Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 23:06

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Vil det nogensinde være en mulighed at kunne få MAOi og DMT i pilleform, så man på en måde kan spise en ''kunstig'' ayahuasca?
Sådan at man istedet for at skulle drikke og smage den voldsomt ringe spidse stinkende bryg, så bare sluge to piller med ½ times mellemrum, og wolla!... ayahuasca i et snuptag :P

Er dette muligt?

/Cope

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Infected Cope skrev:
Vil det nogensinde være en mulighed at kunne få MAOi og DMT i pilleform, så man på en måde kan spise en ''kunstig'' ayahuasca?
Sådan at man istedet for at skulle drikke og smage den voldsomt ringe spidse stinkende bryg, så bare sluge to piller med ½ times mellemrum, og wolla!... ayahuasca i et snuptag :P

Er dette muligt?

/Cope

Ik noget problem

Ikke synderligt ihvertfald

Hvis du er villig til at rode med kemikalier

Ellers så kan du forsøge at koge det langsomt ned og så komme det på piller, men det kan være besværligt og risikabelt fordi det kan miste potensen, en anden mulighed ville være at lægge det i sprit og så blande lidt væske i, og så langsomt varme det op

Der er en opskrift her, hvis du vil rense dit stof kemisk

i V72ARCHIVE

Men hvorfor gøre det så¨nemt?

Jeg synes man skal være en mand og drikke den bitre medicin ellers så skal man overveje om man er parat til en så stær oplevelse som det kan være på støre doser 12-25+ MHRB

MVh. AStral

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Astral skrev:

i V72ARCHIVE

Astral skrev:
på støre doser 12-25+ MHRB

Hvad betyder det?

Astral skrev:
Jeg synes man skal være en mand og drikke den bitre medicin ellers så skal man overveje om man er parat til en så stær oplevelse som det kan være på støre doser 12-25+ MHRB

Jeg giver dig 100% ret, og det er også mega hyggeligt at side ved bryggen og bålet og kigge i de timer det varer før man kan drikke det.

Jeg spørger kun af nyskerrighed. Jeg er ikke i tvivl om at man kan smække DMT i en pilleform, men om MAOi kan, det er spændende. Det kan jo også bruges til shrooms og andet jo :twisted:

/Cope

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Infected Cope skrev:
Astral skrev:

i V72ARCHIVE

Astral skrev:
på støre doser 12-25+ MHRB

Hvad betyder det?

Astral skrev:

Jeg giver dig 100% ret, og det er også mega hyggeligt at side ved bryggen og bålet og kigge i de timer det varer før man kan drikke det.

Jeg spørger kun af nyskerrighed. Jeg er ikke i tvivl om at man kan smække DMT i en pilleform, men om MAOi kan, det er spændende. Det kan jo også bruges til shrooms og andet jo :twisted:

/Cope

Helt sikkert

Hvis det er rue

så kog frøene med eddikke eller citron

Tilsæt noget salt

Så har du noget salt maoi du kan ryge

Enkelt og simpelt, ik de store kemikalier du har brug for her

Mvh. Astral

Glem den der opskrift jeg snakkede om før, den var meget mere kompliceret end nødvendigt for Ayahuasca

Foresten kender jeg godt problemstillingen

Men selv om man brækker sig så gør det en stærkere at man kan udholde det...

MEn hey, egentlig er der ik særligt meget syntetisk over det, så lad os kalde det ved det naturlige ;)

Vi er vel naturlige hehe

Det jeg mente før var Mimosa men den vil du jo helst ik fælde ;)

Anyway så synes jeg at mere maoi er godt hvis det ik er for meget rue, hellere caapi

ca. 3/1 maoi/ad-mixture(Viridis gr.)

Mvh. Astral

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Citat:
men om MAOi kan, det er spændende.

kan man godt.
varm peganum frø op i 50% eddike og vand filtrer det og tilsæt en naoh opløsning til ekstraktet bliver grumset af krystaller. kom dem gel kapsler og velbekom

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

slagza begge to :wink:

Altid rart at have nogle opskrifter klar, når man skal til at rode med de herlige urter igen :D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]