For nogle år siden røg jeg næsten kun pot og skunk hver dag, men begyndte så at ryge hash, og så lukkede Staden, og det var ikk til at få fat i skunk/pot med mindre det var hjemmedyrk, og det er der jo ikke uanede mængder af da det var nogle små grows...
Men efter at have røget hash i ret lang tid hver dag, så er pot bare blevet noget som jeg kan ryge sindsygt meget af, næsten ligesom smøger, og bliver kun lidt halv-høj... Med mindre det er rigtig potent pot, men det er ikke rigtig til at få fat i, specielt ik nu. Har ikke røget pot/skunk siden nytår. Skunk kan stadigvæk rykke mig rundt, men er ik til at få fat i, undtagen nogengange på Staden hvor der er en der har noget mast skunk der ligner kviste og pinde. Lugter ingengang så stærkt som pot, og har en dårlig virkning.
Men om jeg bedst kan lide pot/skunk eller hash, kommer meget an på hvad jeg skal lave. Hvis vi bare skal sidde og lytte til noget musik, se et par film eller noget, så synes jeg hash er bedst, til en god sofaryger, men hvis jeg skal lave noget, f.eks. bygge noget, rense cykel eller lave noget andet fysisk arbejde vil jeg 100% hellere ryge noget god pot/skunk. Eller hvis jeg skal spise noget lækkert mad, så er det bare at ryge noget god skunk og få fråder på...
Med hash har jeg bare lyst til at sidde ned og slappe af, og lade urten føre mig til drømmeland...
Men hvis man bare ser på rusen i al almindelighed, så vinder pot/skunk med flere længder, kan bedst lide at være så høj at min hjerne bliver blæst ud. Får også nemmest griner på hvis det er grønt, end hvis det er den lokale 80'er som skifter i kvalitet og ikke er særlig god. :S
|