Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jun 2025 22:34

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 49 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
 Titel: Kærlighed
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Right behind you...
Hvad er kærlighed???
Nu sidder jeg selv i en situation, hvor jeg bliver nød til at stille mig selv en masse spørgsmål, om dette emne...

Hvad er kærlighed for jer?
Hvad betyder det at elske?
Hvad betyder næstekærlighed?
Er der kærlighed i et venskab?
Hvornår er et kys kærligt, eller venskabeligt?
Hvordan kan man mærke om det er kærlighed eller lidelighed der driver en?
Er kærlighed en sygdom?

:?: :?: :?:

Titel:
Medlem

Geografisk sted: The Falafel Heights
Check this out:
http://www.psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?t=3934&postdays=0&postorder=asc&start=0

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Ikke lige de dybeste indlæg...

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
xun du skriver imo lige lovligt mange indlæg om emner, der ikke har noget med psychedelia at gøre...

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I am everywhere
Ad Hoc aka. AoD skrev:
xun du skriver imo lige lovligt mange indlæg om emner, der ikke har noget med psychedelia at gøre...

Medmindre kærlighed er psychedelisk :wink:

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
Ad Hoc aka. AoD skrev:

Du har vist ikke oplevet LSD come down, kan jeg høre :P

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Some where in Dk
Xun: Synes du ikke de indlæg er dybe? Nu har jeg lige siddet og set hele topic´et igennem, og må da indrømme at det nok er det dybeste indlæg jeg har set til dags dato her på Psy... :|

Mhv ZachyOn

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Narko kan da have utrolig meget at gøre med kærlighed... :D

Kærlighed til narko... :lol:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
aliaarhus skrev:
Ad Hoc aka. AoD skrev:

Jeg er ked af at sige det, men så har du dårlige ører min ven :wink:

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Støj Ninja skrev:
Ad Hoc aka. AoD skrev:

Medmindre kærlighed er psychedelisk :wink:

Jeg er ked af at være den der desillusionerer dig, men kærlighed er noget der foregår mellem en mand og en kvinde, mellem to kvinder eller to mænd, eller mellem en mand og en beskidt kanyle!

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
eller mellem mig og min hund :P

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordsjælland/Hundested
Hmm... Jaaaa, drenge og piger, kærlighed kan gøre ondt, men også gøre godt... Tror at vi alle sammen har prøvet at miste en man troede, eller stadig tror, er den eneste ene... Kærlighed er vel nok en ligeså stor svaghed og styrke hos os mennesker, som håb er... Men kærlighed er jo et relativt begreb, som man selv opfatter på hver sin individuelle måde...

PS. drop nu med at mundhugges om kærlighed har med psychedelia at gøre, det minder næsten om valg, hvor medlemmer af forskellige partier, "kaster med mudder" efter hinanden... no offence boys :D

Mvh.

Kermit_dk

Titel:
Junior medlem

aliaarhus skrev:
Ad Hoc aka. AoD skrev:

Giver dig helt ret Aliaarhus.

prøvede f.eks LSD (fri-mærker) for første gang her i weekenden til Astrix på bryggen , og det var 100% første gange , og sidste gang jeg rør det lort ... tvivler overhovedt på om jeg "tør" prøve stoffer igen.
I bund og grund tror jeg bare at jeg blev skræmt over virkningen var så kræftig. , Men kunne ikke genkende mine egne venner , kunne ikke mærke nogle glæde..
Så da jeg endelig mødte en veninde jeg kunne kende (der havde jeg kigget 3-4 timer efter en som jeg kunne genkende) Tog jeg hende hårdt i hånden , og sagde "NU for du mig hjem her fra lige nu , og du giver ikke slip på min hånd"

Men for ikke at komme ud fra tråden , Så den dag idag , 3 dage efter har jeg svært ved at mærke kærlighed og glæde .. alt ting virker så fjernt og langt væk. ER dog blevet lidt mere normal i hovedt .. Men tvivler på jeg bliver helt normal igen. :cry: .. har stadigvæk svært ved at huske mange af mine venner , Men gætter på det kommer lidt efter lidt. :?

