Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 23:30

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 32 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Right behind you...
Men lige meget hvor meget man læser, er det altid rart at have en der har prøvet lortet på egen krop, til at fortælle det hele med sine egne ord.

Titel:
Tidligere holdmedlem

jada, men hvis at han så selv har i det mindste en grundviden, så kan han faktisk bedømme om den anden person bare er fyldt med lort.....og det er største delen inden for det miljø!

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: baskerlandet
nå nå og det syntes du ikk er lidt fordomsfuldt sagt?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: baskerlandet
Thujoin skrev:
hvis du har trænet 3 gange i ugen i halvandet år, hvad er dine stats så? jeg vil gerne have at vide din højde, din vægt, din BF%, din 1RM i bænkpres, dødløft, og squat

min højde 180 vægt 73kg bf% 2,57 sidst jeg fik dem målt og 102 kg bænk ca 90 kg i død (har en dårlig ryg) 130kg squat tilfreds?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus V.
Jeg ville slet ikke så meget som overhovedet overveje at bruge anabolske steroider! Og jeg har ellers taget lidt af hvert i min tid...

Hold dig dog fra det. Bivirkningerne vil helt klart overskygge, hvad du får ud af det.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: My Place
Caligula> Forstår godt du gerne vil begynde på kur, det er fristende, men hvis du kun vejer 73kg kan du hvis nå mange kg naturligt endnu. Æd, æd og æd... og æd noget mere!

Citat:
Jeg ville slet ikke så meget som overhovedet overveje at bruge anabolske steroider! Og jeg har ellers taget lidt af hvert i min tid...

Hold dig dog fra det. Bivirkningerne vil helt klart overskygge, hvad du får ud af det.

Jeg er selv i øjeblikket i 2. sidste uge af min begynder kur, og bivirkninger? Naaarjj.... Dem har der sq været få af. Ikke fordi det ikke er farligt, men har man styr på tingene og tager sine forbehold, så er det med at bivirkningerne "helt klart" vil overskygge resultatet, mildt sagt, en overdrivelse.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Right behind you...
Jeg har da også overvejet en kur, da jeg selv kun vejen 58kg... Men tro mig.. æd og æd og æd virker nada for mig.. spiser konstant og så meget fedt m.m. som muligt...

Men jeg har lagt tanken igen pga. alle bivirkningerne...

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Kbh
Hvis du har sat dig ind i emnet, træner og spiser fornuftigt og har styr på diverse regler så er bivikningerne minimale...

selvfølgelig skal man ikke proppe noget i sig som man ikke har styr på om det gælder stoffer eller krudt....

Hvis der er noget som har givet mig bivirkninger så er det en klam aften på for mange kiks...

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Medmindre man træner rigtig seriøst, og har gjort det i lang tid, synes jeg man skal droppe alle planer om en kur.

No pain, no gain!

-Psyko

Titel:
Insane psychedelia user!

Jeg mener ikke deca er så skidt igen..

xun skrev:
GHB... :D

Der er flere body buildere der bruger det... og så er det jo for vildt grineren...

GHB er ikke vækstfremmende, er blevet diskuteret 100 gange.

Som der allerede er blevet sagt, http://www.bodyhouse.dk er stedet at diskuterer AS, ikke psy.dk

Titel:
Tidligere holdmedlem

bf% 2,57

Yarh, right, det er jo løgn! så lavt kan man slet ikke komme ned i bf% !!!!!!!!!!

Selv de aller aller mest professionelle bodybuildere stiller for det meste op med en bf på en 5% 6%, og det er så vidt jeg ved slet ikke muligt at komme under 3%

Så enten lyver du om dine stats, hvis du lyver om den kan du ligeså vel lyve om de andre, eller også så ved du ikke hvordan man måler bf%........ uanset hvad, så er du ikke klar til a/s!

Titel:
Insane psychedelia user!

Jeg synes ikke rigtig denne diskussion fører nogen vegne, og i øvrigt synes jeg heller ikke den hører til på psychedelia. Hvis I vil diskutere hvad I skal tage af sprøjter og piller for at blive store og stærke, så foregår det på bodyhouse.dk eller nede i jeres lokale pumperstation.

Hvis der er nogen der er uenige og i øvrigt kan give gode grunde til at topic skal køre videre, send venligst en PM. Indtil videre er topic låst.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 32 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]