Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 maj 2025 23:18

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

hej

tog 20 mg 2c-b her i mandags efter at ha taget amf fredag og en smule lørdag aften.. dagen efter trippet ku jeg mærke mit hjerte bankede alt for hurtigt iforhold til hvad det plejer, og ik altid i en bestemt rytme.. Tog til lægen om onsdagen, og fik målt et blodtryk på omkring 100.. han sagde bare at jeg sku vente nogle dage og se om det gik væk og at det ik var livstruende endnu..udover det sku jeg selvfølgelig høre på alt hans crap omkring stoffer og at han kun eksperimenterede med alkohol og det var det bedste...

Er der andre der har oplevet det samme, og hvor lang tid gik der før det forsvandt igen eller blev mindre ? Synes bare det er ret underligt mit hjerte slår så hurtigt selv når jeg ligger ned og slapper af, og når det er 5 dage siden jeg tog stoffet.. så det er jo ude af min krop..

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Jeg er meget mere opmærksom på min krop efter et trip, fordi at jeg er på udkig efter forandringer. Og når man er i den sindstilstand, er det meget let lægge mærke til en ting for første gang, og så konkludere at det slet ikke var der før trippet - når i virkeligheden dette bare er første gang, man kigger efter.

Noget andet er, at min kæreste kunne lægge sit hoved på mit bryst, og mærke hvordan jeg følte om det jeg forklarede, ud fra mit hjerteslag - og hjerteslaget er næsten aldrig helt rytmisk, det forandrer sig efter sindstilstand, nogle gange ret pludseligt. Helt sikkert er, at et af de sikreste måder at forstyrre det på er en følelse af angst over, om kroppen nu er blevet fucked af stoffer. ;) Frygt er nok den følelse, der påvirker hjerterytmen mest.

Jeg siger ikke, at dette er hvad du har; bare, at du skal tage det i betragtning. Personligt har jeg ikke prøvet det du siger.

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
Bare slap af, få sovet igennem, spis sundt (meget grønt) og sørg for at få dyrket noget motion. Så skal det sgu nok gå over. Bare tag det med ro.

Husk også at lægge amfetaminer og diverse andre rusmidler væk, når du skal trippe psykedelika. De kan nemlig også spille en stor rolle hvad angår trippet, og hvordan du har det de efterfølgende dage.

Der findes ikke noget bedre end at tage et rent psykedelisk trip, når man føler sig frisk, udhvilet og i god form. Så bliver det en unik oplevelse.

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Midtjylland
Troede der skulle 70 mg. 2c-b til et trip.

Men, ja, bare tag det roligt, det skal nok forsvinde igen! Ellers må du jo opsøge lægen igen, eller forsøge dig med små doser diazepam for at sørge for at falde ordentligt til ro.

Titel:
Junior medlem

mange tak for svarene. vil prøve at gøre som i har skrevet, og håbe på det forsvinder efter noget tid

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]