Jeg vil godt ATTER igen gøre opmærksom på at Rusland ALLEREDE har frigivet entheogener i omkring 10 doser eller deromkring
Så hvis du har dope så bliver du altså ikke knaldet
Jeg synes sådan set det går meget godt
Problemet er mere at de DRIKKER for meget
Der er LANGT flere som dør af alkohol og rygning
Så bare drop alle de angst relaterede fordomme over for konsekvensen for en frigivelse, de har fyldt jeres hoveder med smøde og skræmmekampagner om hvor farlige og truende samfundet ville blive hvis man tillod folk legalt at indtage rusmidler andre end dem vi allerede har
loader skrev:
hvad med at legalisere rov mord ???
jeg mener er det ikk et frit samfund vi lever i så skal staten heller ikk blande sig i om man skyder sin nabo,
Narko behøver ikke at genere andre!
Man kan ikke drage paraleller imellem vold og narko det er to vidt forskellige ting som ikke behøver at have noget med hinanden at gre
Det er på grund af sådan nogen som dig at vi har en så latterlig narko lovgivning fordi at DU forsvare den!!
Citat:
legalize IT !!!!
hold da kæft astral hvor gammel er du entlig,
Hvor gammel er du selv??
Jeg gætter på jeg nok er NOGET ældre end dig!
Citat:
det der er total utopia og hvis det endlig skedte hvad ville du så sige når samfundet lagde i caos, ??? ville du så vende den 180c eller hva, pas på hvad du ønsker dig,
Samfundet ER på vej ud i kaos, spørgsmålet er om vi kan rede de sidste rester den dag det hele går ned, hvis folk popper nok narko så er der måske en mulighed for at de bliver så tilfredse at de ikke vil ha behov for at gå rundt og slå på folk!!!
Citat:
det er dælme langt ude debat det her, self skal alle stoffer ikk være fri for aldmenlige folk, hallo ding dong,
hvis man legaliseret det hele så vil alle prøve det hele en gang eller 2 og så er der fandme folk der er ødelangt i skallen bagefter,
Det eneste som er langt ude lige nu er den måde du debatere på, hold dine person angreb for dig selv og bevis at du også kan være lidt saglig!
Folk bliver ødelagt af stoffer, hvad enten du tillader dem eller ej
Folk bliver blot MERE ødelagt hvis de får noget lorte stof fra det sorte marked og samtidig bliver rippet så man ender med selv at sælge lorte narko til andre i samme situation, alt din snak taler for det kriminelle miljø, så længe sådan nogen som dig vil have stoffer skal være ulovligt vil der være et sort marked for stoffer som ikke er sikkerheds checket og som kan indeholde livsfarlige urenheder som kan gøre folk meget syge på længere sigt eller på kort sigt i værste fald!!!!
Citat:
har du prøvet pigæbler før ????
ok hvis du har, syntes du så selv det er en tilstand en hver voldspsykopat bør befinde sig i, vi kunne evt tag at give en eller anden hooligan gruppe en ortenlig sjat cokain og så stil dig op med en brøndby trøje, så kan du se hvad du mener når de ikk bare banker men slår dig lam for resten af livet fordi de ikke kunne styre deres coke rus.
Nej men jeg har prøvet Brugmansia og det høre til sort natskygge også!
Sort natskygge er LOVLIGT din knold!
Desuden så FINDES fodvoldtvold allerede og jeg kan ikke se hvorfor folk ikke også skulle kunne finde på at gå amok i en alkohol rus!!!!
Folk slår ikke bare folk fordi de tager stoffer, det ligger i karakteren!!!
Nogen overvinder det og holder op igen når de bliver mere voksne
Citat:
dælme langt ude debat, nogen mennesker kan ikk styre det, det er det samme som at sige fordi nogen mennesker nede i mellem østen ikk ville kunne magte at være i besidelse af en atom bombe uden at bruge den derfor kan jeg sakten selv håndtære det og så er det min ret at have sådan en ,
Jamen sådan ER DET
De store SUPER mageter HAR Atom våben, hva med at vågne op til realiterne og ikke leve i en eller anden drøm
Desuden så HAR folk i mellemøsten allerede Atom våben, PAkistan har og Iran er på vej....
Hva med at tage sigte i virkeligheden
Citat:
vold gøre fri
(billede af et knojern)
LEGALIZE IT !!!!
DÅRLIG sammenligning...
Du er bare nervøs for konsekvenserne af en så drastisk ændring
Bare du ikke er faldet for alt den anti-narko propaganda som folk bliver proppet i, flere millioner bliver der brugt for at overbevise sådan nogen som dig i det farlige at tage stoffer men kan så fortælle dig at jeg ikke har tævet nogen i en stof koger (så vidt jeg husker

Det at tage stoffer
Og det at slå andre
Er to vidt forskellige ting som intet har med hinanden at gøre
Man kan banke folk hvad enten man er "clean" eller på stoffer
Det har ikke noget med stoffet at gøre, men med personen som tager dem
Så lad os tage hold i dem som KAN styre det og lad os lave loven for DEM og ikke for alle dem som ikke kan, dem som er fucked i hovedet vil der jo altid være, uanset om de tager narko eller ej så tæver de folk aligevel og for dem som vil ud af det igen men har svært ved det, de får langt bedre mulighed eftersom de ikke holdes fast i et kriminelt miljæ
, de kan jo søge afvæning og det kan staten betale for det overskud en legalisering ville bringe, tænk blot på hvor meget den kan tjene når moms og skat bliver lagt oveni og tænk så på hvor billigt det kan laves og hvor mange arbejdspladser vi ville kunne skabe
Tænk på den enorme Turisme danmark ville få!