Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 14:03

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordjylland
Hey jeg er forhenværende heroin og alt andet misbruger.
Var ellers stoppet rimeligt godt med alt hvad der hedder stoffer.
Men nu kunne jeg godt tænke mig at prøve svampe.
Har prøvet svampe en enkelt gang før men der fik jeg intet som helst ud af det.
Dette skyldes måske dosisen. 2-3 gram mexicanske.
hvis jeg skulle købe på en bestemt side på nettet (Har læst mig frem til at man vidst ikke må sige navnet på andre websider) hvad for nogen ville i så foreslå.
Jeg er jo ikke helt newbie indenfor stoffer da jeg røg heroin i omkring et halvt år og startede med at ryge hash som 12 årig.
Har også sniffet ligthergas fra jeg var 12 til jeg blev 15.
Så jeg vil mene jeg kan holde til en del..

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Har også taget en ordentlig røvfuld kiks igennem tiderne og en masse amf..
selv hostemedicin da jeg var allerværst.
Så jeg vil gerne vide hvad slags svampe jeg skal bruge og dosisen.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Prøv dig frem, vil jeg sige. At du ikke har fået effekt på 2-3 gram cubensis er utroligt. Jeg synes du skal prøve med en 1½-2 gram cubensis f.eks. og så dosére op ligesom med alt andet..

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Fyn
Gaia skrev:
Prøv dig frem, vil jeg sige. At du ikke har fået effekt på 2-3 gram cubensis er utroligt. Jeg synes du skal prøve med en 1½-2 gram cubensis f.eks. og så dosére op ligesom med alt andet..

altså hvis det var tørret sys jeg os det lyder lidt underligt. Jeg sku æde 5g tørret mexi første gang.
men hvis det var friske er der jo heller ikke noget at sige til det :)

mit forslag er som gaia siger. redosére

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
5g tørret cubensis? Det lyder som nogle meget dårlige svampe eller en meget høj intolerans! 5g sender de fleste pænt langt ud...

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

noname skrev:
5g tørret cubensis? Det lyder som nogle meget dårlige svampe eller en meget høj intolerans! 5g sender de fleste pænt langt ud...

Ja det siger du ikk.. Det har højst sandsynligt været friske der har været tale om her.. :wink:

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Gaia skrev:
noname skrev:

Ja det siger du ikk.. Det har højst sandsynligt været friske der har været tale om her.. :wink:

Men ikke destomindre skriver han at der er tale om 5g tørret, selv :wink: :wink: :wink: :P

Titel:
Junior medlem

Hej T.N86. Var du påvirket af andre stoffer da du prøvede svampene?? Heroin og andre nervesignalshæmmende stoffer kan blokere for psykedeliske virkninger, blandt andet bliver stessolider brugt til badtrips og overdosiser. vær sikker på at du ikke er på noget nervepåvirkende når du fråder, og følg de andres vurderinger. :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
T.N86 skrev:
Jeg er jo ikke helt newbie indenfor stoffer da jeg røg heroin i omkring et halvt år og startede med at ryge hash som 12 årig.
Har også sniffet ligthergas fra jeg var 12 til jeg blev 15.
Så jeg vil mene jeg kan holde til en del..

Og så vil jeg så spørge dig om hvad du mener med at ikke er newbie når du hovedsageligt har brugt stimulanser, og ikke psykedelika?

Havde også røget pænt meget hash, havde også taget pænt meget amf og coke før jeg prøvede LSA, men LSA tog sku røven på mig sådant for alvor! Det er to vidt forskellige "stof-grupper" vi snakker om her..
Så jeg vil sige at du bør starte med de lave doser fra start ligesom os andre..
Desuden bekymrer det mig at du ikke er klar over, præsis hvor høj en dosis du konsumerede..
Du skal sku tage det seriøst før du får opbakning af mig!

/Cope

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Undskyld jeg ikke lige har fået svaret på jeress indlæg..
Det var tørrede svampe men af en meget dårlig kvalitet..
blev drukket i varmt vand med sukker i...

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Og til Infected Cope: Jeg var rimeligt fuckede up og/eller skæv stort set hver dag dengang og indtil få måneder siden,(Hmm det er gået lidt ned ad bakke igen...)
så jeg kan ikke huske helt hvad jeg foretog mig dengang..
Men du har jo sikkert ret i hvad du siger når du fortæller mig at jeg skal starte mildt...

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Der må ikke tilføjes sukker i svampe-the så det er nok derfor du ikke fandt noget brugbart ved at konsumere dem.
Ellers så prøv med lidt LSA frø. Dem brugte Maya indianerne og mange andre indianer stammer i mellemamerika når det ikke er/var psilocybin svampenes "flora-tid"....
Jeg vil skam gerne hjælpe dig med info omkring svampe osv. men du skal være seriøs omkring emnet ellers ender du bare som et uheldigt offer for en psykose som hverken du eller vi andre psykonauter er glade for. Både fordi DU bliver fucked, men også fordi medierne derved skriver negative nyheder omkring dette vidunderlige stof.

/Cope

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Det er noget pjat det med, at sukker hæmmer svampethe. Jeg putter altid sukker i, eller honning, og det har sgu aldrig skåret ned på effekten.

Det samme gælder med indtagelse af søde sager under trip. Dem, der har trippet med mig ved, at jeg får en uhyggelig kæmpestor sød tand af at trippe og det stopper ikke mine trips på nogen måde.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Ja jeg undskylder min mis info..
Jeg spiser også selv store mængder chokolade under mine trips. Så det var vist ikke særligt velovervejet det jeg skrev der.

