Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 02 maj 2025 09:28

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Udsugning??
Junior medlem

Geografisk sted: Lolland West
Hey dér folkens.
Jeg ser at der er et par enkelte herinde som ved hvad de snakker om, bla. min gode ven Gonzo(big up til ham dér), og et par andre!
Jeg tænkte på om der er nogle af jer der bruger HID, som ikke har udsugning i jeres gro-rum? Jeg er ved at købe en 600w HPS,men jeg gider ikke hvis at den kommer til at producere for meget varme. Og at installere en udsugning er da temmelig besværligt, er det ikke? Det er jo noget med at banke hul i væggen eller sætte den i vinduet, men jeg er ærligt talt ikke så god med mine hænder, sååå! Men hvis der er nogle der gror uden udsugning så skriv lige!!!! [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Dav din røver.
Som jeg har sagt,du kommer nok ikke uden om den udsugning(!)
Vi snakkes ved
Gonzo [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Dedikeret medlem

en 600W HPS... kan sagtens erstatte dit nuværende varme system.... derfor forslår jeg at du ikke sætter lampe i et skab.. da det muligvis kunne udvikle varme skader hvis du ikke har god udluftning..

du sætter den op i et hjørne af et rum eller lignede og slukker for varmen ... sætter lampen til at kører fx. om natten og så slipper du lidt billigere i varme.

men skriv lige hvordan du har tænkt dig at sætte det op .. eller tegn det... husk at angive mål osv...

[ 24 Marts 2001: Besked ændret af: smurf3000 ]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]