Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 23:39

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 46 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: danmark
mange tak for forklaringen astral,, hvor meget vand skulle man bruge?? det fik jeg ikk helt fat i? jeg har stor respect for ånderne og deres verden.. og har det godt med mig selv så jeg føler mig klar til sådan en tur.. jeg har ædt svampe en 10 .12 gange og frimærker en enkelt gang og har kun haft gode oplevelser

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: spatielt promiskuøs
Citat:
chakruna og psychotria viridis er forskellige!!!!

Chacruna=viridis

var det en slåfejl?

Eller hvad mener du da Chacruna er?

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

til Infected Cope

jeg har rimelig affaring med det. er ikk prof men har været i en anden verden og kan godt styre det.. men jeg vil gerne prøve noget andet end svampe. og syntetiske stoffer er ikke mig.. vil gerne smage naturens kræfter og tager det med nogen jeg stoler på.. mvh HALLUCINOGEN

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
acidDreamer skrev:
Citat:
chakruna og psychotria viridis er forskellige!!!!

Chacruna=viridis

var det en slåfejl?

Eller hvad mener du da Chacruna er?

Det var en latterlig fejl... Har ikke sovet de ordentlig de sidste par dage

Har prøvet en del forskellige slags dmt ad-mixtures, så burde nok kende til forskellen!

Men blev sky forviret da Cope sir at der er 5-meo-dmt i viridis!

skynder mig at rette det, det er to forskellige navne for den samme plante

Jeg tænkte på en helt anden plante...

Fejl rettet

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
HALLUCINOGEN skrev:
mange tak for forklaringen astral,, hvor meget vand skulle man bruge?? det fik jeg ikk helt fat i? jeg har stor respect for ånderne og deres verden.. og har det godt med mig selv så jeg føler mig klar til sådan en tur.. jeg har ædt svampe en 10 .12 gange og frimærker en enkelt gang og har kun haft gode oplevelser

Du skal bruge vand nok til at dække dine planter....

Det er ikke nødvendigt at hælde mega meget vand i...

Hvis det er Viridis du bruger:
Et godt bud vil være et sted imellem 2-4 litter alt efter hvor mange portioner du koger sammen

Vand fra vandhanen kan bruges, men jeg vil anbefale dig at bruge kildevand fra Lima, du kan køre 1,5 litter ca. for omkring 12 kroner tror jeg det er...

Du kan bruge forskellige slags syre, til at trække alkaloiderne ud af planterne

Gode bud at starte på er

Ascorbinsyre

Eddikke

Citronsaft

Æblesaft
Appelsinsaft
Grapesaft

Sidsnævnte er ikke så stærke men giver en rigtig lækker smag
Men skal dog nok minimum kombineres med citronsaft

Har engang lavet en blanding imellem Æblesaft, appelsinsaft, grapesaft og eddikke og den var god, samtidigt med at den smagte godt...

Var ikke bange for at kom for meget i, heller lidt for meget end for lidt

Derimod hvis du bruger stærkere syre, som saltsyre og fosforsyre (meget farligt, skal være fortyndet og til spiselig brug, findes i små mængder i kola f.eks.)

Så må du kun bruge få dråber....

Start hellere med de lidt mildere syre, indtil du har fået mere erfaring og viden...

Mvh Astral

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
*HALLUCINOGEN* spørger bare for at vide om du er noob på psychedelika området. Men jeg tror dig da, hvis du siger du er klar til det..

Jeg havde selv kun erfaring med MG frø (LSA) før jeg gik direkte over til ayahausca.. det var noget af et chok af opleve hallucinationer.. og så var det endda kun et moderat trip..

Medlem

kentekent skrev:
Citat:
Jeg ser lige nu på de forskellige Ayahuasca planter på ethno

Vil gerne hjælpe dig, men vil du ik nok undlade at nævne din forhandler næste gang!

Cope> Så så slap lige lidt af. En hurtig søgning på forummet giver 81 hits på ordet "ethno"
Der er sågar hele topics med navne som:
"ethnoplanet's ololiuhqui"
"kratom resin fra ethno..."
"Kanna fra ethno..."
Og som det afgørende punch: http://www.psychedelia.dk/forum/viewto ... ight=ethno - første linje

En tilsvarende søgning, dog kun en måned bagud..
11 hits, og jeg kan udfra titlen se at flere topics der direkte handler om et produkt fra Ethno

Så helt ærlig, snup en chillpill' og lad være med at gå så meget op i det når Ethno(planet) bliver nævnt så ofte her på boardet, også af dig selv (ikke så ofte godt nok)

Puha, jeg må have alt for meget fritid

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

ja og alt for lidt i omløb..

kan du ikke selv se logikken i at forhandlerens navn ikke bliver nævnt herinde?
hvis ikke så PM mig for jeg synes faktisk det er lidt som at skide på os der gerne vil holde forretningen åben uden alt for meget medie omtale osv..

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Ole skrev:

Cope> Så så slap lige lidt af. En hurtig søgning på forummet giver 81 hits på ordet "ethno"
Der er sågar hele topics med navne som:
"ethnoplanet's ololiuhqui"
"kratom resin fra ethno..."
"Kanna fra ethno..."
Og som det afgørende punch: http://www.psychedelia.dk/forum/viewto ... ight=ethno - første linje

Det retfærdiggør det stadig ikke fordi andre gør det.