/Cope

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Konklusionen for dette emne må være at man aldrig kan tage for lidt "første gang". Få fat i en håndfuld svampe og så tag en lillebitte dose og se hvordan du reagerer på det. Derefter er det bare at redosére.. 8)

Happy Tripping!

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Langeskov
Er det mig der har misforstået noget, eller er det rigtig at når man redoserer på svampe forlænger man trippet, i stedet for at intensivere det..?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det kommer an på hvornår du gør det.
Lad os sige at et svampe trip er på i præsis 6 timer.
og din krop optager stoffet på 45 min.

Du spiser 20 gram friske cubensis og redoserer efter 3 timer med yderligere 10 gram.

Fra "spisetiden" 0:00 spiser du 20 gram
Du tager så 10 gram ved 3:00 (timer og minuter)

Dvs. at de yderligere 10 gram først får sin gennembrud 3:45 og altså ca. der hvor jeg personligt får mine klimaks effekt, selv ved 20 gram. Men de yderligere 10 gram kan give trippet et voldsomt spark op i et helt andet niveau.
Mit peak holder længere og bliver en anelse voldsommere hvis jeg redoserer sådan.

Men hvis du spiser de 10 gram ved 4:00 så vil dit trip nærmest bare blive længere og down-effekten føles forlænget :P

Ved ikke om du fatter det, for jeg synes godt nok det her er dårligt formuleret!

Hmm.. nå men godmorgen folks

/Cope

Titel:
Administrerende Direktør
Brugeravatar

@IC

Igen subjektiv info. Mange mennesker får intet eller meget lidt ud af at redosere netop med svampe. Personligt får jeg intet nævneværdigt ud af redoseringer på 1-1½ gram cubensis (eller det er selvfølgeligt svært at sige når man i forvejen er lam) og højere doser har jeg aldrig redoseret med.

Men hvis du kan redosere med sådanne doser og boome dit trip så er det jo fint... :)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Ved udtrykket redoséring, mente jeg nu mere fra gang til gang.. Altså at startet blidt ud og så langsomt gå højere og højere op i doserne.. :wink:

Titel:
@T.N86 Som infected cope har sagt er der en verden til forskel på at tage stimulanser og psychedeliske stoffer, det at du har prøvet svampe uden effect kan som nogen siger være sårlige svampe, indvirkning fra andre ting eks. nervemedicin.

Som andre ikke har nævnt er der mange der oplever intet første gang de tager eks. svampe eller andre ikke så kraftig haluginerende stoffer, da det er første gang kan du sagtens ha væres "blæst" uden du har rigtig opfatet at du var blæst. Enten fordi du ikke har vidst hvad det er eller fordi du har haft en anden forventning til trippet.

Jeg har personligt haft mange med på deres første trip hvor de har sidet og undret sig over de ikke var blæst, eller ikke havde været særlig påvirket. Men har aligvel haft et godt trip og næste gang vil de få en kraftigere spirituel oplevelse ud af det, hvis dosis og setting er i orden.

En anden go griner var nogle gutter jeg kente engang som brokkede sig over de aldrig så farver og havde grine flip osv. som man normalt høre om fra folk på svampe. Jeg undret mig en del over det indtil jeg en dag kom forbi og de sad 4-5 langhåret metal hoveder og hørte norsk black speed metal, eller noget i den stil i et lille lukket mørkt rum med sorte gardiner, sorte starinlys og ja rimelig NEGATIV setting og så undre de sig over de ikke får glade trips.

Så de blev jaget ud i naturen med en gettoblaster og en ambient CD, de kom samtlige tilbage og sage WOW det var vildt ude i skoven og noget helt andet end hvad de havde fået ud af svampe før.

Jeg har personligt været så væltet at jeg ikke havde ordenligt styr på mit trip på dosiser ned til 1 gram af min Cubensis Gold strain, dyrket med ekstra tilsat sukker/glucose så muterede de og bliver til nogle underlige knolde men ganske potente. Men det var et spørsmål om at fatter eskild + stærk svampe trip + 3 x 16årige Blondiner med en million dumme spørsmål om hvorfor jeg nu sad og grinte og om det var dem jeg grinte af. Hvor på jeg vovede mig ud i en vild forklaring, uden at skræmme de her piger fra vid og sans over at jeg var VILDT på stoffer.

Da en af mine venner så mig trænkt op i en krog med 3 piger rundt om mig og jeg har nok haft et mystisk ansigts udtryk, redet han mig ud fra Fatter eskild hvor jeg der efter brugte nogle timer på at studere løgtepæl's design i Århus midtby og kom over min kolision med 3 teenage piger.

1-2 gram Cubensis skulde være fint til en begynder, så prøv dig frem og det med redosere. Tjaaa for mig virker det fint, selvfølig peaker det ikke igen da du har opbrugt de resurser i din krop. Man kan heler ikke tage svampe to dage i træk og komme lige så højt op som dagen før, jeg vil sige man kommer næsten ikke nogen steder ved at spise svampe 2 dage i træk. Men man kan snilt forlænge sit trip adskillige timer ved at redosere, har aldrig prøvet at spise for lidt svampe og så ikke komme op og peake senere hvis man spiser flere.

MVH
Piercer

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]