Drupe skrev:
Tak for alle svarende, det var sgu informativt

Jeg er ved at tørre 70g tampanensis, så jeg vender lige tilbage med en friske/tørrede ratio når de er klar.
Jeg har taget svampe en del gange før og er fortrolig med rusen, og foretrækker moderate trip (½-1g hawaii el. 2 g cubensis). Jeg regner med at spise 15g friske tampanensis når det er, tror det er passende. Jeg spiste ~3g igår og fik ganske tydelige effekter, mere end jeg egentlig havde regnet med. Nærmest et lille trip.
Astral, det er flot at du æder flere svampe på en aften end jeg æder på et år, men jeg forstår ikke at du bruger denne tråd (og enhver anden lejlighed) til at fortælle det, det lyder nærmest som om du føler dig stolt over det?!
Du siger "hellere lidt for meget, end lidt for lidt". For mig er der ikke noget der hedder for lidt, jeg får altid noget ud af rusen, men helst en tilpas heftig dosis og aldrig for meget.
Solt over det?
Du lægger nærmest ord i min mund
Du siger faktisk, sådan tolker jeg det, at du er MISUNDELIG over at du ikke spiser lige så mange?
Ej, seriøst håber bare jeg gør fis i kasketten nu, det jeg mener er at det er sq ik en konkurence, selv om det for nogen ER SÅDAN
DESVÆRE!
MEN jeg snakker for mit EGET vedkommende, jeg snakker ik på andres, nogen spiser LAAAAAAAAAAAAAAAAAAANGT flere svampe end jeg gør
Det siger jeg sq da ik er sejt!
Jeg synes det er mere sejt at man har sin egen personlige dosis og ikke snakker om hvor meget ANDRE nødvendigvis skal tage, det er jo som sagt ikke elite sport på HØJT

Plan....
Det er sq mere seriøst end det, det drejer sig om ens egen person, ikke hvor meget man spiser iforhold til den anden, men de erkendelser man får ud af det....
Forstår du mig?
Mvh. AStral