Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 23:32

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 46 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3
Forfatter besked
 Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Hvis du ikke kan finde ud af at holde styr på 2 gryder på et komfur syntes jeg du skulle holde dig fuldstændigt fra stoffer + biler og andet tungt materiel :D

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
hvis du ikke kan styre dem begge så er det fordi du har for travlt.. de skal jo som sagt bare stå og simre..
Grunden til at det er en god ide at brygge caapi'en og virids'en hver for sig er at det er bedst at drikke Caapi'en en halv time før du drikker viridisen..

Det skyldes alt det der med MAO hæmmere osv osv.. gider ikke til at skrive det igen, men alt i alt, så skal caapien bare ned ½ time før viridsen..

/Cope

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: danmark
det gør jeg så kan godt se ide'en i det så godt du forklarede hvordan det fungerede til ham der den lidt hadateret makker som har lavet det her emne.. jeg skal nok fortælle dig hvordan det gik når det er hygge

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: spatielt promiskuøs
Citat:
Grunden til at det er en god ide at brygge caapi'en og virids'en hver for sig er at det er bedst at drikke Caapi'en en halv time før du drikker viridisen..

Har ingen praktisk erfaring med det, men det skulle eftersigende ikke gøre den store forskel om man drikker det hver for sig eller på samme tid - det eneste der kan være er at man skal bruge lidt mere DMT, hvis noget af det når at blive optaget inden maoi-en begynder at virke.

Se bl.a.:

http://forums.ayahuasca.com/phpbb/viewtopic.php?t=750&postdays=0&postorder=asc&start=15

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Citat:
Har ingen praktisk erfaring med det, men det skulle eftersigende ikke gøre den store forskel om man drikker det hver for sig eller på samme tid - det eneste der kan være er at man skal bruge lidt mere DMT, hvis noget af det når at blive optaget inden maoi-en begynder at virke.

Ja og så mister du en halv time af trippet :(
Synes trippet er langt nok efter min mening, men en halv time kortere, vil jeg slet ikke synes om!

Titel:
Medlem

Infected Cope>Nå! Jeg troede vi tog den PM, hvad vil du?
Hør nu her, det var ikke det jeg mente.
Jeg fandt det bare underligt at du lige præcis skulle vælge at påpege forhandler reglen overfor en nyere bruger, når der har været god mulighed for at gøre det med ældre brugere inden for kort tid, det er alt.

Og jo, jeg kan godt se logikken i at holde det hemmeligt, men igen vil jeg henvise til at det bliver nævnt ofte.. Og nej det er ikke nogen undskyldning for at gøre det. Men når nu "forkortelsen" bliver brugt så ofte, giver det et indtryk af at forkortelsen er i orden. Sådan virker det i hvert fald på mig

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 46 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]