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

gaia noget griner billede du har der... hehe

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

[til astral] okay jeg bruger Chackruna og Yage.. det er lige pt hva jeg kan få fat i.. men altså jeg koger det i feks vand apelsinsaft og edike.. når det er færdigt skal jeg så drikke væsken eller skal bladene osse spises.. undskyld jeg spøger så meget men vil gerne gøre det rigtig første gang. jeg er lidt ny inden for det med at brygge dejlige drikke sammen.. jeg er rigtig glad for du gider at hjælpe mig med det her,, fordi ellers havde jeg virkelig stået med håret i postkassen mvh HALLUCINOGEN

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

HALLUCINOGEN skrev:
okay jeg bruger Chackruna og Yage.. det er lige pt hva jeg kan få fat i..

good choise :wink:

Citat:
men altså jeg koger det i feks vand apelsinsaft og edike.. når det er færdigt skal jeg så drikke væsken eller skal bladene osse spises..

Nej bladene som bliver til noget klamt blævret stads sorterer du fra væske med en si..
Bledene har ''afleveret'' deres tryptaminer og andet godt i vandet og derfor er der ingen grund til at konsumere bladene også..
Men du skal først sortere når du har en god fornemmelse om at bladene har gjort deres arbejde og afleveret alt/det meste af det magiske indhold

Citat:
undskyld jeg spøger så meget men vil gerne gøre det rigtig første gang.

Ja for hvis det går galt første gang er det sjældent man har lyst til at prøve anden gang..

Cope

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

*til Infected Cope* okay mange tak for dit svar,, har lige et til spørgsmål hvor meget feks egdie og apelsinsaft skal jeg bruge til feks 2½liter vand og er det juice eller fra rigtige apelsiner.. og kan jeg få et fint resultat ved at koge det en gang på et par timer? ved svag varme mvh HALLUCINOGEN

Medlem

Gaia skrev:
Det retfærdiggør det stadig ikke fordi andre gør det.

Sandt, men det giver da et indtryk af at det er i orden så længe man ikke råber alt for højt med adresse og hjemmeside

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

''og jeg kørte bare over for rødt fordi de andre gjorde det..''

''de startede..''

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

HALLUCINOGEN skrev:
*til Infected Cope* okay mange tak for dit svar,, har lige et til spørgsmål hvor meget feks egdie og apelsinsaft skal jeg bruge til feks 2½liter vand og er det juice eller fra rigtige apelsiner.. og kan jeg få et fint resultat ved at koge det en gang på et par timer? ved svag varme mvh HALLUCINOGEN

Ediken kan jeg ikke hjælpe dig med da jeg kun bruger citron og appaelsin..
Men ja friskpræsset saft fra både appelsiner og citroner giver en god stærk smag, dog følger jeg ikke astral i at det kan smage fint nok, eller hvad han siger, for jeg synes sku det smager (....) hver gang, men appelsinen og citronen gør det sikkert bedre.. har aldrig smagt det uden..
Kan ikke svare dig på hvormaget af hver frugt du skal bruge da jeg ikke måler det, men bedømmer det med øjnene.. og så har jeg ALDRIG kogt det i 2½ liter vand..! højst 2/3 liter til én liter.. max en liter, men ok.. nu har jeg heller aldrig prøvet at koge til mere end to personer af gangen..

vil tro at 1½ glas blandet citron og appelsin saft er nok til 1 liter vand...?

/Cope

Titel: hej
Junior medlem
Brugeravatar

*til infected cope* 100pro mange takker for din hjælp vi er osse kun to regner jeg med der skal på rejse. så jeg tager bare en liter vand 2appelsiner og 2citruner. lad det koge et par timer på stille og rolig varme.. det skal nok blive vildt.. naturen er nr 1.. de der kiks og amf kan de godt beholde for dem selv.. jeg siger mange tak for din hjælp.. er blevet meget klogere.. det skal nok løkedes at få en ordenlig bryg.. men la mig lige høre din mening hvor meget af hver ting plejer du at bruge?? jeg har 50g af hver.. så jeg ikk bliver helt fucked, mere end du plejer at blive skulle helst vågne igen 8) hyg dig mvh HALLUCINOGEN

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg bruger 30 gram af både banisteriopsis caapi og psychotria viridis.
Men du kan nok godt nøjes med 20-25 gram af hver...
Og så tror jeg også at du skal bruge 3-4 timer istedet for 2 timer.. jo længere tid det ~simrer jo flere godter får du ud af urterne :wink:
husk at si bladene fra efter 2 timer, og sæt det resterende vand over varmen igen til du til sidst har det der svarer til 1-1½ glas fuld af hver bryg. Husk at brygge urterne hver for sig (viridis i én gryde) og (caapi i en anden) :wink:

Titel:
Medlem

infected: hvorfor bør man koge det hver for sig, jeg mener, det bliver jo alligevel blandet i maven....?

er det ikke lidt lissom at spise sovs og kartofler hver for sig? ( :lol: )

mvh
ob

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

tak for oplysningerne endnu en gang.. men virker det hvis man blander det sammen? for tror hurtigere det går galt hvis man skal stå og holde øje med 2 gryder.. ? mvh HALLUCINOGEN

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 46 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]