Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jun 2025 14:05

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Right behind you...
Citat:
Anholdt for udbrændt jointskod

Flere personer blev i dag anholdt på Christiania for mindre forseelser som eksempelvis et udbrændt jointskod

Af Rune Melchior Sjørvad - 17:10 - 3. maj. 2005

Politiet fortsætter efter alt at dømme deres nul-tolerance-taktik på Christiania.

Igen i dag blev det til mange anholdelser i Fristaden. LocalEyes beretter, at flere blev anholdt for mindre forseelser, såsom et udbrændt jointskod og for ikke at have gyldig ID.

Eksempelvis fandt politiet et udbrændt jointskod på jorden ved en mand, der efterfølgende blev anholdt og ført i håndjern ud af Christiania.

Inden dagen er ovre vil politiet have anholdt omkring 30 personer, vurderer LocalEyes.

Kilde: http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=291960

SÅ SLAP DOG AF !!!!!!! :evil: :evil: :evil:

Titel:
Kaospilot

Geografisk sted: (Inaktiv)
Det er sgu tragisk. Hvad var det helt præcist de gerne ville opnå med deres nultolerance?

Det er også ærgerligt at se på hvordan de pansere "argumenterer". Jeg væmmes.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: københavn
Jeg har svært ved at forstå man kan være sådan et svin, og den slags situationer er jo skyld i at man generelt mister al respekt for ordensmagten.. og i enden kun ønsker dem en smertefuld død og en tur i helvede, så de kan lære at lade være med at ødelægge det for andre fredelige mennesker.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
selvom Dank garanteret hakker mig for det, er det IMO ikke panserne vi bør rette vreden imod, men dem der sidder på den nultolerance politik.

FUCK DIG FOGH :D

Titel:
Medlem

Og måske også panserne.. Det kan godt være der er en lov, men det at håndhæve den så sindssygt hårdt kræver jo også at man er lidt af et røvhul.

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

Ja jeg stemmer for vi peger fingre af både lovgiverne og politiet.

Jeg tror ikke på at verden kan fungere uden politi, men hold kæft hvor jeg hader dem alle sammen... en for en ville jeg gerne klappe dem nogen.
Ingen tvivl om det.

Selvfølgelig er det ikke alle politi mænd der er nogle svin men jeg må så sige jeg har et par fordomme der. Jeg vil aldrig bare stå og snakke med en betjent, for jeg ved at han vil gøre alt for at knalde mig i et eller andet.

Det er hans job og han skal selvfølgelig opfylde sin arbejds pligter, men ikke desto mindre hader jeg ham (ham = alle betjente)

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
Junior medlem

TOTALT sygeligt at en mand ikke kan sidde stille og roligt og ryge en J, mens små teenagere render rundt på kokainbefængte diskoteker og drikker sig stive i sprit...Hvad fanden sker der... :x

Hvorfor helvede favoriseres alkohol frem for hash....?

Me no like...or understand... :?:

peace out

Titel:
Medlem

Problemet er jo at landet ikke kan fungere uden regler, så vi har brug for politiet til en vis grad. Problemet er at love og regler ikke skal overholdes til punkt og prikke altid, de er blot en rettesnor! Hvorfor er vores politistyrker fyldt med magtgalde voldsmennesker?
Det er ikke kun på dette område problemet eksisterer, jeg læser jævnligt læserbreve fra folk der føler sig direkte provokerede og forulempede af politiet, når de stille og fredeligt går til f.eks. fodboldkamp i parken (familiefædre med børn, så det er ikke den gennemsnitlige ballademager).
Civil ulydighed må være vejen frem...

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Syntes det er svineri, eller mere latterligt :evil: Anholdt for et joint skod ? Det er for langt ude også rende rundt uden ID og blive anholdt :shock:

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
Hold jer til emnet.

@xun: Lad være med at poste alt muligt andet ligegyldigt pis herinde.

Læs regelsættet igennem én gang til, for jeg tror ikke helt du har fanget pointen:
http://www.psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?t=9859

xun's indlæg splittet til følgende topic:
http://www.psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?t=10485

Indlæg fra følgende brugere slettet:
xun, yeti, Placebo, HardcoreWizard, hamp.

Titel:
Psychedelia Gay Overlord

Geografisk sted: Biløen
Jugg skrev:
Ja jeg stemmer for vi peger fingre af både lovgiverne og politiet.

ja tak

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]