JEg havde også en længere rambling som endte med ligepræcis ja, det fandt jeg aldrig rigtig ud af

Jeg mistede sq sporet, det var ikke nogen nem sport, fordi det gik så stærkt et jeg ikke forstod halvdelen af det selv måske lige sat på spidsen for der er sq noget der driller når det drejer sig om den slags eksistentielle ting...
Vi må være på vagt for den almindelige fejl med at tro det svaret er så simpelt, det er det også men ualmindelig kompliceret simpelthen!
ved du hvor vi vil hen?
Livets hvede, livets brød
Livets glans
Lyset skinner selv i de mørkeste kroge
Som plante, der sætter sin rod og formere sig på utallige steder
Eller måske jeg sq gå hjem i seng

Hvor vil jeg egentlig hen, andet end i seng
Kærligheden
Den kan være så meget, fordi den er alle vegne, gemt bag hvert et slør, vi er alle et og alle er en, i kærlighedens båd, på kærlighedens store åbne hav....
Hvor sejler vi hen?
Imod det evige skaber hav af ren kærlighed og kreativitet og et rent sansbar net giver os en smag om de gode frugter der gemmer sig på det forjættede land, vi har måske taget den forbudne frugt, men sådan var vi også blevet som vi var, læren om hvordan man kender forskel på godt og ond, det tabte paradis er fundet når kærligheden er tilstede i hvert et menneskehjerte
Og der er solen når vi snakker om den, hvis jeg ik snart går i seng så ender det med at solen skinner inden, som sædvanligt, så vi ses

Kærlig hilsen AStral
DAmn hvor jeg rambler og jeg er sq for basket lige nu tror jeg går ned og ryger noget mere så jeg kan komme endnu længere ud, væk, op, på en lys-e-rød sky af candy-floss-flow-wow-stuff-enough-of-this-stuff it up if its allot of good-loot drugs, fuck, some luck im not lost in this gossip