Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 maj 2025 07:53

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Jeg vil gerne høre folks erfaringer (gode eller dårlige)
Mvh. Astral

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Jeg har gode erfaringer med at bestille kava kava fra hawaii. Overraskende hurtig levering.

Men dit spørgsmål er måske lidt bredt..

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Periferien af Århus
cd'er med en max værdi på 10usd kan man også fint bestille :P uden der ryger told på :)

men næppe det du hentydedetil

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Right behind you...
Jeg har dårlig erfaring med at bestille forskellige ting. Tolden napper sgu altid mit shit... :(
Bestilte sidst en meget lille mængde ephedrin, og selv det stejlede de over...

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Helt generelt kan man vel sige at pakker fra lande uden for EU (som f.eks USA) generelt bliver testet oftere end pakker fra EU.

-Psyko

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Periferien af Århus
men det skal så siges at jeg engang dummede mig og bestilte pseudoefedrin piller fra canada.. som blev åbnet i tolden.

men til alt mit held sendte de så meget ragelse med i pakken at tolderne ikke så dåsen med pseudoefedrin :)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus C.
TJiLLe skrev:
men det skal så siges at jeg engang dummede mig og bestilte pseudoefedrin piller fra canada.. som blev åbnet i tolden.

men til alt mit held sendte de så meget ragelse med i pakken at tolderne ikke så dåsen med pseudoefedrin :)

Okay Tjille, der var du sgu heldig. Det var nok en tolder, der ikke rigtid gad noget den dag.

TOPIC: Generelt har jeg fået mange toldbelægninger, breve fra lægemiddelstyrelsen, og andre irriterende breve fra myndigheder, når jeg har fået noget sendt fra USA (bøger, melatonin, fødselsdagsgaver m.m.).

Dog: Med mindre det er store mængder hård narko, men derimod anden form for medicin eller kosttilskud (som eksempelvis melatonin), så har man valget mellem at få det destrueret, eller man kan få det returneret mod at betale forsendelse, og så kan man som regel også få sine penge igen, hvis det er en ordentlig internetshop.
Hvis det bare er et spørgsmål om toldbelagte varer (som bøger), så får man valget at betale toldafgiften (+moms + opkrævningsgebyr + moms af opkrævningsgebyr !! :? :roll: ), eller igen at få det sendt tilbage til oprindelsesstedet for egen regning.

Jeg ved dog, at der sagtens kan smutte pakker forbi, så man kan jo altid gamble. Jeg ved til gengæld ikke hvor stor kontrollen er, men jeg plejer selv at være uheldig, så jeg handler næsten aldrig i USA mere.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Jeg har dårlige erfaringer med bestillinger fra USA - primært pga. told/moms der bliver lagt oven i.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]