Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jun 2025 12:51

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Right behind you...
Citat:
13. april 2005 kl. 06:59

Misbrugskonsulent dømt som narkohaj
Af Niels Gandrup
tlf. 7211 4203 - nga@jv.dk
Den 30-årige misbrugskonsulent Kim Reinholdt Rasmussen, Kolding, udnyttede på kynisk vis sin stilling som narkokonsulent. I stedet for at rådgive og sørge for, at byens narkomaner forblev på afvænning, opsøgte han narkomanerne på deres bopæl og solgte dem hård narkotika i form af amfetamin og heroin.
Og sammen med sin makker, Thomas Dahlgaard Olsen fra Fredericia, gik han yderst hårdt til værks, når narkogæld skulle inddrives. Flere af byens narkomaner blev således truet på livet af de to gorillaer.

I går ved retten i Kolding blev mændene hver idømt et år og seks måneders fængsel for handel med narkotika og alvorlige trusler. De havde nægtet sig skyldige, men modtog dommene.De blev fundet skyldige i at have solgt amfetamin og heroin til især to narkomaner i Kolding, der så skulle sælge narkoen videre. De fik hver seks måneders fængsel for videresalg.

De to narkomaner var rædselsslagne for misbrugskonsulenten og hans kammerat, der truede med at ekspedere dem på intensivafdelingen og klippe fingrene af dem, såfremt deres narkogæld ikke blev afregnet her og nu.

Læs mere i JydskeVestkysten/avisen.jv.dk onsdag

Jeg kan ikke finde ord....

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I lærkens land
han burde få mere end 1½års fængsel!
syntes det burde straffes hårdere når han har "misbrugt" sin stilling som misbrugskonsulent på den måde.

Titel:
Medlem

jeg holder med bassemand. han er jo en figur der i samfundet er der for at støtte og hjælpe folk ud af et misbrug. at han så vender det til at deale, det er sgu for langt ude.
også den måde han gør det på. dealere bør være venlige og rare så man har lyst til at komme tilbage. jeg gad i hvert fald aldrig købe noget hos een der var et svin og jeg har heller aldrig gjort det.

Gorillaer som de to burde ikke være en del af det sociale system. spær dem inde, de duer ikke.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Fyn
funk_of_the_punk skrev:
dealere bør være venlige og rare så man har lyst til at komme tilbage. jeg gad i hvert fald aldrig købe noget hos een der var et svin og jeg har heller aldrig gjort det.

True

og så folk som virkelig har brug for at komme ud af ders misbrug. Det hjælper da ingenting at han så begynder at deale til dem i smug. Aldrig i livet.
det bare min mening

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Jeg synes, han er sej! Totalt god stil at snyde pøblen på den måde!

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I lærkens land
ja Psyko.. hvorfor fik man ikke selv den ide at blive misbrugskonsulent og deale fra sin praksis? :D

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
han var nok bare træt af at betale skat :lol:
Jeg horstår ham udemærket.. undtagen det der med pokerfjæs og ninjahår.. Den kan jeg ik liiii

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]