Titel:
Admin
Brugeravatar

Citat:
prøvede f.eks LSD (fri-mærker) for første gang her i weekenden til Astrix på bryggen , og det var 100% første gange , og sidste gang jeg rør det lort ... tvivler overhovedt på om jeg "tør" prøve stoffer igen.
I bund og grund tror jeg bare at jeg blev skræmt over virkningen var så kræftig. , Men kunne ikke genkende mine egne venner , kunne ikke mærke nogle glæde..
Så da jeg endelig mødte en veninde jeg kunne kende (der havde jeg kigget 3-4 timer efter en som jeg kunne genkende) Tog jeg hende hårdt i hånden , og sagde "NU for du mig hjem her fra lige nu , og du giver ikke slip på min hånd"

Men for ikke at komme ud fra tråden , Så den dag idag , 3 dage efter har jeg svært ved at mærke kærlighed og glæde .. alt ting virker så fjernt og langt væk. ER dog blevet lidt mere normal i hovedt .. Men tvivler på jeg bliver helt normal igen. .. har stadigvæk svært ved at huske mange af mine venner , Men gætter på det kommer lidt efter lidt.

Måske er det heller ikke lige verdens bedste sted at prøve LSD for første gang. Tænk dig dog (bare lidt) om :roll:

Mvh.

-Jimmy Carter

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det er lidt off-topic, men vil lige indskyde... Nej, hvor DUMT... Hvorfor eksperimentere med et nyt stof i byen. Specielt, hvis man er klar over hvor potent det er. Jeg er ked af at du har haft en dårlig oplevelse pga lsd, for det kan virkelig være spændende og godt, men man skal virkelig kende det, før man kan mestre det i byen. Jeg har selv flere venner der efter de første 30 trips, stadig ikke kan tage det i byen.

Jamen kærlighed kan ikke forsvinde. Du kan blot blive lidt forvirret og måske glemme ting. Men tro mig, det kommer tilbage, når du er kommet lidt ned på jorden igen. Har tidligere haft lidt ala samme følelse...

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Lord-A38 --> no offence, men så kan du lære det!

Hvis du nu havde tænkt dig lidt om og evt. læst http://www.psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?t=9540

Havde du med stor sandsynlighed ikke stået i den situation...

LSD er ikke legetøj.... It's a very serious experiment --> Albert Hoffman

Jeg håber at du har lært noget af din tur...

Og god bedring.

Titel: Jah
Junior medlem

.. Giver dig helt ret .. Måske ikke lige det smarteste at tage.
Var meningen , vi skulle havde haft nogle svampe , Men da vi ikke kunne få fat på det , blev det altså fri-mærker.

Men det var også mærkeligt , de 2 første slog ikke særligt hårdt , og der gik ret lang tid mellem hver , ca 2½ - 3 timer ... Men der jeg havde taget det 3 sagde det bare BANG da vi sad i bilen på vej der ind.

Titel:
Junior medlem

Har bestemt lært noget af min Tur. ... Fri-mærker rør jeg ikke igen.
Det var slet heller ikke som jeg husker det med svampe :roll:

Titel:
In our memories
Brugeravatar

LSD er ikke nogen ond bussemand som du får det til at lyde, faktisk syntes jeg selv at det er mere subtilt og nemmere håndterligt end svampe.

Måske du bare skulle holde dig fra psychotropperne i et diskoteksmilijø?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Nu ville jeg heller aldrig selv tage svampe i byen. Det er sgu for vildt for mig. Men hvis det er første gang du tager lsd, så fatter jeg da slet ikke hvorfor du tager 3 mærker. LÆS FØRST!!!

Det første trip kan være meget læmge om at komme igang. Og generelt har jeg selv den fingerregel at hvis skidtet ikke virker efter 2 doser, så tager jeg ikke den 3...

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 49 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]