen som fik en bøde for at linke til en ulovlig side.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]