Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 14:04

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Admin
Brugeravatar

I løbet af det sidste stykke tid er jeg begyndt at tvivle en del på renheden af det diazepam man får når det er i ren tilstand. :?

Jeg ved ikke om det bare er indbildning, men IMO slår 10x5 mg hexa/stesolid en del hårderde end hvis man bare æder ~50 mg "rent" diazepam. Er det bare et dårligt batch jeg har fået, har jeg fået for høj tolerance, eller er det diazepam simpelthen cuttet med noget?

Håber i kan give nogle svar.

Mvh.

-Jimmy Carter

Titel:
Medlem

Jeg har faktisk aldrig oplevet, at REN DZP har virker overhovedet. Nogensinde. Ligemeget hvor sikker jeg var på kvalitet. Har det ikke virket. Ved fakisk ikke hvorfor. Men andre har samme problem. Dog virker det, men slet ikke så som samme dose diazepam i tabletform.

Og jeg har også prøvet at tage VIRKELIG meget....ca. 1000 mg (ikke 100).....altså af det rene.

Titel:
Admin
Brugeravatar

Citat:
Og jeg har også prøvet at tage VIRKELIG meget....ca. 1000 mg (ikke 100).....altså af det rene.

Det lyder sgu som noget af en dosis :shock: Men IMO er det mere potent i tabletform. Har egentllig også været meget i tvivl om det diazepam jeg fik har været cuttet med noegt :?

Mvh.

-Jimmy Carter

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Iodjini > Har du taget tabletterne i den samme periode, som du har taget pulver diazepam? Erfaringen siger mig, at med pulver/rent diazepam, så stiger indtaget helt enormt, således at tolerancen også ryger i været.
Ellers så må jeg sige, at jeg føler forholdsvis overbevist om at det pulver diazpam min vens søsters kat engang havde fat i, var ret rent.
Katten havde også prøvet store mængder clonazepam, og den syntes ikke piller virkede bedre end pulver.

Mvh. Psyko

Titel:
Admin
Brugeravatar

Citat:
Iodjini > Har du taget tabletterne i den samme periode, som du har taget pulver diazepam? Erfaringen siger mig, at med pulver/rent diazepam, så stiger indtaget helt enormt, således at tolerancen også ryger i været.
Ellers så må jeg sige, at jeg føler forholdsvis overbevist om at det pulver diazpam min vens søsters kat engang havde fat i, var ret rent.
Katten havde også prøvet store mængder clonazepam, og den syntes ikke piller virkede bedre end pulver.

Mvh. Psyko

Mine første erfaringer med diazepam har været i tabletform. Så det er jo selvf en mulighed. Og det har også været en ret pålidelige kilde jeg har fået det fra. Men jeg har dog taget højde for at jeg har udviklet en hvis tolerance. Tror egentlig bare jeg har været lidt frustreret over at jeg er begyndt at tage ret høje doser før der skete noget :? Måske ville de være en god idé med en pause :wink:

Mvh.

-Jimmy Carter

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Hmm, jeg syns nu det er ganske interessant.
Jeg har været ude for det samme, jeg gav en kammerat omkring 100mg at hygge sig med en dags tid og han kom igen dagen efter og sagde, at han næsten ikke kunne mærke det.
Og han havde ikke taget benzoer i over en måned der.

Jeg er ret sikker på, at det ikke er cuttet men det er sæføli svært at vide...

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
noname skrev:
Og han havde ikke taget benzoer i over en måned der.

Nu ved jeg ikke noget om din vens forbrug, men det er vist en ret udbredt opfattelse at benzo tolerance falder meget langsomt, hvis man ellers har kørt hårdt på (mener jeg at have læst.)

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Jeg har samme erfaring med ren diazepam der tilsyneladende ikke ser ud til at virke, men efter jeg begyndte at lave en 10 mg. / 1 ml. opløsning i Propylen Glycol, har det virket absolut lige så effektivt som på tablet-form.
Det samme er min erfaring, hvor det har været cuttet 1:9 med sukker, for at kunne veje det nøjagtigt af, og derefter indtaget i en kapsel.

Pointe: Lav en opløsning, eller cut det efter følgende princip.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Utopia
Ja, men nu er det altså ikke alle der har et laboratorium derhjemme ( :roll: 8) )

Men har fået 2 gram hvidt pulver som jeg spiste næsten en hel teskefuld, velvidende om at det er dzp, blev blød i knæene i et kvarter ,og det var dét. Findes der en simpel måde som kan purificere ens dzp?

Og hvordan ser REN dzp ud? krystalller eller bare alm hvidt pulver? Hvad smager det af? Det batch min hund har smager ikke af det vilde faktisk, kun af meget, meget lidt medicinsk.

Hvordan tjekker men renligheden og gør det renere?

På forhånd tak...

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Ren Diazepam er som regelt fint hvidt pulver, men kan sagtens danne krystalstrukturer.

Det kræver ikke noget laboratorie at lave en opløsning:

1. Skaf dig et mililiter bæger
2. Køb Glycerol (Glycerin) i Matas
3. Hæld f.eks. 100 ml. Glycerol til 1 gr. Diazepam og opvarm til det hele er opløst. (Hvis det ikke vil opløses efter opvarmning, så lav koncentrationen lidt svagere. Hvis der er meget uopløseligt bundfald, er det muligvis blevet cuttet.
4. Køb en 1-mililitersprøjte på apoteket.
5. 1 ml = 10 mg.
6. Smagen er ussel (meget bitter) så indtag der i kapsler (Husk at ryste beholderen!).

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]