Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 22:29

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 34 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: CPH - the brix
Ad Hoc aka. AoD skrev:
Tror jeg skal ned i matas og købe noget baldrian og koffein.

Er "Baldrian" ikke et sovemiddel? Kan selvfølgelig godt hjælpe mod søvnbesvær i pauser, men tror ikke det som sådan vil gavne din koncentration... Er vel lidt sløv næste formiddag... (?)

Titel:
Insane psychedelia user!

BowphuS skrev:
Ad Hoc aka. AoD skrev:
Tror jeg skal ned i matas og købe noget baldrian og koffein.

Er "Baldrian" ikke et sovemiddel? Kan selvfølgelig godt hjælpe mod søvnbesvær i pauser, men tror ikke det som sådan vil gavne din koncentration... Er vel lidt sløv næste formiddag... (?)

Han bruger vel koffein som stimulans og baldrian til at falde ned på. Ligesom med kombo'en amf + benzo'er eller amf + opiater, altså blandingen af uppers og downers.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Noget af det værste er for mig, når jeg ikke kan falde i søvn dagen inden en prøve - det skal baldrian hjælpe med :)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Right behind you...
Hvis jeg skal koncentrere mig fuldt, så er en god nats søvn, og en meget lille dose amf, lidt kaffe og en smule ghb nok noget af det bedste. Jeg har masser af energi, men uden at alting bliver for uoverskueligt... :)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Langeskov
xun

Hva bruger du ikke ghb til..? :lol:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

hehe... efterhånden har jeg fundet ud af at ghb kan gøre en hel del for mig... Ved godt at det lyder underligt, men jeg kan seriøst få klaret en del med ghb...

Senest rettet af xun 17 maj 2005 22:05, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: Fyn
Beerserker skrev:
Jeg mener naturligvis koffein i ren form - eller nær ren. Hverken te eller kaffe...
Mener engang en ven snakkede om "koffein-piller"...?
Husker jeg forkert? Er det lovligt, og kan man købe det?

Når folk jeg kender snakker om koffein piller tænker de på "Therma power" som er en slankepille som blev ulovlig.
Hvis du gerne vil have nogen, så prøv at spørge lidt rundt, det er vist ikke specielt svært at skaffe, ihf ikke for mig.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg kan huske at for ca 5 år siden, kunne man købe ren koffein i piller, håndkøb på apoteket... Hvad blev der af de piller? er de stadig til at skaffe i andre lande?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midt i ingenting... +/-
qarlo skrev:
Beerserker skrev:
Jeg mener naturligvis koffein i ren form - eller nær ren. Hverken te eller kaffe...

Når folk jeg kender snakker om koffein piller tænker de på "Therma power" som er en slankepille som blev ulovlig.
Hvis du gerne vil have nogen, så prøv at spørge lidt rundt, det er vist ikke specielt svært at skaffe, ihf ikke for mig.

Det er sgu ikke mange måneder siden jeg købte therma power over nettet på et dansk site, er det blevet ulovlig her for nylig?

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
elmand skrev:
qarlo skrev:
Beerserker skrev:

Det er sgu ikke mange måneder siden jeg købte therma power over nettet på et dansk site, er det blevet ulovlig her for nylig?

Nej, jeg er næsten helt sikker på at Therma Power (der vist nok bruges i BB-kredse) er helt lovligt. Tror det Quarlo tænkte på er Letigen, den lille hyggelige slankepille med efedrin, der blev ulovlig.

Jeg er forresten røget på Guarana koffein-vognen, men er bange for at jeg efterhånden har udviklet tolerance.

mvh. Psyko

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Denmark
Therma power er lovligt i Dk I denne version er efedrinen dog erstattet med synephrine!

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
Jeg synes at jeg nemt bliver for hyper-aktiv hvis jeg drikker meget kaffe i examens-perioderne.
Jeg koncentrer mig og husker bedst, hvis jeg sover regelmæssigt, ikke vender min døgnrytme for meget, spiser regelmæssigt og sundt og sørger for at få rørt mig hver dag (f.ex. lidt vægt-styrke-træning om morgenen, en lektie-pause med en 1½-times gåtur med en ven og måske også lidt cykling).
Det er en god idé at sætte meget tid af til læsning (evt. hele dage), så kan man læse når man er frisk og lægge pauserne i de perioder man er ukoncentreret, træt eller ugidelig.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Fandens Ferieparadis...
Rød ginseng skulle vist hjælpe på hukommelsen (jeg har i hvert fald ikke haft nogle problemer med at huske mine drømme skræmmende klart her på det sidste).
Bach's nødhjælpsremedier eller nødhjælpsdråber (er ikke helt sikker på navnet) skulle vist ku tage noget af nervøsiteten. De skulle gøre en mere rolig... Men lidt eksamens angst har man vel aldrig taget skade af :)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Hehe, man skal bare undgå at knalde downere inden eksamen, så blive man vist lidt FOR rolig ;) Tror lidt nervøsitet er ganske sundt...

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 34 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]